• Anonym (tjejpåbc)

Ni tjejer på BC!

Är det nån tjej här inne som har hittat nåt vettigt på bodycontact? 

Jag blev medlem där i hopp om att hitta en kk/fwb, men det tar ju så mycket energi att sålla, så otroligt mycket mail som man får. Ett lyxproblem kanske... 

Hur gjorde ni för att välja ut? Jag är i läget att jag har hittat några intressanta men för att kunna veta om de verkligen är det måste man ju skriva mer med dem.
    Och jag har inte tid att skriva med typ 10 olika personer, och alla vill ses direkt! Jag kan ju inte boka in hela veckan med olika dejter... 

Sen ibland märker man snabbt om det inte är ens "typ" men då vet jag inte hur jag ska dra mig ur, är för snäll och har så svårt för att dissa någon.

• Svar på tråden Ni tjejer på BC!
  • Anonym (Been there)

Hängd mkt på BC under min singelperiod och måste säga att mina absolut bästa sexerfarenheter är genom män jag träffade just där.

När jag anmälde mig fick jag 300 mail på 15 min.

För min del räckte det att se inledningen av mailet för att se om det ens var värt att öppna och läsa vidare. Jag sökte män med stil, smarta snygga män med humor. Hade enligt dom jag träffade en presentation som stack ut, samma sak med bilden. Killar med bild på sitt kön rök direkt! Hade ca 3 stycken som jag träffade regelbundet i ett par års tid, lärde mig mkt om mig själv och sex och hade aldrig velat vara utan den tiden :)

• Anonym (anti)
    MR Z skrev 2018-02-11 14:22:01 följande:
    Det är ju tyvärr så i hela den svenska dating värden att tjejet/kvinnor bara sitter och väntar på att killar/men skall svara på deras "annonser". Så blir dom sura när dom får "massa" svar och ingen är drömprinsen.

Har utnyttjat Tinder nu lite och matchat med några...... men inga meddelande från kvinnorna. (har provat några gånger genom år och samma sak). Bästa är nör dom skriver att dom är feminister och för jämstäldhet...... ha ha ha säger jag bara.

Tjejpåbc kör ditt race!!!!

Jag tycker om när ni vet vad ni vill och tar för er !
    Som kvinna funkar det inte att skriva till män först.. Det blir oftast obekväma av detta och  visar snabbt på osocial oförmåga och ointresse genom att ALDRIG ställa följdfrågor t ex.

Kan säga att jag anses snygg och sexig men stendött lopp. Däremot blir jag nedmailad av killar jag inte vill ha. En på 100 kan vara intressant om man har tur men då är det nåt annat fel på dem när man väl tar steget vidare.

Ser helt annorlunda ut på nätet nu än för bara 2-3 år sen. Så utplockat och oftast samma som härvar runt som man redan avfärdat på andra sidor .

Tror att de allra  flesta män som är något att ha är i relationer eller är så eftertraktade att de knappast hinner sitta på datesajter. De flesta någorlunda attraktiva som jag träffat har haft diagnoser, social fobi, missbruksproblem eller för lite erfarenhet av kvinnor, sex och kärlek, därför varit ointressanta.

Dejtar inte längre och många som jag.
  • Anonym (tjejpåbc)
    Anonym (Been there) skrev 2018-02-11 15:27:02 följande:

Hängd mkt på BC under min singelperiod och måste säga att mina absolut bästa sexerfarenheter är genom män jag träffade just där.

När jag anmälde mig fick jag 300 mail på 15 min.

För min del räckte det att se inledningen av mailet för att se om det ens var värt att öppna och läsa vidare. Jag sökte män med stil, smarta snygga män med humor. Hade enligt dom jag träffade en presentation som stack ut, samma sak med bilden. Killar med bild på sitt kön rök direkt! Hade ca 3 stycken som jag träffade regelbundet i ett par års tid, lärde mig mkt om mig själv och sex och hade aldrig velat vara utan den tiden :)

Exakt så vill jag ha det. Och det är lite den typen av män jag söker. Tycker ändå det är svårt att veta vilka i mängden som lever upp till detta. Menar du bild på kön överhuvudtaget? För det har ju i princip alla i sina album..
    Hade dessa män som du hittade också en lite mer fördjupad presentation? Tycker det är svårt att få en bra bild då de allra flesta som jag läst knappt skriver nåt, Typ söker "en trevlig tjej" sen stå det inget mer. Och vad skrev du i din? 
  • Anonym (tjejpåbc)
    MR Z skrev 2018-02-11 14:22:01 följande:
    Det är ju tyvärr så i hela den svenska dating värden att tjejet/kvinnor bara sitter och väntar på att killar/men skall svara på deras "annonser". Så blir dom sura när dom får "massa" svar och ingen är drömprinsen.

Har utnyttjat Tinder nu lite och matchat med några...... men inga meddelande från kvinnorna. (har provat några gånger genom år och samma sak). Bästa är nör dom skriver att dom är feminister och för jämstäldhet...... ha ha ha säger jag bara.

Tjejpåbc kör ditt race!!!!

Jag tycker om när ni vet vad ni vill och tar för er !
    Jag skulle inte tveka att skriva till en man som intresserar mig. Och sur blir man inte för att man får mail, men när man får sura miner för att man inte svarar, ja då är det inte så kul. För jag tycker nästan det är värre att svara på "hej hur är det?" och sen tror killen man är intresserad. Och om 10 skriver samma sak kan man inte vara så snäll att man svarar bara för artighets skull. 

Tråkigt att tjejerna inte har visat intresse efter att ni matchat. Kanske blygsel? 
  • Anonym (Sara)

Har hittat några som varit ok men inte mer. Det finns ca inga män som kan/vill tillfredsställa en kvinna. Dom har tittat på porrfilm och tycker då att dom vet hur det ska gå till och vad kvinnor gillar :/ Men de allra flesta bryr sig bara om sig själva.

• Anonym (tjejpåbc)
    Anonym (Kille på bc) skrev 2018-02-11 13:52:21 följande:

Jag ska lyfta ditt problem än högre o djupare.

Du som tjej blir nermailad pga att du är unik men gör helt rätt. Du är unik för att du som tjej gör en egen sökning för att bota din helt naturliga kåthet. Men andra tjejer är lika kåta men som fegisar i denna könsgruppen väljer att inte själva ragga utan istället spela pryda och låta sig bli uppraggade som alltid och därför är dom loosers. Varför? Jo om de som dej satt ut en annons med kravlista så hade de kunnat få just vad som passar er, istället för att låta er bli uppraggade och därmed finna ett stolpskott. Tänk om den feminina kåren hade kunnat i jämstäldhetens o förnuftets namn annonsera som du så hade du inte varit unik och överöst med mail.

På bc ska du se till att dina chattpartners inte raderar chatthistoriken vid varje medelande för att lättare minnas vad som sagts. De du sen hyser mer förtroende för kan ni fortsätta chatta med över kik istället.

Du har rätt i det, man blir unik bara genom sitt kön. Sen anledningarna till det kan nog vara många. En kvinna är inte lika fri i sin sexualitet som en man helt enkelt. Det är tyvärr inte alla som anser att det är något positivt med en kvinna som aktivt söker efter sex. 

Ofta är första frågan om man har kik. Och där känner jag att jag vill lägga till de "utvalda" och inte alla. Få har tålamod att "lära känna" varandra lite först på bc. Men jag får kanske göra så att jag sållar bort dem som är för ivriga. Det handlar ju även om en säkerhetsgrej. Man vet aldrig vem som är där på andra sidan skärmen och då vill man få lite mer kött på benen innan man tar nästa steg. 
  • Anonym (anti)
    Anonym (Sara) skrev 2018-02-11 16:53:52 följande:

Har hittat några som varit ok men inte mer. Det finns ca inga män som kan/vill tillfredsställa en kvinna. Dom har tittat på porrfilm och tycker då att dom vet hur det ska gå till och vad kvinnor gillar :/ Men de allra flesta bryr sig bara om sig själva.

Ja killar under 40 är riktigt usla i sängen mesta tiden. Synd att de är så sjukt söta bara;) Man kan ju ha överseende med mycket när nån är x-tremt attraktiv men lika usel efter 3 ggr går bort. Fumlande killar som bara vill  att man håller på med dem går bort.!
  • MR Z
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-11 14:28:35 följande:

Har du skrivit meddelande till kvinnorna du matchat med då?

Ja det har jag gjort Mella !

Men denna senare gången har jag inte gjort det, men skall göra det.

Träffade en tjej på Tinder som jag var till sammans med i 3 månader så jag har haft tur där.
  • Mr jonsson
    Anonym (Sara) skrev 2018-02-11 16:53:52 följande:

Tänk vad det passade väldigt fel på mej.

En fråga: Om det nu finns en kille som jag som ser det som heligt att ta min kvinna till nya höjder av njutning finns det då kvinnor som tveklöst vill träffa mej och hos skulle jag då formulera mej på rätt sätt för att skillja mej ur mängden av män som bara bryr om sig själva?

Du kanske ska skriva som pm för att inte avslöja hemligheten.
  • MR Z
    Anonym (anti) skrev 2018-02-11 16:27:52 följande:

Som kvinna funkar det inte att skriva till män först.. Det blir oftast obekväma av detta och  visar snabbt på osocial oförmåga och ointresse genom att ALDRIG ställa följdfrågor t ex.

Kan säga att jag anses snygg och sexig men stendött lopp. Däremot blir jag nedmailad av killar jag inte vill ha. En på 100 kan vara intressant om man har tur men då är det nåt annat fel på dem när man väl tar steget vidare.

Ser helt annorlunda ut på nätet nu än för bara 2-3 år sen. Så utplockat och oftast samma som härvar runt som man redan avfärdat på andra sidor .

Tror att de allra  flesta män som är något att ha är i relationer eller är så eftertraktade att de knappast hinner sitta på datesajter. De flesta någorlunda attraktiva som jag träffat har haft diagnoser, social fobi, missbruksproblem eller för lite erfarenhet av kvinnor, sex och kärlek, därför varit ointressanta.

Dejtar inte längre och många som jag.

Det är tyvärr på grund av dig anti som dating värden blivit som den blivit. Tjejer/kvinnor måste också börja ta för sig!

Även på grund av dessa men/killar som skall skicka meddelande till alla tjejer/kvinnor utan att ha någon "kvalitet" på medelandet........

En egen reflektion är att dom bra killarna/männen är inte i relationer. Dom väljer att vara singlar efter som det ser ut som det gör på dating sidorna, tinder.......

Ingen idé att söka där man inte har någon "möjlighet" att träffa någon för att andra killar/män förstört och tjejerna/kvinnorna bara sitter och väntar utan att ta egna initisiativ ........
Svar på tråden Ni tjejer på BC!