MR Z skrev 2018-02-11 14:22:01 följande:
Det är ju tyvärr så i hela den svenska dating värden att tjejet/kvinnor bara sitter och väntar på att killar/men skall svara på deras "annonser". Så blir dom sura när dom får "massa" svar och ingen är drömprinsen.
Har utnyttjat Tinder nu lite och matchat med några...... men inga meddelande från kvinnorna. (har provat några gånger genom år och samma sak). Bästa är nör dom skriver att dom är feminister och för jämstäldhet...... ha ha ha säger jag bara.
Tjejpåbc kör ditt race!!!!
Jag tycker om när ni vet vad ni vill och tar för er !
Som kvinna funkar det inte att skriva till män först.. Det blir oftast obekväma av detta och visar snabbt på osocial oförmåga och ointresse genom att ALDRIG ställa följdfrågor t ex.
Kan säga att jag anses snygg och sexig men stendött lopp. Däremot blir jag nedmailad av killar jag inte vill ha. En på 100 kan vara intressant om man har tur men då är det nåt annat fel på dem när man väl tar steget vidare.
Ser helt annorlunda ut på nätet nu än för bara 2-3 år sen. Så utplockat och oftast samma som härvar runt som man redan avfärdat på andra sidor .
Tror att de allra flesta män som är något att ha är i relationer eller är så eftertraktade att de knappast hinner sitta på datesajter. De flesta någorlunda attraktiva som jag träffat har haft diagnoser, social fobi, missbruksproblem eller för lite erfarenhet av kvinnor, sex och kärlek, därför varit ointressanta.
Dejtar inte längre och många som jag.