Anonym (tjejpåbc) skrev 2018-02-11 16:40:30 följande:
Exakt så vill jag ha det. Och det är lite den typen av män jag söker. Tycker ändå det är svårt att veta vilka i mängden som lever upp till detta. Menar du bild på kön överhuvudtaget? För det har ju i princip alla i sina album..
Hade dessa män som du hittade också en lite mer fördjupad presentation? Tycker det är svårt att få en bra bild då de allra flesta som jag läst knappt skriver nåt, Typ söker "en trevlig tjej" sen stå det inget mer. Och vad skrev du i din?
Mitt råd är att titta på hur dom skriver, att dom är intresserade av DIG och inte bara av att ligga.
Ja, precis bild på kön överlag gick bort. De killarna jag träffade hade en påklädd bild, kostym eller en mer sensuell bild på tex överkroppen, lite mer smakfullt.
Jag har ett jobb där ?allt? har med utseende att göra och jag skrev att jag är ytlig, man ska vara hel och ren och gärna ha ett intresse inatt hålla sig snygg. Det märks vilka som är desperata, var många killar son skrev om och om igen men som jag aldrig svarade.
Skrev nog ganska länge innan jag träffade en kille och det fångade nog deras intresse ännu mer och då blev det lite mer spänning när man väl träffades. Vissa hör av sig än idag för att kolla om jag blivit singel än :)
Tänk noga igenom din presentation och vad du söker, jag var brutalt ärlig (har svårt att säga nej i vanliga fall) men här får man säga nej! Lägg upp en snygg bild, sensuell, lite lyxigt som får de där killarna med det lilla extra att stanna upp ;)