• Anonym (123)

Finns det killar som gillar små bröst?

Som rubriken  lyder 

• Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?
  • Kirenaj68
    Anonym (123) skrev 2017-12-28 21:32:44 följande:

Som rubriken  lyder 

Bröst i alla storlekar är vackra. Så länge de är naturella. 
  • Skåneman70

Jag hade ett förhållande med en tjej som hade stora bröst,, små är bäst, mycket sexigare 🤪

• Anonym (JJ)

Det handlar aldrig bara om ett par bröst! 

• Xsimot

Det är ju inte brösten man attraheras av i första hand, utan kvinnan de sitter på. Och i min ålder vet jag att bröstens storlek varierar över tid, med graviditet, amning, klimakterie, sjukdom mm. mm. Att kroppen förändras med ålder och erfarenhet är fint och ingen kvinna kommer att ha samma typ hela livet. Däremot kan man vara attraherad av samma kvinna hela livet :)

• Balkongsong89

Finns folk som gillar allt, precis som de finns tjejer som gillar mindre kukar eller kortare killar. Sen är det ju helheten många ggr som avgör, inte en detalj hos någon. Och vad är små? Skulle säga att form är viktigare än storlek. D-storlek kan ju vara mycket mindre sexigt än B eftersom de inte sitter fast utan är hängande t.ex. Rund form som matchar kroppens storlek är optimalt sen kan man inte alltid få allt perfekt och tilltalar annat kan man tända på någon även om brösten är av en storlek som man normalt tycker är för litet. 

• Freddie K

Jag föredrar små bröst. De är små och toppiga. Perfekt, tycker jag.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Mannen)

Små bröst är otroligt sexigt

• Anonym (B kupa)
    Anonym (Mannen) skrev 2025-06-06 15:27:19 följande:

Små bröst är otroligt sexigt

Hur små?
  • Kirenaj68

Vackra bröst i alla ära, men det är det som finns bakom brösten som är avgörande. Taskig personlighet räddas inte av vackra bröst eller ett vackert ansikte....

Svar på tråden Finns det killar som gillar små bröst?