Farmen 2018
Hej!
Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?
Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.
Farmen 2018. Vem vinner?
Hej!
Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?
Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.
Farmen 2018. Vem vinner?
Jag hade sett att mulle hade åkt ut, vidrigare människa får man leta efter. Jättetråkigt att Gustav åkte ut. Orkar inte se de där missbrukartjatet mer
Jag tyckte också bra om Gustav i början men han har sjunkit mer och mer tack vare sitt beteende. Konstigt att han inte själv förstår hur har framhäver sig. Ingen människa blir imponerad av någon som springer runt och säger fuck hela tiden.
Men jag har mycket svårt för Mulle. Han känns så missbrukare och kåkfarare. Undrar vad tårarn står för, har han haft ihjäl någon?
Varför måste gustav kasta allting i backen hela tiden?
Har också tröttnat på Gustav. Hoppas att han åker ut snart.
Varför måste gustav kasta allting i backen hela tiden?
En sak jag reagerar på är att farmen har aldrig haft så värdelös skara av människor som inte kan nånting. Alla byggen ser ut som skit. Det har aldrig sett så illa ut under alla år som farmen visats. Om det bara hade varit en eller två grejer men det är alla. Snett och vint och läcker in vatten osv. Den här gången har TV4 överträffar sig själva. Men kul tv är det iaf :)))
Jag tyckte också bra om Gustav i början men han har sjunkit mer och mer tack vare sitt beteende. Konstigt att han inte själv förstår hur har framhäver sig. Ingen människa blir imponerad av någon som springer runt och säger fuck hela tiden.
Men jag har mycket svårt för Mulle. Han känns så missbrukare och kåkfarare. Undrar vad tårarn står för, har han haft ihjäl någon?