• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Prinzessan
    gruvan skrev 2018-03-20 10:32:49 följande:

Hej. Jag har inte skrivit i den här tråden tidigare men plussade för ett par dagar sedan. Det blir vårt tredje barn (om allt går bra) och det var inte planerat men välkommet. Vet någon om det finns en hemlig grupp på fb för oss med bf i november? Jag vill gärna vara med i en grupp men vill inte gå ut med graviditeten än på ett tag. Och grattis till alla andra som plussat! :)

Grattis!!!!!! Vårat 3 e om det går vägen ????????????????????
  • Prinzessan

Hej. Jag har inte skrivit i den här tråden tidigare men plussade för ett par dagar sedan. Det blir vårt tredje barn (om allt går bra) och det var inte planerat men välkommet. Vet någon om det finns en hemlig grupp på fb för oss med bf i november? Jag vill gärna vara med i en grupp men vill inte gå ut med graviditeten än på ett tag. Och grattis till alla andra som plussat! :)

Grattis!!!!!! Vårat 3 e om det går vägen ????????????????????

<3 <3 <3 <3
  • Froken157

Hej, och stort grattis!

Det finns en bf november-grupp här på sidan och där vet jag att flera har gått med i en fb-grupp så fråga där. :)
  • Emhy89
    Prinzessan skrev 2018-03-20 16:02:26 följande:

tagit ett nytt test BIM +2 tänkte testa med morgonurin oxå. ????

Positivt tycker jag! Grattis! =D
  • Lisa81molander
    Prinzessan skrev 2018-03-20 16:02:26 följande:

tagit ett nytt test BIM +2 tänkte testa med morgonurin oxå. ????

Såååå himla kul, grattis i massor
  • Lisa81molander
    Imra skrev 2018-03-20 09:14:52 följande:

Ja det är så himla spännande men jobbig väntan. Hur länge har ni försökt? Är det första barnet? :)

Håller tummarna för dig också!!

Hej svejs

Vi har 6 barn och har försökt från och till i 3 år nu med denna efterlängtade, hoppas innerligt vi lyckats nu.

När var din BIM ?, många som plussat denna månaden så jag hoppas där finns några platser kvar till oss andra

Kram
  • gullgrodan
    Kidrauhl skrev 2018-03-19 16:31:33 följande:

2 egna negativa test och 1 negativt hos gyn. Troligtvis falskt positivt :) får ta ett imorrn med morgon urin oxå!

Vad synd, håller tummarna för nästa gång. :)

Sen mitt negativa prov igår på bim har ingen mens kommit. Flo har nu ändrat så att min beräknade ÄL va 4/3 istället för 7/3 så nu sitter vi här storögda! De innebär I såna fall att vi prickat ÄL exakt utan att vet de.. Kanske kommer mensen. Hoppas inte, får se imorgon. :)

Har nån annan märkt detta i Flo?
  • Sladdonge

Grattis till alla som har plussat!

Jag går ur gruppen, fick min mens idag. Lycka till allihop! :)

Svar på tråden BIM MARS 2018