• Anonym (tjejpåbc)

Ni tjejer på BC!

Är det nån tjej här inne som har hittat nåt vettigt på bodycontact? 

Jag blev medlem där i hopp om att hitta en kk/fwb, men det tar ju så mycket energi att sålla, så otroligt mycket mail som man får. Ett lyxproblem kanske... 

Hur gjorde ni för att välja ut? Jag är i läget att jag har hittat några intressanta men för att kunna veta om de verkligen är det måste man ju skriva mer med dem.
    Och jag har inte tid att skriva med typ 10 olika personer, och alla vill ses direkt! Jag kan ju inte boka in hela veckan med olika dejter... 

Sen ibland märker man snabbt om det inte är ens "typ" men då vet jag inte hur jag ska dra mig ur, är för snäll och har så svårt för att dissa någon.

• Svar på tråden Ni tjejer på BC!
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Kille på bc) skrev 2018-02-12 23:29:14 följande:

Nu känner jag att jag behöver ge en genuskänga till kvinnosläktet och ni blir säkert krängta som vanligt.

Det figurerar en bild på facebook på en gigantisk tjock bok som skulle vara manualen på hur kvinnan fungerar och kan inte annat än att instämma med ett garv.

Bara för en timme sedan ringde min son och idiotförklarade sin mor vilket var helt logiskt men tyvärr går inte defekten att laga.

I ett forskarprogram på tv testades kvinnor och män om sin sexualitet, kåthet och rövslickerifasoner och resultatet var skrämmande där männen fysiska reaktioner överenstämde med de mentala och verbala vilket var helt logiskt. När man gjorde samma tester på kvinnor blev resultaten helt galna utom all rim o reson och det är detta vi män ska försöka knäcka koden till. Ett klassisk exempel jag och mina vänner varit med om upprepat är att ett kvinnligt nej inte betyder nej alltid. Jag har haft sex åtskilligt under den tid jag bodde utomlands med tjejer som vid närmanden säger nej men vi strular vidare och det är jag som för sjutton mer el mindre blir våldtagen. När man ibland respekterat tjejens nej så viser det sig att hon blivit sur för att jag slutade. Snacka om förbryllande.

När det sen gäller flickors val av partner finns det ingen logik heller. Ni väljer colla killar som vi andra vet är jävla idioter och blir inte det minsta förvånade när hon står där ensam med 2 ungar och han drogat el slagit henne. Samtidigt har jag flertalet kompisar som är genuint snälla, pålitliga, välutblidade och snygga svärmorsdrömmar men som alltid förblivit ensamma o barnlösa. Min snygga vännina här som kan få vilken man hon vill har valt en kåkfarare med missbruk och jag vet att hon bara fortsätter förstöra sitt liv o barnens.

När ni kvinnor är ta mej fan inte kloka på en fläck i ert sökande och val av män och ni är inte förmögna att fatta de smarta intiativen för ert eget bästa medan vi killar går mer logiskt fram i vårt sökande och sen väljer det vi gillar. Bli nu inte så lättkrängta utan ta en funderare på om det faktiskt inte ligger något i det jag säger.

I flera länder och kulturer hör det till att kvinnor säger nej in i det sista. Fina flickor ska inte vilja ha sex. Bara förtappade tjejer/horor gillar sex. Till och med inom äktenskapet ska kvinnan låtsas att hon inte vill fast hon vill. Detta gäller exempelvis i Japan. Jag önskar att alla kvinnor världen över fick visa och utleva sin sexualitet utan att dömas för det!
  • Anonym (janbanan)
    Tveksamt skrev 2018-04-02 08:12:14 följande:
    Eller var ärlig. En del av att bli vuxen är att kunna prata/berätta/tala om något som är negativt också. Att stoppa huvudet i sanden och dra till med lögner så snart det blir jobbigt är barnsligt.
    men det är gött o bekvämt att slippa folk man inte är intresserad av också
  • Anonym (janbanan)
    Anonym (Hmmmmm...) skrev 2018-04-02 08:59:54 följande:
    I flera länder och kulturer hör det till att kvinnor säger nej in i det sista. Fina flickor ska inte vilja ha sex. Bara förtappade tjejer/horor gillar sex. Till och med inom äktenskapet ska kvinnan låtsas att hon inte vill fast hon vill. Detta gäller exempelvis i Japan. Jag önskar att alla kvinnor världen över fick visa och utleva sin sexualitet utan att dömas för det!
    hellre en slampa än en nunna
  • Tveksamt
    Anonym (janbanan) skrev 2018-04-02 09:05:09 följande:

men det är gött o bekvämt att slippa folk man inte är intresserad av också

Och det gör man inte om man är ärlig? Man säger ju fortfarande att man inte vill ses/höras mer så...
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (Par)

Nu är jag inte ensam tjej då vi har en parprofil. Men det vi reagerat på är att de flesta killar/män/gubbar inte respekterar det som skrivs. Vibbar tex skrivit att ensamma killar sökt vi upp Själva. Vi lägger upp annons om enbart ensam tjej eller par. Men ändå ska dessa personer höra av sig och fråga om man vill träffas och är verkligen bara för på. Jag och sambon vill prova med en kille också men det är något vi är osäkra på så det måste bli rött kille. Dels ska den kille lyssna på min sambo då det är han som "bestämmer" men sen är jag orolig för en extra kille, känns som om det kan bli mer fel än om vi har en tjej med.

• Anonym (janbanan)
    Tveksamt skrev 2018-04-02 09:06:46 följande:
    Och det gör man inte om man är ärlig? Man säger ju fortfarande att man inte vill ses/höras mer så...
    jo, samma effekt, man väljer själv om man vill va barnslig eller vuxen, jag är ofta barnslig och ljuger, i just don't give a fuck Demon
  • Anonym40

[quote=78600066][quote-nick]Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-01 23:01:31 följande:[/quote-nick]Nej, många respekterar inte vad man söker. Har  en ganska välgjord profil där jag är noga med vad jag söker och där jag tycker att det är ganska tydligt att jag söker någon med lite fingertoppskänsla och finess.. Så får man mängder med "knulla ikväll" typ... Folk som vill ses spontant utan att man ens bytt ett ord innan, bara för sex.. Jag är ute efter något så mycket mer seriöst, inget för stunden bara. [/

Hej!

Jo, ja vad ska man säga!

Jag är kille och har samma problem och instämmer!

Jag vet vad jag söker och är tydlig med det!

Verkar som det finns lika många tjejer med problem och konstigheter! Har själv ett bra liv med kloka och sunda värderingar och man vill ju gärna träffa någon med liknande sätt o tänk! Har träffat några få som jag tyckt varit ?okej? men efter några träffar kommer det fram saker som inte funkar! Just som du skriver,, det ska hoppas i säng direkt eller det skickas naken bilder!

Eller efter några glad vin och skratt är det liggning på schemat!!!!känslor verkar vara något som inte finns hos dom flesta!

Trodde mest det var killar som betedde sig så, men det är kvinnor som man tror har klass och vett!

Man har ju inte tid att sitta och skriva romaner med någon och sen visar det sig efter veckor o månader av skrivande och dejtande att det går fet bort!!

Vart dejtar man vettiga tjejer?tips?

• Anonym (tjejpåbc)
    Anonym (janbanan) skrev 2018-04-02 09:13:32 följande:

jo, samma effekt, man väljer själv om man vill va barnslig eller vuxen, jag är ofta barnslig och ljuger, i just don't give a fuck 

Alltså jag vet inte. Kanske är det omoget att ljuga. Men det är väl en balansgång. En kille tex är så dryg och verkligen inte min typ, bufflig och oattraktiv på alla sätt. Skulle ju kunna säga att han är det, men känns onödigt liksom. Sa att jag träffat en annan faktiskt, men han ger sig ändå inte och frågar hur det går och om vi har bra sex!? Så orkar inte ens bry mig om att svara.

En annan skrev att han blev ledsen och jättebesviken, så har inte hjärta att säga att han inte lockar mig alls... Då skulle han ju bli sårad typ. Känns som att bara man skriver med nån så förväntas en massa. Jag kanske inte vill ses bara för att vi snackat på kik typ en dag och har väl all rätt att dra mig ur om det inte känns 100. Men många verkar ha svårt att ta det.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (Par) skrev 2018-04-02 09:12:49 följande:

Nu är jag inte ensam tjej då vi har en parprofil. Men det vi reagerat på är att de flesta killar/män/gubbar inte respekterar det som skrivs. Vibbar tex skrivit att ensamma killar sökt vi upp Själva. Vi lägger upp annons om enbart ensam tjej eller par. Men ändå ska dessa personer höra av sig och fråga om man vill träffas och är verkligen bara för på. Jag och sambon vill prova med en kille också men det är något vi är osäkra på så det måste bli rött kille. Dels ska den kille lyssna på min sambo då det är han som "bestämmer" men sen är jag orolig för en extra kille, känns som om det kan bli mer fel än om vi har en tjej med.

Samma här. Vi söker extrakille, men det ska vara en singel och vi måste ju tycka att han är Ok båda två. Vi konstaterar dels att det finns galet många gifta män, och sambos, på BC. Vi skriver i vår profil att vi inte är intresserade av upptagna män. Flera skriver "Civilstånd Annat" men alla dom skriver så letar nån att vara otrogen med. Vi konstaterar också att många är desperata och få lyhörda. Det har hänt flera gånger att killen vill träffas Nu. Om jag då skriver att min man är på tjänsteresa föreslår de att bara han och jag kan träffas. Eh, men det blir ju ingen trekant, plus att min man kan läsa det de skriver så vad inbillar de dig? Min man är ingen cuckold. Då hade vi skrivit det.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym40 skrev 2018-04-02 09:43:58 följande:

[quote=78600066][quote-nick]Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-04-01 23:01:31 följande:[/quote-nick]Nej, många respekterar inte vad man söker. Har  en ganska välgjord profil där jag är noga med vad jag söker och där jag tycker att det är ganska tydligt att jag söker någon med lite fingertoppskänsla och finess.. Så får man mängder med "knulla ikväll" typ... Folk som vill ses spontant utan att man ens bytt ett ord innan, bara för sex.. Jag är ute efter något så mycket mer seriöst, inget för stunden bara. [/

Hej!

Jo, ja vad ska man säga!

Jag är kille och har samma problem och instämmer!

Jag vet vad jag söker och är tydlig med det!

Verkar som det finns lika många tjejer med problem och konstigheter! Har själv ett bra liv med kloka och sunda värderingar och man vill ju gärna träffa någon med liknande sätt o tänk! Har träffat några få som jag tyckt varit ?okej? men efter några träffar kommer det fram saker som inte funkar! Just som du skriver,, det ska hoppas i säng direkt eller det skickas naken bilder!

Eller efter några glad vin och skratt är det liggning på schemat!!!!känslor verkar vara något som inte finns hos dom flesta!

Trodde mest det var killar som betedde sig så, men det är kvinnor som man tror har klass och vett!

Man har ju inte tid att sitta och skriva romaner med någon och sen visar det sig efter veckor o månader av skrivande och dejtande att det går fet bort!!

Vart dejtar man vettiga tjejer?tips?

Tjejer som inte bara söker sex är nog inte på BC, eller inte så många. För mig är sex, och att man är kompatibla på det planet, jätteviktigt, men med tanke på vilka meddelanden tjejer får skulle jag nog inte klara att ha en egen profil där.
Svar på tråden Ni tjejer på BC!