BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Försöker komma igenom till min läkare för att beställa tid till inskrivning, bara 20 minuter i kö hittills ;) här är inskrivningen som regel i vecka 6-11, så hoppas jag kan få tid snart! (4+3 idag)
Jag väntar på att bli uppringd jag för att boka inskrivningstid! Ringde klockan 11:30 och fick tid att bli uppringd 15:30 så de har nog att göra :)
Hej! På besök från BIM januari...
Har ni haft ljust gula slemmiga flytningar nu under er tidiga graviditet? Eller brukar ni få det ändå före mens?
Jag letar gravidtecken!
Vad är skillnad på inskrivning och samtal med barnmorska? Gäller det överallt? Jag har inskrivning 17/1 men ingen har sagt något om samtal ????
Nu har jag bokat tid för tidigt ul i vecka 7+6! Då jag inte känner mig gravid alls ska det bli skönt att se om det verkligen är något där inne! Kommer nog inte ringa mvc för ens dess då jag ont spelar ringa och avboka om det inte skulle vara något!
Det kan säkert vara olika i olika kommuner 
Jag fick inskrivning bokad till 19/1 är då i vecka 8 (7+4). Ingen sa egentligen vad som skulle hända då mer än att jag skulle få träffa barnmorskan,
Oj vad spännande att ni alla ska till bm! Jag har inte ringt än och tänker nog vänta en vecka till
en fråga! Får man inget tidigt ul så man åtminstone vet om hjärtat slår? Vore ju tråkigt om man upptäckte ett dött foster i v 18
Oj vad spännande att ni alla ska till bm! Jag har inte ringt än och tänker nog vänta en vecka till en fråga! Får man inget tidigt ul så man åtminstone vet om hjärtat slår? Vore ju tråkigt om man upptäckte ett dött foster i v 18
Hej! På besök från BIM januari...
Har ni haft ljust gula slemmiga flytningar nu under er tidiga graviditet? Eller brukar ni få det ändå före mens?
Jag letar gravidtecken!