• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Plus

Detta är väl possitivt ägglossningstest?? Jag har aldrig fått starkare streck än så :) tror ni det räcker att man mös natten mellan den 26e och 27e ? Eller ska man få mannen till att vilja ikväll igen ? Hehe

• Kidrauhl
    Plus skrev 2018-03-29 14:59:48 följande:

Detta är väl possitivt ägglossningstest?? Jag har aldrig fått starkare streck än så :) tror ni det räcker att man mös natten mellan den 26e och 27e ? Eller ska man få mannen till att vilja ikväll igen ? Hehe

Jag hade tolkat de som positivt :) och om jag vore du hade jag nog myst igen, för att öka chanserna :D
  • Systeryster33
    Plus skrev 2018-03-29 14:59:48 följande:

Välkommen till bim april 2018 istället om du inte redan är där! :)

Hade med tolkat det som positivt och myst en gång toll för säkerhetsskull!
  • Prinzessan
    Imra skrev 2018-03-30 07:01:42 följande:

BIM+2 ingen mens och inget plus, så himla tråkigt! :(

Nej vad tråkigt!! Hoppas plusset kommer!
  • Prinzessan

Hej! Hur mår ni ni som plussat? Mitt mående går upp och ner. Ont i ryggen som mensvärk och det drar i sidorna. Ibland känns inget. Lite illamående ibland. Öm i brösten. Jag är nu 5+3. ???????????? min mamma har börjat undra nu när jag tackat nej till vin 3 helger i rad. Efter missfallet sist ville jag hålla ner mina egna och andras förväntningar.. Men det går ju så där. Hehe man hoppar ju på gravidtåget direkt. <3

• Näckros
    Kidrauhl skrev 2018-03-30 20:14:56 följande:

Bim idag, ont i magen igår o ?kramper? i fiffi. Men idag är allt som bortblåst :/

Samma här. Haft kramper i 4 dagar innan bim men dagen innan och nu är allt som bortblåst. Å ingen tant röd heller...

Men tidigare plussat först på dag 30 och då super svagt. så kan fortfarande hända att jag är gravid. Men jag vet inte, fattar inte denna cykeln alls faktiskt.
  • Milian03

Äl+11. BIM-3.

Negativt på testa tidigt.

Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.

"Inte gravid" på digitalt.

Menskänningar som fan.

Blev nog inget denna månaden heller :(

Vi som prickade äl så fint.

Blir att testa rosenrot nästa cykel!

• Kidrauhl
    Näckros skrev 2018-03-30 20:51:05 följande:

Samma här. Haft kramper i 4 dagar innan bim men dagen innan och nu är allt som bortblåst. Å ingen tant röd heller...

Men tidigare plussat först på dag 30 och då super svagt. så kan fortfarande hända att jag är gravid. Men jag vet inte, fattar inte denna cykeln alls faktiskt.

Vore ju bra om något kom iallafall, antingen tanten eller ett plus. Inte testat iofs. Men tror inte de är något denna månaden.. så segt när de inte håller sig exakt på tiden xD
Svar på tråden BIM MARS 2018