Jagvetdåinte skrev 2018-04-03 06:09:28 följande:
[quote=78602958][quote-nick]Lindsey77 skrev 2018-04-03 05:35:53 följande:[/quote-nick]Uppdatering från mig med: testet visade falskt positivt igår. Inte gravid på digitalt, samt blankt test idag. Gräver ner mig.[/quote
Hur vet du att ditt var falskt positivt oxå? Kanske bara var för tidigt å igår hade du tur?
Du, om ditt var falskt positivt oxå å vi bodde i usa kunde vi stämt graviditetskollen eller något å lebt gott på det sen ;) haha.. nej, skämtåsido. Riktigt jävla surt känns det! Fy fan.
Förra gången fick jag inte positivt på graviditetskollen förrän ÄL +13, och då var det supersvagt streck (fast positivt på digitalt). Nu såg jag strecket tydligare, och det blev negativt på digitalt.
Fick positivt endast på testa tidigt test förra gången ÄL +11. De andra visade inte förrän ÄL +13, så det borde inte vara kört ännu.
Så även om alla test varit negativa, lever hoppet kvar eftersom jag bara är på ÄL +11 idag.
Kommer aldrig någonsin köpa graviditetskollens tester igen, svaga streck på var och varannan sticka. Misstänker att de reagerar på LH hormon. Tog en ÄL sticka för att kolla, man har ju en del LH hormon trots att man inte har ÄL. Strecket blev rätt starkt, men inte lika starkt som kontrollstrecket.
Eftersom mitt LH ofta är högre på em är det kanske inte konstigt att det reagerade. Har googlat och läst att vissa billiga tester inte alltid kan se skillnad på LH och hcg för de är så lika.
Det konstigaste är att på den förra omgången stickor fick jag inte ett enda felaktigt. Det måste ju varit fel på dessa stickor!! Varning för dem!!
Jag har god lust att stämma dem!! Man kan få psykisk ohälsa alltså!!
Tack kära ni som skrivit stöttande ord. <3