• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Jesssb
    Lisa81molander skrev 2018-03-22 05:55:47 följande:

Godmorgon mina vänner

Tog i morse en sticka babyplan inte early utan dim vanliga, BIM den 26/3 och testet hel blankt negativt.

Känns som jag ger upp denna månad, undrar om det är letrozolen som ger alla dessa symptom molvärk, flytningar och idag sååå ont i framförallt ena bröstet, vad har ni för erfarenheter av babyplans stickor?

El letrozol?

Grattis till fler plus här, och vi andra ,, vi får kämpa på

Kram till er och ha en kanon dag

Ge inte upp än Lisa. Jag har också tagit Letrozol och haft samma symptom som dig. Tog ett test i måndags på BIM -5 (Babyplan tidigt), men det var negativt. Så jag började fundera om det var Letrozolen som spökade eller om det bara var jag som inbillade mig alla symptom.
    Men idag på BIM -2 tog jag ett nytt test (Clearblue) och det blev positivt direkt!Skrattande

Så än han det vara för tidigt för att du ska se något, ha tålamod ett par dagar till Glad
  • Harry900
    gullgrodan skrev 2018-03-21 21:40:29 följande:

Tack:) ska köpa digitalt.

Prövade igen nu på kvällen, hade inte hunnit kissa 5-6 timmar och behövde de för huvudets skull..

Ser positivt ut det högst upp! Gratulerar! När om du räknar tror du det kan bli bf?
  • Prinzessan

Bim-listan

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi 

2/3 Lindsey77, SweetDelight, 

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac 

4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy 

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun 

6/3 hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33 

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass 

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz 

9/3 Josiesh 

10/3 Långväntanefterdig, 

11/3 Iekba 

12/3 Lillefiddelin 

13/3- maria1992 

14/3 - H0nd3ndär , Stragge 

15/3 Hepphopp 

16/3-Liiiinda90 

17/3 - YaseminL, Anonym1891 

18/3 Elsaida 

20/3 LifeofBullshit 

21/3 Litenoliv92, Vier 

22/3 Lyckligast80, sycamore 

23/3 Zandylina, Jefare1

25/3 Reflexgarn, Huruvida

26/3 Tredjebarnsladdis 

27/3 Längtande95, FruBjörk 

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost

29/3 Jeex, Emhy89

30/3 Kidrauhl

31/3 Sooli, Thersu, 

Vi som har plussat : 

24/2 carnations (BIM 1/3) 

26/2 Joozzaan (BIM 3/3) 

27/2 MissElin93 (BIM 3/3) 

27/2 Lindsey77 (BIM 2/3) 

28/2 PowerL (BIM 3/3) 

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

17/3 prinzessan (BIM 18/3)

• Lisa81molander
    Jesssb skrev 2018-03-22 06:24:00 följande:

Ge inte upp än Lisa. Jag har också tagit Letrozol och haft samma symptom som dig. Tog ett test i måndags på BIM -5 (Babyplan tidigt), men det var negativt. Så jag började fundera om det var Letrozolen som spökade eller om det bara var jag som inbillade mig alla symptom.

Men idag på BIM -2 tog jag ett nytt test (Clearblue) och det blev positivt direkt!

Så än han det vara för tidigt för att du ska se något, ha tålamod ett par dagar till 

Ohhhh tack för hoppet vilket cb tog du? Early el vanligt ? Då kansle jag ska vänta till lör/sönd kanske?

Och ett mega grattis till er hur många kurer hann du ta? Detta var första kuren för mig dubbeldos.

Kram
  • Jesssb
    Lisa81molander skrev 2018-03-22 08:10:08 följande:

Ohhhh tack för hoppet vilket cb tog du? Early el vanligt ? Då kansle jag ska vänta till lör/sönd kanske?

Och ett mega grattis till er hur många kurer hann du ta? Detta var första kuren för mig dubbeldos.

Kram

Jag tog vanligt clearblue, morgonurin. Ja vänta lite och prova igen!

Tack så mycket! Jag hann bara ta en dos. Precis samma förra gången jag tog Pergotime. Det är väl fördelen med PCOS, att man oftast är lättstimulerad när man väl gör det.

Jag håller tummarna för dig i helgen! Kram!
  • Emhy89

Bim -7 idag, testade blankt med sticka från testlagret. Idag kommer dock Kronans Predictor Early med posten, och de kan man ju använda från BIM -6, så imorgon börjar det testas varje dag fram till BIM, testgalen som jag är :D

• Imra

Bim -6 idag.

Känt mig lustig i magen, eller typ magknip mm. Drömt mycket lustiga drömmar och molvärk till och från. Hoppas så mycket! Men brukar dock ha lite molvärk innan mens.

Har beställt hem massor med test men känns tidigt att börja testa, man blir ju så ledsen och inbillar sig så mycket.. men är så sugen!

• MaalinJ

Grattis till er som. Plussat.

Jag skulle behöva hjälp med att tyda mina ägglossningstest.

Fick min mens den 12:e mars. Över en vecka sen. Men jag har en hormon rubbning i kroppen så jag har ingen mens cykel att gå på. Det är därför väldigt svårt att pricka in någon ägglossning.

Dom här tre testerna är ifrån

1. Högst upp den 20:e

2. Mitten 21:e

3. Längst ner från idag dnn 22:e.

Tydet jag dom rätt så hade jag kanske ägglossning igår då?

• Lisa81molander
    MaalinJ skrev 2018-03-22 11:46:33 följande:

Grattis till er som. Plussat.

Jag skulle behöva hjälp med att tyda mina ägglossningstest.

Fick min mens den 12:e mars. Över en vecka sen. Men jag har en hormon rubbning i kroppen så jag har ingen mens cykel att gå på. Det är därför väldigt svårt att pricka in någon ägglossning.

Dom här tre testerna är ifrån

1. Högst upp den 20:e

2. Mitten 21:e

3. Längst ner från idag dnn 22:e.

Tydet jag dom rätt så hade jag kanske ägglossning igår då?

Hej hej

Dom är än för svaga för att äl ska har varit, forts testa varje morgon så kommer du snart se att det första strecket blir så starkt som det andre el än starkare, jag tog både apotekets singel stavar som d du verkar ha här, när jag sen såg stegring tog jag clearblue advance för att konstatera ordentligt.

Lycka till
  • MaalinJ
    Lisa81molander skrev 2018-03-22 13:23:40 följande:

Hej hej

Dom är än för svaga för att äl ska har varit, forts testa varje morgon så kommer du snart se att det första strecket blir så starkt som det andre el än starkare, jag tog både apotekets singel stavar som d du verkar ha här, när jag sen såg stegring tog jag clearblue advance för att konstatera ordentligt.

Lycka till

Tack för ditt svar. Så det i mitten är för svagt då? Jag fick aldrig något starkare streck i februari. Det va max som det i mitten. Ska fortsätta att testa varje dag. Borde jag köpa dom digitala testen också å testa? Hur fungerar dom?
Svar på tråden BIM MARS 2018