BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Godmorgon mina vänner
Tog i morse en sticka babyplan inte early utan dim vanliga, BIM den 26/3 och testet hel blankt negativt.
Känns som jag ger upp denna månad, undrar om det är letrozolen som ger alla dessa symptom
molvärk, flytningar och idag sååå ont i framförallt ena bröstet, vad har ni för erfarenheter av babyplans stickor?
El letrozol?
Grattis till fler plus här, och vi andra ,, vi får kämpa på ![]()
Kram till er och ha en kanon dag

Tack:) ska köpa digitalt.
Prövade igen nu på kvällen, hade inte hunnit kissa 5-6 timmar och behövde de för huvudets skull..
Bim-listan
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär , Stragge
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore
23/3 Zandylina, Jefare1
25/3 Reflexgarn, Huruvida
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex, Emhy89
30/3 Kidrauhl
31/3 Sooli, Thersu,
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
17/3 prinzessan (BIM 18/3)
Ge inte upp än Lisa. Jag har också tagit Letrozol och haft samma symptom som dig. Tog ett test i måndags på BIM -5 (Babyplan tidigt), men det var negativt. Så jag började fundera om det var Letrozolen som spökade eller om det bara var jag som inbillade mig alla symptom.
Men idag på BIM -2 tog jag ett nytt test (Clearblue) och det blev positivt direkt!
Så än han det vara för tidigt för att du ska se något, ha tålamod ett par dagar till
Ohhhh tack för hoppet vilket cb tog du? Early el vanligt ? Då kansle jag ska vänta till lör/sönd kanske?
Och ett mega grattis till er hur många kurer hann du ta? Detta var första kuren för mig dubbeldos.
Kram
Bim -7 idag, testade blankt med sticka från testlagret. Idag kommer dock Kronans Predictor Early med posten, och de kan man ju använda från BIM -6, så imorgon börjar det testas varje dag fram till BIM, testgalen som jag är :D
Bim -6 idag.
Känt mig lustig i magen, eller typ magknip mm. Drömt mycket lustiga drömmar och molvärk till och från. Hoppas så mycket! Men brukar dock ha lite molvärk innan mens.
Har beställt hem massor med test men känns tidigt att börja testa, man blir ju så ledsen och inbillar sig så mycket.. men är så sugen!
Grattis till er som. Plussat.
Jag skulle behöva hjälp med att tyda mina ägglossningstest.
Fick min mens den 12:e mars. Över en vecka sen. Men jag har en hormon rubbning i kroppen så jag har ingen mens cykel att gå på. Det är därför väldigt svårt att pricka in någon ägglossning.
Dom här tre testerna är ifrån
1. Högst upp den 20:e
2. Mitten 21:e
3. Längst ner från idag dnn 22:e.
Tydet jag dom rätt så hade jag kanske ägglossning igår då?

Grattis till er som. Plussat.
Jag skulle behöva hjälp med att tyda mina ägglossningstest.
Fick min mens den 12:e mars. Över en vecka sen. Men jag har en hormon rubbning i kroppen så jag har ingen mens cykel att gå på. Det är därför väldigt svårt att pricka in någon ägglossning.
Dom här tre testerna är ifrån
1. Högst upp den 20:e
2. Mitten 21:e
3. Längst ner från idag dnn 22:e.
Tydet jag dom rätt så hade jag kanske ägglossning igår då?
Hej hej
Dom är än för svaga för att äl ska har varit, forts testa varje morgon så kommer du snart se att det första strecket blir så starkt som det andre el än starkare, jag tog både apotekets singel stavar som d du verkar ha här, när jag sen såg stegring tog jag clearblue advance för att konstatera ordentligt.
Lycka till