• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Jagvetdåinte

Jaha en liten uppdatering då. Dags att inleda månadens microdepression. Vilka jävla skittest som gjorde mig så glad igår och nu inte ens en liten skugga av ett streck samt att tempen damp ännu mer. Fan oxå. Å lite mer droppar blod. Hej mensen, du har inte varit saknad. Ursch, då var det bara på't igen. Orkar fan inte.

• Lindsey77
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-03 05:29:08 följande:

Jaha en liten uppdatering då. Dags att inleda månadens microdepression. Vilka jävla skittest som gjorde mig så glad igår och nu inte ens en liten skugga av ett streck samt att tempen damp ännu mer. Fan oxå. Å lite mer droppar blod. Hej mensen, du har inte varit saknad. Ursch, då var det bara på't igen. Orkar fan inte.

Uppdatering från mig med: testet visade falskt positivt igår. Inte gravid på digitalt, samt blankt test idag. Gräver ner mig.
  • Elizai

Mensen två dagar sen nu, inga tecken på stt mensen är påväg heller.. men supernegativa test.. kanske köper ett testa tidigt-test idag, så provar jsg med en sån imorgon. Men jag är redan inställd på att det bara är hjärnspöken som gör att jag är sen med mensen. Skengravid typ.

• Jagvetdåinte

[quote=78602958][quote-nick]Lindsey77 skrev 2018-04-03 05:35:53 följande:[/quote-nick]Uppdatering från mig med: testet visade falskt positivt igår. Inte gravid på digitalt, samt blankt test idag. Gräver ner mig.[/quote

Hur vet du att ditt var falskt positivt oxå? Kanske bara var för tidigt å igår hade du tur?

Du, om ditt var falskt positivt oxå å vi bodde i usa kunde vi stämt graviditetskollen eller något å lebt gott på det sen ;) haha.. nej, skämtåsido. Riktigt jävla surt känns det! Fy fan.

• maria1992

Åh tråkigt tjejer... det är en riktig jävla skitkänsla, fan vad man mår dåligt några dagar.. men, vi ger inte upp!

Igårkväll så hade jag galet svårt att sova då mina äggstockar stack och drog på något sätt?

Galet kissnödig igårkväll med? Tryckte på liksom..?

Idag störtdyker tempen? Äl+8?? Vet någon?

• Jagvetdåinte
    maria1992 skrev 2018-04-03 06:14:29 följande:

Åh tråkigt tjejer... det är en riktig jävla skitkänsla, fan vad man mår dåligt några dagar.. men, vi ger inte upp!

Igårkväll så hade jag galet svårt att sova då mina äggstockar stack och drog på något sätt?

Galet kissnödig igårkväll med? Tryckte på liksom..?

Idag störtdyker tempen? Äl+8?? Vet någon?

Kan ju vara en fästnigsdipp! Men vågar inte ge någon hopp längre med tanke på min dipp igår äl+9 vilket tidsmässigt kändes positivt. Men nejdå, förvarnas bara på mens jag. Ovanligt tidigt :p men med tanke på smrtan låter det mer positivt än för mig. Men ta inte graviditetskollens stickor å testa :p haha..
  • bluegrass

Lindsey och Jagvetdåinte -
    Förstår att det känns jättesurt med testerna från igår. Men det är väl inte kört än?
    Ni har ju några dagar kvar till BIM?
    Förra månaden testade jag helt neg fram till BIM -1 och sedan pos.
    Hade gravkollens testa tidigt och de gav supersvagt pos på BIM -1 ( gick inte ens att fota) men lite starkare med testlagret. Digitaltest pos på BIM-dagen.
    Håller tummarna för er!

Jag testade också neg nu precis, BIM -2. Känner mig gravid, men förstår mig inte riktigt på min kropp längre. Borde vänta några dagar med att testa nu om inte mensen kommer, men tålamod är inte min starkaste sida .

• Lebbmusen

Öööh... BIM-3 enligt vanliga mensappen. BIM idag enligt NC. Dipp igår och så går det upp idag? Fattar inget? Ni som är mer haj på NC... är det normalt? Mätte samma tid, innan jag ens vaknat, mår bra och har sovit bra. Negativt på Testa tidigt. Hmm..?

• bluegrass

Frallanz-
    Visst är det idag du har vul?
    Lycka till!! Hur känner du dig? Uppdatera gärna!

• Jagvetdåinte
    Lebbmusen skrev 2018-04-03 06:52:49 följande:

Öööh... BIM-3 enligt vanliga mensappen. BIM idag enligt NC. Dipp igår och så går det upp idag? Fattar inget? Ni som är mer haj på NC... är det normalt? Mätte samma tid, innan jag ens vaknat, mår bra och har sovit bra. Negativt på Testa tidigt. Hmm..?

Kan vara fästning! Testa igen om någon dag om mensen inte kommer :)
Svar på tråden BIM april 2018