• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • niiskuneiti

Hej, jag lägger in mig på listan. BIM 4/4 eller 5/4. Pms som vanlig, väldigt ömma bröst som jag har vissa gånger, mycket molvärk redan. Vi har varit på resan och fredagen och idag har vi suttit hela dagarna i bil. Första gången nånsing jag blivit fruktansvärt åksjuk! Kanske ett symptom, får se :)

1/4 Litentuff, theresu

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida, Bluegrass, niiskuneiti

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, Baraentilligen, aleakim90

9/4 systeryster33

10/9 Mih4

12/4 Esme08, Samba80

14/4 Maya889, Hepphopp, Tumvante

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 milan03

Plussat +

Zette + bim -4 30/3

Litentuff + bim -1 31/3

• Emiliass

Lägger till mig, bim 14/4 enligt mig, men 10/4 enligt appen. Utgår från min äl så skriver bim 14/4. Kanske ändrar sedan. Hoppas nu verkligen det blir nåt denna gången. Håller tummarna för oss alla.

1/4 Litentuff, theresu 

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie 

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69 

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida, Bluegrass, niiskuneiti

6/4 Bastamamman1 

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, Baraentilligen, aleakim90 

9/4 systeryster33 

10/9 Mih4 

12/4 Esme08, Samba80 

14/4 Maya889, Hepphopp, Tumvante, Emiliass

15/4 sycamore 

18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja 

19/4 tredjebarnsladdis 

20/4 lyckligast80 

22/4 Blåstjärna 

26/4 Norrländska, FruBjörk 

28/4 milan03 

Plussat + 

Zette + bim -4 30/3 

Litentuff + bim -1 31/3

• Systeryster33
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 06:12:34 följande:

Hjälp mig nu tjejer. :) Test idag på ÄL +10. Tycker mig ana ett streck? Strecket är grått så testet är negativt. Undrar bara om ni ser ngt streck? Kanske inte syns på bilden?

Ja kollar jag nära så kan jag ana något väldigt väldigt svagt!
  • Lindsey77
    Systeryster33 skrev 2018-04-02 16:10:18 följande:
    Ja kollar jag nära så kan jag ana något väldigt väldigt svagt!
    Tog ett till test nu på eftermiddagen. Kunde inte hålla mig!! Det ser positivt ut, men jag är osäker då många verkar få falskt positivt med graviditetskollen. Det blir digitalt imorgon bitti! Är då på ÄL +11...

Vd tror ni, falskt eller äkta? Är det äkta kommer det bli positivt på digitalt, återstår att se... ser ni bilden?
  • Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 17:00:50 följande:

Tog ett till test nu på eftermiddagen. Kunde inte hålla mig!! Det ser positivt ut, men jag är osäker då många verkar få falskt positivt med graviditetskollen. Det blir digitalt imorgon bitti! Är då på ÄL +11...

Vd tror ni, falskt eller äkta? Är det äkta kommer det bli positivt på digitalt, återstår att se... ser ni bilden?

Har du hört det alltså? Tog oxå ett test med graviditetskollens idag, bim-3! Som visade svagt positivt (vilket jag oxå tycker ditt gör). Ursch vad hemskt om det är vanligt. Har massa test jag köpt där för att verkligen ha hemma när jag känner att jag behöver kolla :p Tänk så blir fler positiva utan att det är något?! Kommer få spader haha..

• Lindsey77
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 17:17:54 följande:
    Har du hört det alltså? Tog oxå ett test med graviditetskollens idag, bim-3! Som visade svagt positivt (vilket jag oxå tycker ditt gör). Ursch vad hemskt om det är vanligt. Har massa test jag köpt där för att verkligen ha hemma när jag känner att jag behöver kolla :p Tänk så blir fler positiva utan att det är något?! Kommer få spader haha..
    Har googlat. :)

Det känns inte helt pålitligt. Har fått svagt streck av LH hormon (billiga tester kan ej känna skillnad). Förra gången fick jag endast svagt grått streck trots digitalt visade positivt, och denna gång får jag svagt grått streck redan ÄL +8. Är de olika känsliga beroende på när de är tillverkade? Jag hoppas förklaringen är att mitt hcg är högre denna gång. Har ju varit lågt pga av tidigt missfall.

Nu i eftermiddag kom strecket upp direkt, dock svagt men kan se det från en halvmeter samt få fånga det på foto. Jag skulle faktiskt bli väldigt förvånad om digitalt visar inte gravid imorgon bitti... då är det ngt fel på testet från graviditetskollen!!

Ska du testa imorgon bitti??

Håller tummarna för dig! Har jag fel, eller vad det vi som fick positivt på ÄL test samtidigt ( och du hade heller aldrig förut fått positivt på sticka förut?) Har vi plussat samma dag också? :)
  • Baraentilligen

Äl+7 och lite rosa flytningar. Hoppas att det inte är mellanblödning igen... Har haft problem med dem flera månader nu :/

• Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 17:37:57 följande:

Har googlat. :)

Det känns inte helt pålitligt. Har fått svagt streck av LH hormon (billiga tester kan ej känna skillnad). Förra gången fick jag endast svagt grått streck trots digitalt visade positivt, och denna gång får jag svagt grått streck redan ÄL +8. Är de olika känsliga beroende på när de är tillverkade? Jag hoppas förklaringen är att mitt hcg är högre denna gång. Har ju varit lågt pga av tidigt missfall.

Nu i eftermiddag kom strecket upp direkt, dock svagt men kan se det från en halvmeter samt få fånga det på foto. Jag skulle faktiskt bli väldigt förvånad om digitalt visar inte gravid imorgon bitti... då är det ngt fel på testet från graviditetskollen!!

Ska du testa imorgon bitti??

Håller tummarna för dig! Har jag fel, eller vad det vi som fick positivt på ÄL test samtidigt ( och du hade heller aldrig förut fått positivt på sticka förut?) Har vi plussat samma dag också? :)

Haha men gud vad kul, ja det är jag! :D tänk vad fantastiskt om ci plussar båda två oxå?? På riktigt alltså ;p

Sjukt dumma test som leker med ens känslor så! Jag har inga "testa tidigt" kvar nu men kommer nog inte kunna vänta ändå haha.. har några cb oxå men väntar med dem tills bim! Hejja oss <3
  • Systeryster33
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 17:00:50 följande:

<3 hoppas hoppas! Blir spännande imorgon bitti! Har du några symptom?
  • Systeryster33
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 17:17:54 följande:

Spännande! Håller en tumme att du är gravid :) ser ju positivt ut!! Har du något symptom?
Svar på tråden BIM april 2018