• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Kidrauhl
    gullgrodan skrev 2018-03-20 23:15:22 följande:

Vad synd, håller tummarna för nästa gång. :)

Sen mitt negativa prov igår på bim har ingen mens kommit. Flo har nu ändrat så att min beräknade ÄL va 4/3 istället för 7/3 så nu sitter vi här storögda! De innebär I såna fall att vi prickat ÄL exakt utan att vet de.. Kanske kommer mensen. Hoppas inte, får se imorgon. :)

Har nån annan märkt detta i Flo?

Tack! Det stämde inte överens med datum alls så misstänkte att det var så. Mitt marsförsök är ännu inte över! Flo ändrar datumen baserat på symptomen man skriver in oxå :) håller tummarna för er oxå!
  • rebeccaj

Hejsan! Hoppar in här. Har bim idag 21/3, köpte ett test och testade lite snabbt igår kväll innan nattjobb. Anar jag ett svagt streck eller inbillar jag mig ?

• Lisa81molander
    Sladdonge skrev 2018-03-20 23:28:38 följande:

Grattis till alla som har plussat!

Jag går ur gruppen, fick min mens idag. Lycka till allihop! :)

Håller forts tummarna för dig,

Kram
  • gullgrodan

Hej mina vänner,

Grattis till alla plus! :)

Jag kan behöva lite tolkningshjälp, ser ni ett eller två streck?

• lyckligast80
    gullgrodan skrev 2018-03-21 07:18:22 följande:

Hej mina vänner,

Jag ser två! : )
  • Sunshineinmylife

Hej mina vänner,

Jag ser två tydliga streck grattis :)
  • Jansson4

Hej mina vänner,

Absolut två streck, grattis!! Hoppas allt går bra för er. Har btw också märkt att flo ändrar om allt om mensen kommer tidigare/senare just nu står det att jag hade äl 5 dagar tidigare än vad det Stog från början..
  • Emhy89

Hallå tjejer.

Jag har en fråga.
    BIM -8 idag, haft mjökiga flytningar i ett par dagar, molvärk och stickningar i brösten. Även stickningar och ilningar i höger äggstock ner mot magen/ljumsken. 

Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?

• Test14

[quote=78569690][quote-nick]Emhy89 skrev 2018-03-21 10:01:06 följande:[/quote-nick]Hallå tjejer.

Jag har en fråga.

BIM -8 idag, haft mjökiga flytningar i ett par dagar, molvärk och stickningar i brösten. Även stickningar och ilningar i höger äggstock ner mot magen/ljumsken. 

Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?[/

Jag känner igen det!! Hade så ett par dagar innan jag fick mitt plus,så hoppas:) Kram

• Lisa81molander
    Emhy89 skrev 2018-03-21 10:01:06 följande:

Hallå tjejer.

Jag har en fråga.

Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?

Samma här, BIM 26, vi får väl se vart vi landar

Kram

Och grattis till ännu fler plus på tråden
Svar på tråden BIM MARS 2018