• Johannus

Farmen 2018

Hej!

Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?

Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.

Farmen 2018. Vem vinner?

• Svar på tråden Farmen 2018
  • Deceree1
    crispnuggets skrev 2018-02-09 08:26:20 följande:

Är faktiskt helt övertygad om att det är så, Gustav hat skådespelat hela tiden!

Ja menade på riktigt:) fast han lär bara ha haft en statistroll för typ 8 år sen. Han kände nog att han behövde dryga ut kassan men en halv mille emellan erbjudandena som skådis inte haglar precis. Man kan ju undra om hans skådespeleri på farmen va till hans fördel på Farmen? :))
  • crispnuggets
    Deceree1 skrev 2018-02-09 08:44:48 följande:

Ja menade på riktigt:) fast han lär bara ha haft en statistroll för typ 8 år sen. Han kände nog att han behövde dryga ut kassan men en halv mille emellan erbjudandena som skådis inte haglar precis. Man kan ju undra om hans skådespeleri på farmen va till hans fördel på Farmen? :))

Jo jag vet, han sa väl i programmet att han är skådespelare så det hade inte förvånat mig ett dugg om han spelat även i farmen, han känns inte äkta för fem öre.
  • Deceree1
    crispnuggets skrev 2018-02-09 08:55:29 följande:

Jo jag vet, han sa väl i programmet att han är skådespelare så det hade inte förvånat mig ett dugg om han spelat även i farmen, han känns inte äkta för fem öre.

Håller med. Han verkar vara så himla omogen. Han ser ju ganska bra ut och skulle förmodligen passa som fotomodell. Jag kommer ihåg Robin från förra året. Han va fotomodell fast han hade tatueringar på hela halsen. Kraven är nog inte så höga numer. Kan tillägga att jag sprang på Robin för några veckor sen och kan konstatera att han ff tror att det är inne med hatt. En vit cowboyhatt hade han. Men snygg va han :))

(inte i hatten ) alltså utan bara sådär ändå....
  • jag är den jag är
    Jackpott!!! .-D .-D

Nu slipper man både Kirsi OCH Gustav. Fan vad skönt!!!

Måste säga att jag gillar Helena. Hon jobbar på bra och snackar inte en massa skit.
    Robin verkar också bra.
  • Nandez
    Noname00 skrev 2018-02-08 23:08:44 följande:
    Inte så smidigt av Mulle att tala om i början att de nya ska köras ut.
    Och inte allt för smart att sabotera duschen något som man har nytta av själv för att sköta hygienen.
    Mulle är så barnslig.
  • Noname00

Kirsi kommenterade gustavs språk att det fuck hit, fuck this, fuck that i varje mening.
    Kan tänka mig att det är riktigt jobbigt att lyssna på.

• Deceree1
    Noname00 skrev 2018-02-10 11:15:43 följande:

Kirsi kommenterade gustavs språk att det fuck hit, fuck this, fuck that i varje mening.

Kan tänka mig att det är riktigt jobbigt att lyssna på.

Jag trodde i början att Gustav va en lugn och rekorderlig kille som hade kunskaper om hur saker och ting skulle vara. Men ack (fuck) vad man bedrog sig ..
Svar på tråden Farmen 2018