• Anonym (tjejpåbc)

Ni tjejer på BC!

Är det nån tjej här inne som har hittat nåt vettigt på bodycontact? 

Jag blev medlem där i hopp om att hitta en kk/fwb, men det tar ju så mycket energi att sålla, så otroligt mycket mail som man får. Ett lyxproblem kanske... 

Hur gjorde ni för att välja ut? Jag är i läget att jag har hittat några intressanta men för att kunna veta om de verkligen är det måste man ju skriva mer med dem.
    Och jag har inte tid att skriva med typ 10 olika personer, och alla vill ses direkt! Jag kan ju inte boka in hela veckan med olika dejter... 

Sen ibland märker man snabbt om det inte är ens "typ" men då vet jag inte hur jag ska dra mig ur, är för snäll och har så svårt för att dissa någon.

• Svar på tråden Ni tjejer på BC!
  • Anonym (anti)
    Mr jonsson skrev 2018-02-11 17:40:39 följande:
    Tänk vad det passade väldigt fel på mej.

En fråga: Om det nu finns en kille som jag som ser det som heligt att ta min kvinna till nya höjder av njutning finns det då kvinnor som tveklöst vill träffa mej och hos skulle jag då formulera mej på rätt sätt för att skillja mej ur mängden av män som bara bryr om sig själva?

Du kanske ska skriva som pm för att inte avslöja hemligheten.
    Har haft killar som hävdat detta men ingen har kunnat leva upp till det så det är ju klart en konst att få till en text som övertygar luttrade kvinnor som jag t ex. Det är ju bra med män som har kvinnan som huvudintresse och borde gå hem hos de allra flesta i teorin men sen ska ju kemi och attraktion funka för att kvinnan ska vilja provköra dig. Dessutom  funkar ju alla kvinnor väldigt olika så inte alls säkert att du lyckas med varje en av dem.

Försök istället för bara sex, intressera dig för andra delar av en kvinnas personlighet och vinna henne på det sättet så är sannolikheten stor att hon ska vilja ha sex med dig.
  • Anonym (Kille på bc)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-02-11 17:01:16 följande:

Du har rätt i det, man blir unik bara genom sitt kön. Sen anledningarna till det kan nog vara många. En kvinna är inte lika fri i sin sexualitet som en man helt enkelt. Det är tyvärr inte alla som anser att det är något positivt med en kvinna som aktivt söker efter sex. 

Ofta är första frågan om man har kik. Och där känner jag att jag vill lägga till de "utvalda" och inte alla. Få har tålamod att "lära känna" varandra lite först på bc. Men jag får kanske göra så att jag sållar bort dem som är för ivriga. Det handlar ju även om en säkerhetsgrej. Man vet aldrig vem som är där på andra sidan skärmen och då vill man få lite mer kött på benen innan man tar nästa steg. 

Jag kanske är konstig men jag ser det som attraktivi när en kvinna visar intresse o tar intiativ för sin sexuella njutning

Självklar är det bara de utvalda jag släpper in i min kik för att se om det kan klicka.
  • MR Z
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-02-11 16:48:07 följande:

Jag skulle inte tveka att skriva till en man som intresserar mig. Och sur blir man inte för att man får mail, men när man får sura miner för att man inte svarar, ja då är det inte så kul. För jag tycker nästan det är värre att svara på "hej hur är det?" och sen tror killen man är intresserad. Och om 10 skriver samma sak kan man inte vara så snäll att man svarar bara för artighets skull. 

Tråkigt att tjejerna inte har visat intresse efter att ni matchat. Kanske blygsel? 

Älskar när tjejer/kvinnor tar initisiativ. Visar att det finns framåt anda ........ sexig och mycket intressant från min sida.

Förstår mig inte på killar/men som bara skriver kort..... och förstår att ni inte svarar. Är nog ofta dom killarna som också har lite tålamod när ni inte svarar direkt......

Lite tålamod måste man som kille/man ha, ni kan ju inte sitta uppkopplade hela tiden......

Tror inte det beror på blyghet...... tror att det är som jag skrivit innan och andra också skrivit.

Tror jag skall ändra lite i min presentation.

Skriva något i stil med att vågar du inte svara så svipa vänster.. .....
  • MR Z
    Anonym (Sara) skrev 2018-02-11 16:53:52 följande:

Har hittat några som varit ok men inte mer. Det finns ca inga män som kan/vill tillfredsställa en kvinna. Dom har tittat på porrfilm och tycker då att dom vet hur det ska gå till och vad kvinnor gillar :/ Men de allra flesta bryr sig bara om sig själva.

Finns nog tyvärr många som är precis som du skriver Sara.

Men vi andra ;) ......... borde ju finnas något forum för tjejer/kvinnor där ni kan tipsa om bra killar/män .......
  • IsDimma

Jag träffade min sambo på bc för snart nio år sen. Vi har bott ihop åtta år nu.

Han stack ut med sitt första mail till mig. Det räckte för att jag skulle gå in på hans profil, där han hade bra bilder och en väl genomtänkt profiltext. Den var lagom lång och han väckte ett intresse hos mig med den texten. Idag när jag känner honom väl kan jag tänka mig att han skrivit på den många dagar! För han är sån.

När vi sen väl började skriva var han sådär lagom på, inte vilja ses imorgon (kan iofs beror på att han visste att jag bodde utomlands) men ändå visade ett intresse. Vi är både han och jag duktiga på att skriva. När jag väl flyttade hem efter ett halvår så kände jag honom ganska bra vid det laget trots att vi inte hade träffats.

Och det är en skatt att ha kvar dessa mail

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
  • Anonym (Sara)
    Mr jonsson skrev 2018-02-11 17:40:39 följande:

Tänk vad det passade väldigt fel på mej.

En fråga: Om det nu finns en kille som jag som ser det som heligt att ta min kvinna till nya höjder av njutning finns det då kvinnor som tveklöst vill träffa mej och hos skulle jag då formulera mej på rätt sätt för att skillja mej ur mängden av män som bara bryr om sig själva?

Du kanske ska skriva som pm för att inte avslöja hemligheten.

Dom flesta skriver precis som du gjorde nu, att dom vill ta kvinnan till nya höjder. Det handlar inte om kvinnan, det handlar om dig. Du är inte intresserad av vad jag vill ha, utan du vill utföra det du tycker ska vara extremt bra för mig.

Det märks redan på hur du formulerar dig och ger man någon som dig en chans så slår det aldrig fel. Det ska utföras en massa avancerade aktiviteter som inte är efterfrågade öht.
  • Anonym (Sara)
    MR Z skrev 2018-02-11 17:55:45 följande:

Finns nog tyvärr många som är precis som du skriver Sara.

Men vi andra ;) ......... borde ju finnas något forum för tjejer/kvinnor där ni kan tipsa om bra killar/män .......

Dom som tror att dom är bra brukar vara värst, ett mått självkritik skulle vara bra för alla män..
  • Anonym (Been there)
    Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-02-11 16:40:30 följande:

Exakt så vill jag ha det. Och det är lite den typen av män jag söker. Tycker ändå det är svårt att veta vilka i mängden som lever upp till detta. Menar du bild på kön överhuvudtaget? För det har ju i princip alla i sina album..

Hade dessa män som du hittade också en lite mer fördjupad presentation? Tycker det är svårt att få en bra bild då de allra flesta som jag läst knappt skriver nåt, Typ söker "en trevlig tjej" sen stå det inget mer. Och vad skrev du i din? 

Mitt råd är att titta på hur dom skriver, att dom är intresserade av DIG och inte bara av att ligga.

Ja, precis bild på kön överlag gick bort. De killarna jag träffade hade en påklädd bild, kostym eller en mer sensuell bild på tex överkroppen, lite mer smakfullt.

Jag har ett jobb där ?allt? har med utseende att göra och jag skrev att jag är ytlig, man ska vara hel och ren och gärna ha ett intresse inatt hålla sig snygg. Det märks vilka som är desperata, var många killar son skrev om och om igen men som jag aldrig svarade.

Skrev nog ganska länge innan jag träffade en kille och det fångade nog deras intresse ännu mer och då blev det lite mer spänning när man väl träffades. Vissa hör av sig än idag för att kolla om jag blivit singel än :)

Tänk noga igenom din presentation och vad du söker, jag var brutalt ärlig (har svårt att säga nej i vanliga fall) men här får man säga nej! Lägg upp en snygg bild, sensuell, lite lyxigt som får de där killarna med det lilla extra att stanna upp ;)
  • Anonym (Fia)

Registrerade mig där för några år sedan (kanske 4?), trots att jag hade en minimal presentation där det i princip stod att jag inte var intresserad av att träffa någon nu då jag inte än var helt säker på om och i så fall vad jag sökte samt helt utan bilder fick jag en sådan extrem mängd meddelanden så fort det syntes att jag var inloggad att jag tillslut inte längre orkade. Försökte vara artig och läsa och i alla fall svara kort till alla som i alla fall inte var rakt av otrevliga redan i första meddelandet, men det var så mycket att det tog mig flera timmar varje gång jag var inloggad (för ju längre jag var inne desto längre syntes det jag var inloggad antar jag och mer och mer meddelanden ramlade in - antar det var därför för det var i alla fall något lägre frekvens per tid när jag var offline) - lägg dessutom till alla de som skickar fler och fler (och ofta arga och otrevliga meddelanden om hur hemsk man är som inte svarat eller inte svarat så som de önskade) om man inte hann med tillräckligt fort (det tar faktiskt en stund att i tur och ordning beta av flera hundra meddelanden). 

Lägg ner alla påstående om kvinnor som bara "sitter och väntar på att bli kontaktade" - det fanns inte på kartan att jag överhuvudtaget skulle ha tid att själv kika runt och kontakta någon (som var min ursprungliga tanke). Några trevliga hade jag lite kontakt med ett tag med meddelanden men allt det rann ut i sanden och det blev inget pga den otrevliga upplevelsen att bli så spammad. Det är verkligen inget "lyxproblem", det känns bara hemskt stressande och man vill bara fly. Alltså slutade mina BC äventyr med inget och har inte loggat in på många år. 

Kan bara tänka mig hur illa läget kan bli för de som har bilder och är lite yngre - jag var alltså ungefär 35 och helt utan bilder och en profil som sa jag inte ville träffa någon och blev ändå nerspammad så illa jag kände mig tvungen att inte logga in mer. 

Så antar att det enda råd jag kan ge är att våga vara oartig nog att inte läsa/svara på allt, önskar jag hade bättre råd. 

Svar på tråden Ni tjejer på BC!