Anonym (Den bittre mannen) skrev 2018-02-20 20:56:59 följande:
Jag målar tavlor, så kanske en bild på när jag är ute i naturen och målar och funderar på ett motiv??
Anonym (Den bittre mannen) skrev 2018-02-20 21:08:05 följande:
Men ja, förstafotot ska jag se om jag kan sticka ut lite mera. Vad för utomhusaction, har du några tips?
Precis det.

Med action menar jag inte nödvändigtvis bergsklättring, utan bara en skapligt naturlig bild utomhus, så naturligtvis ska du fixa en målarbild. Dels blir det ofta mer smickrande ljus, och dels signalerar utomhusbilder något annat än inomhusbilder. Och får du dessutom in ett personligt intresse - desto bättre!
Generellt ger "äkta" foton tagna av kompisar bättre vibbar än selfies, så försök gärna ta hjälp av någon. Det är heller inte fel att flika in någon bild från ett socialt sammanhang. Många kvinnor undrar både medvetet och omedvetet om killen är normal, om han har kompisar, om han funkar i en grupp...
Har man bara en lång rad med solobilder, ger det lätt ett ganska asocialt intryck.
Och gällande kläderna duger de vardagsmässigt åt många kvinnor. Även om många tjejer (däribland jag själv, hehe) i hemlighet drömmer om att mannen skulle hotta upp sig lite grann i klädstilen... Åtminstone ibland!
Men just för att tränga igenom bruset på en dejtingsida behöver du tänka till. Googla fram lite före-och-efter-foton från proffs som jobbar med att fixa till dejtingprofiler. Då ser du principen. Att bara byta perspektiv, avstånd och bakgrund kan göra jätteskillnad.