Jag kan inte backa med bil!!!!!
Jag har haft körkort i många år men först nu börjat köra. Jag kan F.n inte klara trånga utrymmen när det kommer till att backa!!! Jag blir så arg!!! tränar med mannen flera ggr men han får guida mig konstant. Igår var vi på en parkeringsplats inne i ett p-hus och det stod bilar parkerade bakom våra och nära också. Här ska man backa, svänga, köra fram, svänga flera ggr. Mitt problem är att jag inte har någon aning om hur jag ska veta var jag ligger i förhållandevis till biarna runtom. jag måste i så fall gå ut i flera omgångar och titta.
vi har köpt en ny bil och det är helt omöjligt att veta om jag kommer köra på någon bil eller inte i dessa situarioner. Med förra klarade jag det!! mannen säger samma men han vet hur bilen ligger. det är pinsamt att inte kunna detta. frågar ni mig så kan man inte köra bil om man inte klarar detta så skäll inte på mig för jag försöker lära mig. hur vet ni andra hur mycket ni kan backa och köra fram, svänga utan att träffa bilarna i en bil där man inte ser kanterna??? Jag förstår inte hur detta är möjligt!!!