Anonym (Kille på bc) skrev 2018-02-11 13:52:21 följande:
Jag ska lyfta ditt problem än högre o djupare.
Du som tjej blir nermailad pga att du är unik men gör helt rätt. Du är unik för att du som tjej gör en egen sökning för att bota din helt naturliga kåthet. Men andra tjejer är lika kåta men som fegisar i denna könsgruppen väljer att inte själva ragga utan istället spela pryda och låta sig bli uppraggade som alltid och därför är dom loosers. Varför? Jo om de som dej satt ut en annons med kravlista så hade de kunnat få just vad som passar er, istället för att låta er bli uppraggade och därmed finna ett stolpskott. Tänk om den feminina kåren hade kunnat i jämstäldhetens o förnuftets namn annonsera som du så hade du inte varit unik och överöst med mail.
På bc ska du se till att dina chattpartners inte raderar chatthistoriken vid varje medelande för att lättare minnas vad som sagts. De du sen hyser mer förtroende för kan ni fortsätta chatta med över kik istället.
Det är ju tyvärr så i hela den svenska dating värden att tjejet/kvinnor bara sitter och väntar på att killar/men skall svara på deras "annonser". Så blir dom sura när dom får "massa" svar och ingen är drömprinsen.
Har utnyttjat Tinder nu lite och matchat med några...... men inga meddelande från kvinnorna. (har provat några gånger genom år och samma sak). Bästa är nör dom skriver att dom är feminister och för jämstäldhet...... ha ha ha säger jag bara.
Tjejpåbc kör ditt race!!!!
Jag tycker om när ni vet vad ni vill och tar för er !