• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Emhy89

Lär ju troligtvis testa fram tills dess att mensen dyker upp ändå. Får helt enkelt tillåta mig själv det. Svårt att låta bli när det vibrerar i tuttarna och känns som det drar och sliter i tjejmagen.

• Prinzessan

Var på gyn i dag. Har redan fått svampinfektion.. eftersom jag fått 2 missfall gjorde de ett vul. Jag sa att det borde väl vara för tidigt. Är 4+6... Var i v 6 sist och då kunde de bara se att slemhinnorna var tjocka. Han såg ju inget. Men han såg att jag hade fått ägglossning ifrån min högra äggstock vilket är bra eftersom jag haft ett ägg som fastnat på vänster sida tidigare. Sen såg han ingenting på äggledarna. Vilket är bra! Så ska återkomma senare för ny koll.

• FruBjörk
    Näckros skrev 2018-03-26 12:03:44 följande:

Det har jag frågat mig oxå! Har tre missfall sedan tidigare. Men varje månad när det inte tagit sig, känns minst lika jobbig! För allt resluterat ju i en ny förbannan cykel där man måste på det igen. Man tröttnar och blir bitter, sitter här nu för 14 gången och undrar om jag känner nått. Bim 29/3 men ingen ide. Denna månaden sa mitt psyke nej i alla fall.

Men killen har fått ett driv som jag aldrig sett förr. Så han hade stenkoll och såg till att vi myste denna gången. Nu sitter man här igen och har väntat 11 dagar på att få det förbannade beviset att det inte tagit sig igen.

Jag hatar i alla fall min menstruation. Det är en sak som är säker.

Lovar att vi känner samma sorg som du. Men sen närmar sig ägglossningen igen och man börjar få ett hopp igen.

Kroppen å knoppen är lustig på det viset.

Tack för svar! Så stark du är :) Ja man deppar ett tag över mensen men sen får man väl ta tag i det igen. Min pms är hemsk som sagt. Sjukt ont i både bröst, mage och rygg. Trött och gnällig. Men man får försöka stå ut.
  • Näckros
    FruBjörk skrev 2018-03-26 18:04:10 följande:

Tack för svar! Så stark du är :) Ja man deppar ett tag över mensen men sen får man väl ta tag i det igen. Min pms är hemsk som sagt. Sjukt ont i både bröst, mage och rygg. Trött och gnällig. Men man får försöka stå ut.

Usch va hemskt med sån pms! Kände själv av en fruktansvärd pma förra veckan! Nu känner jag mensvärken krypa på. Så förösker inte bli botter utan tänka positivt att snart är det en ny chans!

Du får försöka tänka på det positiva! Håller tummarna för dig!
  • Dimfrost

Läser att det är flera av er som känner samma som mig just nu. BIM-1 och känner att mensen mest troligt är på gång även denna gång. Haft små bruna flytningar sen igår em. Tempen sjönk dessutom imorse så gissar på att jag börjar blöda senare ikväll eller imorgon...

Man blir ju så besviken! Varför kan det inte bara funka?

• EmmJo

Följt tråden sen ett tag nu men inte velat kommentera än eller så gjorde jag det i början kommer inte ihåg. Först grattis till alla som plussat

Vi är inne på försök 4 med barn nummer 3. Hade Bim i onsdags enligt en app o lördags enligt en app. Testade negativt i måndags eller tisdag (kommer inte ihåg) Här fortfarande inte fått mensen men inte vågat testa. Men de två äldsta barnen visste jag direkt när jag kissa på stickan att jag skulle vara gravid men känner inget sånt nu.

Symptom jag har. Otroligt ont i brösten haft det sen tisdag fram till idag. Ont i huvudet till o från

I förrgår nästäppa (Har haft det med båda barnen)

Illamående tre dagar nu.

Men känns som att mensen är på g hela tiden.

Vågar inte testa mig.

• Ereya
    EmmJo skrev 2018-03-26 19:38:10 följande:

Följt tråden sen ett tag nu men inte velat kommentera än eller så gjorde jag det i början kommer inte ihåg. Först grattis till alla som plussat

Vi är inne på försök 4 med barn nummer 3. Hade Bim i onsdags enligt en app o lördags enligt en app. Testade negativt i måndags eller tisdag (kommer inte ihåg) Här fortfarande inte fått mensen men inte vågat testa. Men de två äldsta barnen visste jag direkt när jag kissa på stickan att jag skulle vara gravid men känner inget sånt nu.

Symptom jag har. Otroligt ont i brösten haft det sen tisdag fram till idag. Ont i huvudet till o från

Illamående tre dagar nu.

Vågar inte testa mig.

Testa imorgon igen! Då har det ju gått en vecka. Då ska er ju synas
  • Prinzessan
    EmmJo skrev 2018-03-26 19:38:10 följande:

Illamående tre dagar nu.

Vågar inte testa mig.

Hade molvärk 7 dagar innan jag plussade den här gången. Och det här fortsatt efter oxå.. illamående hade jag med och min mage var uppsvälld. Det är den fortf. Lycka till håller tummarna!!!!
Svar på tråden BIM MARS 2018