Farmen 2018
Hej!
Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?
Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.
Farmen 2018. Vem vinner?
Hej!
Hur många av er ser på Farmen som startade på söndag?
Hoppas det finns andra som tittar och vill vara med och diskutera programmet.
Farmen 2018. Vem vinner?
Minns ni dom som kom förra åtet? Dom gamla farmarna alltså. Ist för att följa deltagaren på gården så ansatte dom finalenfarmarna om privata frågor som rörde de gamla farmarna privat. Typ- varför kan du inte erkänna det o det o det osv..
ingenting om deras kunskaper om att sköta en gård. Det va Stina, Linnea och Jerry som kom tillbaka då. De blev jättekonstigt när dom satte igång att anklaga farmarna. Konstigt
Ja därför får JP va med i år. Men han är ju faktiskt underhållande :)
Ja därför får JP va med i år. Men han är ju faktiskt underhållande :)
Alltså ja vill inte va dum men nåt konstigt är det JP. Jag känner igen kroppsspråket, flaxandet med armarna, osäker pladdrandet . jaa nåt är det.
Jp har varit med i paradise hotel, ung och bortskämd och även provat på Idol och nu farmen. Vi lär se mer av honom när farmen är över.
I kväll får vi veta vem som blir förstekämpe.
Kollar på Torpet och blev glad att Rocco äntligen är ute. Han är så självgod att det inte går att säga. Enligt han så har han byggt allt på Torpet, men jag anser att Robin hade reda innan Rocco kom in byggt massor som var bra byggen.
Börjar även bli less på Gustav nu för han har ett humör som är lite obehaglig, men han kanske bara är less på att vara med.
Hoppas även att Helena kan få ut Kirsi för hon verkar duktig på att jobba. Hon och Robin i finalen skulle jag vela se.
Farmen ja där valde Pawel själv att bli vald till förstekämpe...Undrar bara vem han ska välja som andre för att kunna slå ut den personen?