BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Detta är väl possitivt ägglossningstest?? Jag har aldrig fått starkare streck än så :) tror ni det räcker att man mös natten mellan den 26e och 27e ? Eller ska man få mannen till att vilja ikväll igen ? Hehe

Detta är väl possitivt ägglossningstest?? Jag har aldrig fått starkare streck än så :) tror ni det räcker att man mös natten mellan den 26e och 27e ? Eller ska man få mannen till att vilja ikväll igen ? Hehe
BIM+2 ingen mens och inget plus, så himla tråkigt! :(
BIM+2 ingen mens och inget plus, så himla tråkigt! :(
Hej! Hur mår ni ni som plussat? Mitt mående går upp och ner. Ont i ryggen som mensvärk och det drar i sidorna. Ibland känns inget. Lite illamående ibland. Öm i brösten. Jag är nu 5+3. ???????????? min mamma har börjat undra nu när jag tackat nej till vin 3 helger i rad. Efter missfallet sist ville jag hålla ner mina egna och andras förväntningar.. Men det går ju så där. Hehe man hoppar ju på gravidtåget direkt. <3
Bim idag, ont i magen igår o ?kramper? i fiffi. Men idag är allt som bortblåst :/
Bim idag, ont i magen igår o ?kramper? i fiffi. Men idag är allt som bortblåst :/
Äl+11. BIM-3.
Negativt på testa tidigt.
Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.
"Inte gravid" på digitalt.
Menskänningar som fan.
Blev nog inget denna månaden heller :(
Vi som prickade äl så fint.
Blir att testa rosenrot nästa cykel!
Samma här. Haft kramper i 4 dagar innan bim men dagen innan och nu är allt som bortblåst. Å ingen tant röd heller...
Men tidigare plussat först på dag 30 och då super svagt. så kan fortfarande hända att jag är gravid. Men jag vet inte, fattar inte denna cykeln alls faktiskt.