BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
I natt så vaknade jag av en hemsk värk i ryggslutet och i magen och som sammandragningar nästan lite grann sen började jag blöda :(:(:(:( jag har aldrig haft mensen tidigt innan som 2-3 dar utan snarare senare men så här ont har jag inte vid vanlig mens heller innan, men det känns tråkigt men vi får prova igen i april har ägglossning runt 10-12e igen. Har fortfarande väldigt ont i magen så det blir att vila och ta det lugnt. Lycka till allihopa nu:)
Nej men fy, måste ju ha varit tidigt missfall i och med att du plussade?! Usch så trist, hoppas på april <3
Tack för ditt svar, jag tolkar det med som tidigt missfall det kändes så här i dec när jag hade det och det blöder mer än vanligt vid mens så men får kämpa på :)
Hur orkar ni andra att fortsätta? Bara 5e försöket men jag blir så väldigt ledsen och nere av ytterligare negativt att jag vill ge upp. Jag har dessutom värre pms nu sedan jag slutat med p-piller i okt så undrar hur länge man står ut. :'(
Jag är ledsen. Tur ändå att det var ett tidigt. Ladda om och kör igen i april, men stressa inte. Försök njuta av tiden tillsammans, av att ha sex, av drömmarna om det som kommer bli. Av er samvaro.
Tack så mycket för dom orden det ska jag verkligen göra :) kanske tar sig lättare när man inte tänker för mycket på det.
Ja, visst är det så. Stress blockerar oss. Men hur lätt är det att inte tänka och hoppas och önska och leta symptom när man väl sitter där en vecka efter ägglossningen? Gör saker som du blir glad av och som ger dig bra energier. Jag hoppas verkligen det är er tur snart.
Hur orkar ni andra att fortsätta? Bara 5e försöket men jag blir så väldigt ledsen och nere av ytterligare negativt att jag vill ge upp. Jag har dessutom värre pms nu sedan jag slutat med p-piller i okt så undrar hur länge man står ut. :'(
Mitt i prick på hela den beskrivningen. Har också bim 29/3, neg med predictor early idag och ger upp plusset denna månad.
Så det blir väl att sura tills mensen dyker upp, vänta på nästa ÄL och sedan om igen. BLÄ.