BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Jag är gärna med här och skriver, känner mig dock inte redo för fb än.
Går in i vecka 5 idag.
Är det nån mer som ofta måste ta djupa andetag, för att det känns som att luften inte räcker?
Det är jättejobbigt, jag hade såhär med barn nr 2... Men då var det i vecka 27-30 nånting och då var det för att jag hade b12 brist och lunginfektion. Fick luftvidgande. Men det känns för tidigt för brist på ämnen i kroppen?
Jag går in i vecka 6 imorgon. Tankarna går mellan hopp och förtvivlan, ena sekunden är jag så lycklig och andra sekunden är jag så rädd att jag kommer få missfall.
Hej!
Hoppar försiktigt in här! Plussade på nyårsafton efter 2.5 års försök, detta är en ivf-graviditet. Är i v 5+4 idag så väldigt tidigt! Beräknad födelse 5/9! Hade inga symtom inna jag plussade alls. Har sedan varit lite gasig i magen men inget mer. Har ibland lite Molvärk på kvällen men inte varje dag illamående enstaka gånger. Tycker symtomen minskat lite och är orolig för MF eller MA. Ska på ul i v.8 så då får vi se om det ät något där inne!
Hej allihopa!
Har bf 11/9 3:e barnet. (Två mf i v 13 och 8, förra året)
Så hoppas att vi kommer få behålla detta lilla.
Hänger gärna här med er, blev otroligt jobbigt när jag var med i fb grupp, bf april 2018, så det kommer bara vara här jag skriver, hoppas att det är ok.
Börjar bli dags att fylla på den här tycker jag då fler anslutit sig
BF SEPTEMBER 2018
1.
2.
3. Malin1809, Labolina , Lisa1986 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet.
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90,
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet
11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Jag har bf 1/9 :)
Hej, jag hoppar också in i denna gruppen, efter 14 försök fick vi på nyårsafton äntligen vårat plus! Bf 14-15 september, och är i vecka 5 nu, (4+2)..jag blir 23 och sambon 26 och det är bådas första.
2+6 fick jag vad jag upplevde som mensvärk, vi hade inte träffat ägglossningen särskilt bra, så hade noll tankar på att jag kunde vara gravid, men valde nyårsafton (3+1) att ta ett test så jag kunde dricka champagne med gott samvete. Men visst var det två sträck på stickan! Har sedan dess fått ett lätt illamående som ligger nästan hela tiden, sambon behöver bara titta på brösten så skriker jag, trött redan klockan 19, och springer på toa stup i kvarten.. Vet inte hur mycket som är inbillning (som när någon pratar om löss alla börjar klia i hårbotten) och hur mycket som faktiskt är äkta. Men har väldigt mycket tvillingar i släkten, och många har därför haft rätt tidiga symptom.. Jag hoppas att det bara är ett litet riskorn där inne =)
Grattis till er alla, förhoppningsvis blir vi alla intill september!
Jag går in i vecka 6 imorgon. Tankarna går mellan hopp och förtvivlan, ena sekunden är jag så lycklig och andra sekunden är jag så rädd att jag kommer få missfall.
Börjar bli dags att fylla på den här tycker jag då fler anslutit sig
BF SEPTEMBER 2018
1.
2.
3. Malin1809, Labolina , Lisa1986 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet.
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90,
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet