• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Deceree1

Jag hade sett att mulle hade åkt ut, vidrigare människa får man leta efter. Jättetråkigt att Gustav åkte ut. Orkar inte se de där missbrukartjatet mer

• jag är den jag är
    Nandez skrev 2018-02-06 16:14:06 följande:
    Tror att han har lessnat på farmen.
    Ja, man kan ju hoppas det i alla fall.  Han springer ju ändå bara runt och klagar och bär sig åt som en barnunge.

Han påstår att han inte vill vara kvar på Torpet, eller på Farmen. Men om han nu verkligen inte vill vara kvar så är det ju jävligt enkelt åtgärdat, eller hur.
    Det är bara att lämna!
    "Tack och hej, Gustav. Så skönt att slippa dig!"

Men nej, jag tror inte alls att Gustav vill åka hem.
    Nej, det troliga är att han hycklar och ljuger som vanligt.

Usch!
  • jag är den jag är
    Johannus skrev 2018-02-06 17:30:05 följande:
    Håller med om att ha svårt för Mulle.....Hade hellre haft kvar Gustav.
    Jag har faktiskt också svårt för Mulle. Men Gustav är 10 gånger värre.

Mulle är otrevlig och ganska barnslig för sin ålder. Men han är ärlig med vem han är, och han har aldrig låtsats vara något annat.

Gustav däremot......fy fan!
    Sanningen är att jag först tyckte om Gustav. Han gav ett bra första intryck.
    Tills han visade sin lögnaktiga och hycklande sida.

Usch!

• Deceree1

Jag tyckte också bra om Gustav i början men han har sjunkit mer och mer tack vare sitt beteende. Konstigt att han inte själv förstår hur har framhäver sig. Ingen människa blir imponerad av någon som springer runt och säger fuck hela tiden.

Men jag har mycket svårt för Mulle. Han känns så missbrukare och kåkfarare. Undrar vad tårarn står för, har han haft ihjäl någon?

• Jeska

Har också tröttnat på Gustav. Hoppas att han åker ut snart.

• Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-07 07:40:22 följande:

Varför måste gustav kasta allting i backen hela tiden?

Haha, frustration ? Han är tydligen skådespelare den här mannen men man kn inte se mer än att han hade en statistroll. Kanske spelar han en man med svåra aggressioner som kastar saker i backen?:)
  • Deceree1

En sak jag reagerar på är att farmen har aldrig haft så värdelös skara av människor som inte kan nånting. Alla byggen ser ut som skit. Det har aldrig sett så illa ut under alla år som farmen visats. Om det bara hade varit en eller två grejer men det är alla. Snett och vint och läcker in vatten osv. Den här gången har TV4 överträffar sig själva. Men kul tv är det iaf :)))

• jag är den jag är
    Deceree1 skrev 2018-02-07 07:19:50 följande:

Jag tyckte också bra om Gustav i början men han har sjunkit mer och mer tack vare sitt beteende. Konstigt att han inte själv förstår hur har framhäver sig. Ingen människa blir imponerad av någon som springer runt och säger fuck hela tiden.

Men jag har mycket svårt för Mulle. Han känns så missbrukare och kåkfarare. Undrar vad tårarn står för, har han haft ihjäl någon?

Du skriver att Mulle känns så "missbrukare och kåkfarare". Och det kan jag hålla med om.
    ´Men just "missbrukar-delen" gör honom inte till en sämre människa i mina ögon, och det är inget jag retar mig på.
    Kanske för att min pappa var missbrukare och jag har en viss insikt i i hur de       (i alla fall många av dem) funkar.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-02-07 07:53:47 följande:
    En sak jag reagerar på är att farmen har aldrig haft så värdelös skara av människor som inte kan nånting. Alla byggen ser ut som skit. Det har aldrig sett så illa ut under alla år som farmen visats. Om det bara hade varit en eller två grejer men det är alla. Snett och vint och läcker in vatten osv. Den här gången har TV4 överträffar sig själva. Men kul tv är det iaf :)))
    Håller verkligen med att det är det uslaste uttag av människor denna gång.
    Om man jämför Torpet där Robin kommit först så har han ensam gjort 100 gånger bättre jobb.

Det verkar som att Tv 4 har plockat ut det mest lataste och okunnigaste gäng som går att ta med.

Jag tycker bättre om att kolla på Torpet då det händer nåt där i alla fall. 

Längtar till i morgon då Torpet kommer igen och jag hoppas att Gustav slår ut Rocco. Att han sen får gräla med Kirisi tror jag blir kul och se,
Svar på tråden Farmen 2018