• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Imra
    Nineteennintyfive skrev 2018-03-23 07:25:21 följande:

????

Klart positivt! Stort grattis! :D
  • Nineteennintyfive
    Imra skrev 2018-03-23 07:37:08 följande:

Klart positivt! Stort grattis! :D

Åh! Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Tack så

Mycket !!!
  • filuren87
    Nineteennintyfive skrev 2018-03-23 07:25:21 följande:

????

Grattis! Nu är det definitivt ett plus!
  • gruvan
    Imra skrev 2018-03-23 07:24:43 följande:

Godmorgon!

Bim -5 och kunde inte låta bli att test idag, ser ett streck men var svårt att få på bild. Men vad tror ni? Vet att det är tidigt än och förväntade mig ett helt blankt test idag. :)

Ser inget tyvärr. Jag fick ett extremt svagt streck på samma test på bim-2. Det syntes inte heller på bild. Dagen efter var det lite starkare och syntes på bild (men inte särskilt tydligt). På bim var det dock ingen tvekan och bim+4 var det stor skillnad.
  • Sunshineinmylife

Hej idag är jag på BIM -5 testade med clearblue Early nu på morgonen och fotade detta efter 3 minuter. Jag kan se ett streck när jag lägger testet på hyllan eller håller i det utan att anstränga mig men vad tror ni är det positivt eller klassiskt spökstreck? Har BIM 28/3
  • mucklis
    Sunshineinmylife skrev 2018-03-23 07:53:56 följande:

Här kommer en bild till. :)

Jag ser ett sträck :) dock litar jag inte på clearblue early då jag fått tre spöksträck på raken. Testa om två dagar och se om det är starkare :)
  • Imra
    gruvan skrev 2018-03-23 07:48:37 följande:

Ser inget tyvärr. Jag fick ett extremt svagt streck på samma test på bim-2. Det syntes inte heller på bild. Dagen efter var det lite starkare och syntes på bild (men inte särskilt tydligt). På bim var det dock ingen tvekan och bim+4 var det stor skillnad.

Okej. :(

Ja jag ser det ju som sagt irl men svårt på bild. Hoppas det blir starkare! :)
Svar på tråden BIM MARS 2018