• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Meemelie
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-03 05:29:08 följande:

Jaha en liten uppdatering då. Dags att inleda månadens microdepression. Vilka jävla skittest som gjorde mig så glad igår och nu inte ens en liten skugga av ett streck samt att tempen damp ännu mer. Fan oxå. Å lite mer droppar blod. Hej mensen, du har inte varit saknad. Ursch, då var det bara på't igen. Orkar fan inte.

Neej! Hoppades verkligen att tempen skulle öka för dig idag. Förhoppningsvis är det din tur nästa månad och isåfall blir det väl januaribebis? Jag som jobbar som lärare kan intyga att det märks tydligt på eleverna som är födda i december att de är mycket yngre än klasskamraterna som är födda i januari. Så orka med att fortsätta försöka och tänk att du ger din framtida bebis större förutsättningar att lyckas i skolan :)
  • Jagvetdåinte
    Meemelie skrev 2018-04-03 07:45:33 följande:

Neej! Hoppades verkligen att tempen skulle öka för dig idag. Förhoppningsvis är det din tur nästa månad och isåfall blir det väl januaribebis? Jag som jobbar som lärare kan intyga att det märks tydligt på eleverna som är födda i december att de är mycket yngre än klasskamraterna som är födda i januari. Så orka med att fortsätta försöka och tänk att du ger din framtida bebis större förutsättningar att lyckas i skolan :)

Hihi söt du är <3 Det är sant!! När jag räknade blir det dec bebis om jag fortsätter under äl denna månad? :O
  • Maya 889

En fråga!