BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Vad synd, håller tummarna för nästa gång. :)
Sen mitt negativa prov igår på bim har ingen mens kommit. Flo har nu ändrat så att min beräknade ÄL va 4/3 istället för 7/3 så nu sitter vi här storögda! De innebär I såna fall att vi prickat ÄL exakt utan att vet de.. Kanske kommer mensen. Hoppas inte, får se imorgon. :)
Har nån annan märkt detta i Flo?
Hejsan! Hoppar in här. Har bim idag 21/3, köpte ett test och testade lite snabbt igår kväll innan nattjobb. Anar jag ett svagt streck eller inbillar jag mig ?

Grattis till alla som har plussat!
Jag går ur gruppen, fick min mens idag. Lycka till allihop! :)
Hej mina vänner,
Grattis till alla plus! :)
Jag kan behöva lite tolkningshjälp, ser ni ett eller två streck?

Hej mina vänner,
Hej mina vänner,
Hej mina vänner,
Hallå tjejer.
Jag har en fråga.
BIM -8 idag, haft mjökiga flytningar i ett par dagar, molvärk och stickningar i brösten. Även stickningar och ilningar i höger äggstock ner mot magen/ljumsken.
Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?
[quote=78569690][quote-nick]Emhy89 skrev 2018-03-21 10:01:06 följande:[/quote-nick]Hallå tjejer.
Jag har en fråga.
BIM -8 idag, haft mjökiga flytningar i ett par dagar, molvärk och stickningar i brösten. Även stickningar och ilningar i höger äggstock ner mot magen/ljumsken.
Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?[/
Jag känner igen det!! Hade så ett par dagar innan jag fick mitt plus,så hoppas:) Kram
Hallå tjejer.
Jag har en fråga.
Idag däremot har de mjölkiga flytningarna blivit kladdiga och "gryniga". Någon som känner igen det? Vad kan det bero på?