• Anonym (anonym 1)

    Det kändes som att jag blev våldtagen! Vad vill han egentligen!!!

    Okej hjälp mig förstå en sak, jag träffade en kille igår som jag brukar träffa på fyllan, vi pratar dagligen på sociala medier konstant och vi kom överens att träffas då på hotell ( han ville säkert ha sex så klart), men jag har upplevt honom som väldigt blyg! Han drack innan jag kom till hotellet fastän han skulle upp och jobba klockan 6 på morgonen. Notera att ingen av oss var ute och festa.

    Jag känner att det finns något mellan oss men känner mig ändå inte bekväm på något sätt då jag aldrig haft sex med en person på det sättet!

    När jag väl var där med honom var han jätte gullig mot mig och vi låg tillsammans, men kände mig ändå väldigt obekväm... när vi började sen ha sex så kände jag mig verkligen värdelös jag var inte avslappnad det var inte alls skönt och jag ville inte ha sex så jag avslutade det en massa gånger, men han var hur lugn som helst. Jag fick konstiga tankar det kändes som att jag blev våldtagen, ville bara ge han det han ville ha då han bokade hotell och så. Men vi fortsatte igen ha sex men avslutade det innan han ens hann komma för klarade inte av det mer.

    Jag tog mina saker och åkte hem, förklarade för honom att det inte kändes rätt och att jag ber om ursäkt. Han skrev till mig om det var något som störde mig när jag kom hem och att han förstår mig osv.. jag svarade tillbaka men sen slutade jag skriva med honom och han fortsätter ändå att skriva. Så vad fan är det han vill mig? Jag tycker om killen men klarar inte av att vara en madrass för någon.

    Sen skäms jag otroligt mycket för mitt beteende, att jag låter honom boka ett rum men inte ger honom det han vill ha.. överreagerar jag? Vad tror ni att han känner för mig efter detta? Någon som varit med om liknande? Varför kan jag inte slappna av !!!

  • Svar på tråden Det kändes som att jag blev våldtagen! Vad vill han egentligen!!!
  • Pope Joan II
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-28 18:12:04 följande:

    Okej hjälp mig förstå en sak, jag träffade en kille igår som jag brukar träffa på fyllan, vi pratar dagligen på sociala medier konstant och vi kom överens att träffas då på hotell ( han ville säkert ha sex så klart), men jag har upplevt honom som väldigt blyg! Han drack innan jag kom till hotellet fastän han skulle upp och jobba klockan 6 på morgonen. Notera att ingen av oss var ute och festa.

    Jag känner att det finns något mellan oss men känner mig ändå inte bekväm på något sätt då jag aldrig haft sex med en person på det sättet!

    När jag väl var där med honom var han jätte gullig mot mig och vi låg tillsammans, men kände mig ändå väldigt obekväm... när vi började sen ha sex så kände jag mig verkligen värdelös jag var inte avslappnad det var inte alls skönt och jag ville inte ha sex så jag avslutade det en massa gånger, men han var hur lugn som helst. Jag fick konstiga tankar det kändes som att jag blev våldtagen, ville bara ge han det han ville ha då han bokade hotell och så. Men vi fortsatte igen ha sex men avslutade det innan han ens hann komma för klarade inte av det mer.

    Jag tog mina saker och åkte hem, förklarade för honom att det inte kändes rätt och att jag ber om ursäkt. Han skrev till mig om det var något som störde mig när jag kom hem och att han förstår mig osv.. jag svarade tillbaka men sen slutade jag skriva med honom och han fortsätter ändå att skriva. Så vad fan är det han vill mig? Jag tycker om killen men klarar inte av att vara en madrass för någon.

    Sen skäms jag otroligt mycket för mitt beteende, att jag låter honom boka ett rum men inte ger honom det han vill ha.. överreagerar jag? Vad tror ni att han känner för mig efter detta? Någon som varit med om liknande? Varför kan jag inte slappna av !!!


    Vad menar du med att du aldrig haft sex med en person på det sättet? Har du aldrig legat med någon du gillar i en hotellsäng, eller vad i hela fridens namn pratar du om?
  • Anonym (anonym 1)
    Tecum skrev 2018-01-28 19:39:36 följande:

    Vad vill du då? Troligen vill han träffa dig igen men är nog lite förvirrad av dina dubbla budskap. Han är inte tankeläsare, är han dessutom blyg i vanliga är det inte säkert att han heller är tydlig med vad han vill. Så du måste bestämma om du vill träffa honom mer och på vilken nivå.

    Det är ingen konst alls för en kille att få känslor för dig! Du verkar snäll, känslig och omtänksam då du har såna bekymmer över det som hände eller inte hände. Många tjejer hade bara ryckt på axlarna, dumpat killen och gått vidare. Du bryr dig, bara det gör dig till flickvänsmaterial.


    Jag vill ha honom mer än en kk, vill inte bli sårad men vill inte heller stänga in mig själv och inte ge saker en chans. Är väldigt negativ av mig och har svårt att lita på andra människor för många har gjort mig fel. Sen vill jag inte skrämma iväg honom heller och verka desperat. Så vad ska jag göra egentligen? Ska jag skriva något eller bara avvakta fastän det är så otroligt jobbigt!
  • Anonym (anonym 1)
    Pope Joan II skrev 2018-01-28 19:44:04 följande:

    Vad menar du med att du aldrig haft sex med en person på det sättet? Har du aldrig legat med någon du gillar i en hotellsäng, eller vad i hela fridens namn pratar du om?


    Jag formulerade mig fel. Jag menar att jag aldrig haft sex med en person som jag inte är bekväm med. Måste liksom ha starka känslor för personen.
  • Tecum
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-28 19:49:55 följande:
    Jag vill ha honom mer än en kk, vill inte bli sårad men vill inte heller stänga in mig själv och inte ge saker en chans. Är väldigt negativ av mig och har svårt att lita på andra människor för många har gjort mig fel. Sen vill jag inte skrämma iväg honom heller och verka desperat. Så vad ska jag göra egentligen? Ska jag skriva något eller bara avvakta fastän det är så otroligt jobbigt!
    Varför gå och ha det jobbigt om du inte behöver? Så skriv, så får du se om han svarar och vad.

    Ingen vill bli sårad, men man vinner aldrig något om man inte vågar ta en risk.
  • jrockyracoon
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-28 19:40:44 följande:
    Jag sa till honom att jag inte vill ha sex om det inte känns rätt och han sa att det är lugnt jag inte ska oroa mig, han förstår mig, sen frågade han mig när jag kom hem om det var något som störde mig? Han säger att kroppen kanske måste bli mer bekväm...? Jag sa till honom jag tycker om honom men det måste finnas något mer där

    För att kunna ha sex.

    Jag tänker lite såhär: Jag har ju i stort sätt lagt alla korten på borden, speciellt efter idag. Jag orkar inte fråga honom ännu en gång vad han vill för han är inte så dum.

    Frågan är om han fortfarande är ute efter bara sex efter det som hände? Hur tror ni han nu ser på saken nu? Ska han fortsätta kämpa för att bara få till det eller finns det en chans att han kanske får känslor?

    Sorry för många frågor men jag har aldrig varit i liknande situationer.
    Okej. Såhär tolkar jag dig, rätt eller fel?

    Du tycker det känns jobbigt, för du hade sex med honom fastän det inte kändes rätt. Du kände dig lite utnyttjad, som en madrass.

    Men du har ändå kvar känslor för honom och är lite intresserad, och du kan tänka dig att fortsätta med honom under förutsättning att han är intresserad av dig mer än som ett kk och att han ger dig möjlighet att utveckla dina känslor i en långsam takt, innan ev. sex.

    Och du vet nu inte hur du ska fortsätta eftersom du är osäker på om han är ute efter något seriöst och du vill inte fråga mer för du har redan öppnat dig så mycket för honom.

    Jag tänker att eftersom du själv tycks vara intresserad av honom (under förutsättningar att han är ute efter en relation), kan du gå vidare under lite mer försiktiga former. Ta en fika, gå på bio, etc. Börja om och se om attraktionen kommer mer och mer, eller om den inte finns där. Ha inte sex utan gå långsamt fram (eftersom detta är väl vad du vill). Är han intresserad av dig på ett romantiskt plan och inte enbart ett sexuellt plan kommer det antagligen visa sig under era träffar. Pyser han iväg efter att han insett att fikat inte slutade i sängkammaren, ja, då var han säkert mest intresserad av det sexuella. 

    Är du osäker på dig själv, eller rädd för att hamna i en liknande situation som tidigare där du går med på saker som du inte vill, ska du kanske vara extra försiktig. Offentliga platser är kanske bra ställen att träffas för att försäkra dig om att det inte slutar som förra gången.
  • Anonym (anonym 1)
    jrockyracoon skrev 2018-01-28 20:12:33 följande:

    Okej. Såhär tolkar jag dig, rätt eller fel?

    Du tycker det känns jobbigt, för du hade sex med honom fastän det inte kändes rätt. Du kände dig lite utnyttjad, som en madrass.

    Men du har ändå kvar känslor för honom och är lite intresserad, och du kan tänka dig att fortsätta med honom under förutsättning att han är intresserad av dig mer än som ett kk och att han ger dig möjlighet att utveckla dina känslor i en långsam takt, innan ev. sex.

    Och du vet nu inte hur du ska fortsätta eftersom du är osäker på om han är ute efter något seriöst och du vill inte fråga mer för du har redan öppnat dig så mycket för honom.

    Jag tänker att eftersom du själv tycks vara intresserad av honom (under förutsättningar att han är ute efter en relation), kan du gå vidare under lite mer försiktiga former. Ta en fika, gå på bio, etc. Börja om och se om attraktionen kommer mer och mer, eller om den inte finns där. Ha inte sex utan gå långsamt fram (eftersom detta är väl vad du vill). Är han intresserad av dig på ett romantiskt plan och inte enbart ett sexuellt plan kommer det antagligen visa sig under era träffar. Pyser han iväg efter att han insett att fikat inte slutade i sängkammaren, ja, då var han säkert mest intresserad av det sexuella. 

    Är du osäker på dig själv, eller rädd för att hamna i en liknande situation som tidigare där du går med på saker som du inte vill, ska du kanske vara extra försiktig. Offentliga platser är kanske bra ställen att träffas för att försäkra dig om att det inte slutar som förra gången.


    Helt rätt det är precis så jag känner, saken är bara den att hur ska man börja om på nytt? han är ju väldigt blyg av sig har jag upplevt så tror knappast det blir någon fika om inte han har alkohol med sig.. han har aldrig haft flickvän tidigare heller eller varit kär har han sagt, han är 25 år umgås bara med grabbarna ute och festar liksom varje helg! Han har sagt att han inte är en förhållande kille men att han tycker om mig.. så jag bara tycker nu att hela grejen är jobbig, ska jag bara ta bort honom helt?

    Tipsen du gav var sjukt bra men tror inte han kan uppfylla dem egentligen.. :(
  • Anonym (anonym 1)
    Tecum skrev 2018-01-28 20:02:11 följande:

    Varför gå och ha det jobbigt om du inte behöver? Så skriv, så får du se om han svarar och vad.

    Ingen vill bli sårad, men man vinner aldrig något om man inte vågar ta en risk.


    Vad kan jag skriva?
  • jrockyracoon
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-28 20:32:55 följande:
    Helt rätt det är precis så jag känner, saken är bara den att hur ska man börja om på nytt? han är ju väldigt blyg av sig har jag upplevt så tror knappast det blir någon fika om inte han har alkohol med sig.. han har aldrig haft flickvän tidigare heller eller varit kär har han sagt, han är 25 år umgås bara med grabbarna ute och festar liksom varje helg! Han har sagt att han inte är en förhållande kille men att han tycker om mig.. så jag bara tycker nu att hela grejen är jobbig, ska jag bara ta bort honom helt?

    Tipsen du gav var sjukt bra men tror inte han kan uppfylla dem egentligen.. :(
    Så du menar att han är för blyg för att kunna umgås med dig i nyktert tillstånd? Gäller det även om ni gör något annat än just fika, mer åt aktivitetshållet? Typ, spelar bowling, eller gå på gröna lund, etc...

    Ja, det låter ju svårt om han är så jätteblyg för tjejer. Jag känner en del blyga killar, men ingen av de jag känner är så blyg att han t.ex. inte skulle ta chansen om en tjej de gillade bjöd dem på fika. 

    Kanske ska du utmana honom lite. Är han intresserad av dig kan han väl utmana sina egna demoner för att få umgås med dig. Bjud ut honom på fika, och se vad han svarar. Eller om du fått ny insikt om att du inte är intresserad (dina slutrader tyder på det), avsluta flingen med honom.
  • Anonym (anonym 1)

    (Lite uppdate)

    Han skrev till mig för en timme sen och frågade vad jag gjorde, vi gick in gällande igår kväll och han börjar prata om filmen och undrar om vi ska se "färdigt" den igen. Jag säger till honom att jag inte vill ha någon kk relation med honom och då säger han att "nej det kan vara vänskap, du behöver inte alltid tänka så snuskigt"

    Så jag sa till hobom det går bra om vi är vänner så länge vi är överens.

    Jag börjar undra om han verkligen är intresserad av mig och om det jag känner för honom faktiskt är ömsesidigt bara att han har svårt att visa det (?)

    Vad tror ni? Kan jag testa honom på något sätt??

  • Pope Joan II
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-28 19:51:55 följande:
    Jag formulerade mig fel. Jag menar att jag aldrig haft sex med en person som jag inte är bekväm med. Måste liksom ha starka känslor för personen.
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-29 02:27:07 följande:

    (Lite uppdate)

    Han skrev till mig för en timme sen och frågade vad jag gjorde, vi gick in gällande igår kväll och han börjar prata om filmen och undrar om vi ska se "färdigt" den igen. Jag säger till honom att jag inte vill ha någon kk relation med honom och då säger han att "nej det kan vara vänskap, du behöver inte alltid tänka så snuskigt"

    Så jag sa till hobom det går bra om vi är vänner så länge vi är överens.

    Jag börjar undra om han verkligen är intresserad av mig och om det jag känner för honom faktiskt är ömsesidigt bara att han har svårt att visa det (?)

    Vad tror ni? Kan jag testa honom på något sätt??


    Varför duger inte vänskapsinviten åt dig då? Du har ju inte själv några starka känslor för honom?
  • Tecum
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-29 02:27:07 följande:
    (Lite uppdate)

    Han skrev till mig för en timme sen och frågade vad jag gjorde, vi gick in gällande igår kväll och han börjar prata om filmen och undrar om vi ska se "färdigt" den igen. Jag säger till honom att jag inte vill ha någon kk relation med honom och då säger han att "nej det kan vara vänskap, du behöver inte alltid tänka så snuskigt"

    Så jag sa till hobom det går bra om vi är vänner så länge vi är överens.

    Jag börjar undra om han verkligen är intresserad av mig och om det jag känner för honom faktiskt är ömsesidigt bara att han har svårt att visa det (?)

    Vad tror ni? Kan jag testa honom på något sätt??
    Men vad känner DU för honom? Nu låter det som att du är intresserad av en seriös relation snarare än vänskap. 

    Jag tror att han är intresserad av dig och öppen för mer än vänskap men att han anpassar sig till dig då du verkar så avvaktande och osäker. Så försök inte testa honom utan umgås som vänner och känn av hur det är och vad du egentligen vill.
  • Anonym (anonym 1)
    Tecum skrev 2018-01-29 10:48:31 följande:

    Men vad känner DU för honom? Nu låter det som att du är intresserad av en seriös relation snarare än vänskap. 

    Jag tror att han är intresserad av dig och öppen för mer än vänskap men att han anpassar sig till dig då du verkar så avvaktande och osäker. Så försök inte testa honom utan umgås som vänner och känn av hur det är och vad du egentligen vill.


    Vill ha en seriös relation med honom men jag antar att det börjar genom vänskap istället för att planera vad som kan/kommer hända. Varför jag sa att jag ville testa honom är för att han kanske bara egentligen är ute efter sex och vill försöka igen, man vet ju aldrig med dagens killar. Jag får helt enkelt bara avvakta och ge min trötta hjärna en paus
  • Anonym (anonym 1)
    Pope Joan II skrev 2018-01-29 09:20:27 följande:

    Varför duger inte vänskapsinviten åt dig då? Du har ju inte själv några starka känslor för honom?


    Den duger, det gör den. Det blir bara konstigt när vi precis bestämt att vi ska vara vänner, så ska han förklara hur gullig och mysig jag är och så vidare. Då känns det som att han vill något mer men ändå inte? Vetifan alltså...
  • Moulinette86
    Anonym (anonym 1) skrev 2018-01-28 18:12:04 följande:

    Okej hjälp mig förstå en sak, jag träffade en kille igår som jag brukar träffa på fyllan, vi pratar dagligen på sociala medier konstant och vi kom överens att träffas då på hotell ( han ville säkert ha sex så klart), men jag har upplevt honom som väldigt blyg! Han drack innan jag kom till hotellet fastän han skulle upp och jobba klockan 6 på morgonen. Notera att ingen av oss var ute och festa.

    Jag känner att det finns något mellan oss men känner mig ändå inte bekväm på något sätt då jag aldrig haft sex med en person på det sättet!

    När jag väl var där med honom var han jätte gullig mot mig och vi låg tillsammans, men kände mig ändå väldigt obekväm... när vi började sen ha sex så kände jag mig verkligen värdelös jag var inte avslappnad det var inte alls skönt och jag ville inte ha sex så jag avslutade det en massa gånger, men han var hur lugn som helst. Jag fick konstiga tankar det kändes som att jag blev våldtagen, ville bara ge han det han ville ha då han bokade hotell och så. Men vi fortsatte igen ha sex men avslutade det innan han ens hann komma för klarade inte av det mer.

    Jag tog mina saker och åkte hem, förklarade för honom att det inte kändes rätt och att jag ber om ursäkt. Han skrev till mig om det var något som störde mig när jag kom hem och att han förstår mig osv.. jag svarade tillbaka men sen slutade jag skriva med honom och han fortsätter ändå att skriva. Så vad fan är det han vill mig? Jag tycker om killen men klarar inte av att vara en madrass för någon.

    Sen skäms jag otroligt mycket för mitt beteende, att jag låter honom boka ett rum men inte ger honom det han vill ha.. överreagerar jag? Vad tror ni att han känner för mig efter detta? Någon som varit med om liknande? Varför kan jag inte slappna av !!!


    Betala honom för rummet så har du iallafall inte snyltat, det kan jag tycka är fair play.
  • Anonym (Missie)

    Att dejta nån som måste självmedicinera med sprit för att kunna vara i samma rum låter inte hållbart- ska han alka ner sig helt då när ni blir sambos?

    Jag har läst om en relation som var exakt så härinne minns jag, och det var verkligen så att killen var helt alkoholiserad för han drack hela tiden för att "vara rolig". 

    Det håller inte. Mitt första krav hade nog varit att få träffa killen nykter om ajg skulle fortsätta nåt alls där.

  • Anonym (Maria)

    Alltså nu känns det som i en frustrerande amerikansk film. Du gillar honom och vill helst ha ett förhållande fast det ska få växa fram långsamt. Rätt? Han vill troligen precis samma sak men nu tror han att du vill bara vara vänner och inget mer och du är rädd att han bara vill ha en kk för att han ville ligga. Ingen ska blocka någon här, seså bestäm en dejt nu, gå på bio eller ta en långpromenad med fika eller något annat. Han är ju lyhörd och backar när du vill men är ändå intresserad.

    Man kan börja som vänner och sen långsamt bli ihop, man kan rivstarta med sex och sen bli ihop. Att "inte vara kk " är för dej "inte bara kk utan isåfall mera, ett förhållande" men om jag var var han skulle jag nog tolka dej som att jag just blev friendzonad.

    Ingen vet om ni är ett par om ett halvår men det verkar idioti att båda backar och blockar och har er om ni båda vill vara med varandra.

    Att du inte vill ligga sådär det första ni gör är inte konstigt alls, det hade iofs inte varit konstigt alls om du hade velat det heller.

  • Anonym (Hmmm)

    Du fick massor av varningar i din förra tråd när ni också tog in på hotell. Då störde det dig att han INTE ville ha sex med dig så du undrade vad han vill med sig.
    Sedan bestämde ni att ses igen och trots att han i den tråden inte lät så intresserad av något mer med dig så ville du ända träffa honom för att ha sex.
    Då var det flera som skrev att du riskerar att bli sårad eftersom han inte verkar seriös men det var tydligt att du ville ta den risken i alla fall eftersom du är kär i honom. (Eller kåt på honom)
    Nu blev det såhär och det är faktiskt inte alls förvånande eftersom ni är lika veliga båda två.
    Glöm honom och leta vidare tycker jag. Har ni träffats nyktra nån enda gång ens?

  • Anonym (......)

    Nej, du blev inte våldtagen.

    Sluta inbilla dig saker som inte är sanna.

Svar på tråden Det kändes som att jag blev våldtagen! Vad vill han egentligen!!!