• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Jagvetdåinte
    Systeryster33 skrev 2018-04-02 17:59:59 följande:

Spännande! Håller en tumme att du är gravid :) ser ju positivt ut!! Har du något symptom?

Nej, inga alls. Jag hade inga pms symptom jag brukar ha förrän för några få dagar sedan, brukar få dagen efter äl. Har haft lite ömma bröst nu när det närmar sig bim men det har avtagit. Hur har du det?
  • Lindsey77
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 17:57:08 följande:
    Haha men gud vad kul, ja det är jag! :D tänk vad fantastiskt om ci plussar båda två oxå?? På riktigt alltså ;p

Sjukt dumma test som leker med ens känslor så! Jag har inga "testa tidigt" kvar nu men kommer nog inte kunna vänta ändå haha.. har några cb oxå men väntar med dem tills bim! Hejja oss <3
    Vad roligt!

Har du använt "testa tidigt" test? Jag har bara använt "vanliga", som redan ger utslag. Tror jag har BIM på fredag (Flo säger lördag).

Imorgon blir det digitalt! Mitt sista, men råkade klicka hem två till... vill gärna se att hcg ökar. De två senaste ggr har det varit som mest hcg vid ÄL +11 och sen minskat vid BIM = graviditeten har inte utvecklats som den ska. Jag hoppas se ett starkt streck vid BIM nu, annars blir det säkert blödning några dagar efter det.

Tredje gången gillt nu. :)
  • Lindsey77
    Systeryster33 skrev 2018-04-02 17:58:09 följande:
    <3 hoppas hoppas! Blir spännande imorgon bitti! Har du några symptom?
    Tack :)

Jag är sjukt trött! Konstigt det här med tröttheten, den har aldrig kommit före v 6-7 förut, om jag är gravid alltså... Sov 11 timmar inatt, samt slocknade i soffan i lördags em. Brukar jag aldrig göra. Är påskledig och orkar ingenting.

Sen har jag känt lite stickningar i magen, dock inte idag...
  • Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 18:09:10 följande:

Vad roligt!

Har du använt "testa tidigt" test? Jag har bara använt "vanliga", som redan ger utslag. Tror jag har BIM på fredag (Flo säger lördag).

Imorgon blir det digitalt! Mitt sista, men råkade klicka hem två till... vill gärna se att hcg ökar. De två senaste ggr har det varit som mest hcg vid ÄL +11 och sen minskat vid BIM = graviditeten har inte utvecklats som den ska. Jag hoppas se ett starkt streck vid BIM nu, annars blir det säkert blödning några dagar efter det.

Tredje gången gillt nu. :)

Åh men vad kul :D Då ser det ju verkligen ljust ut för dig!! :D Jag har testat svagt plus med tidig men neg med vanligt :/

Ja, jisses man testar som en galning känner jag. Tur att ingen ser haha.. å att vi kan ventilera med varandra ;)
  • Systeryster33
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 18:07:57 följande:

Nej, inga alls. Jag hade inga pms symptom jag brukar ha förrän för några få dagar sedan, brukar få dagen efter äl. Har haft lite ömma bröst nu när det närmar sig bim men det har avtagit. Hur har du det?

Ok ! Nej men det där är ju så olika för alla:) men spännandets höra hur det är för andra! Jag är bara på äl+5 men jag har ont i brösten och hugger långt ner i magen emellanåt.. men har inte haft mens på 12 år i princip så kanske känner av att jag haft äl bara! Har ingen känsla alls att jag skulle vara gravid nu iaf! Tänkt testa på äl+7 och sen äl+10 nästa gång innan jag ger upp denna månaden! Vet att man kan plussa senare än så, men ser jag inget på äl+10 (bim-1) så tror jag inte det är något! Berätta gärna hur det går för dig när/om du testar igen!
  • Systeryster33
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 18:12:32 följande:

Tack :)

Jag är sjukt trött! Konstigt det här med tröttheten, den har aldrig kommit före v 6-7 förut, om jag är gravid alltså... Sov 11 timmar inatt, samt slocknade i soffan i lördags em. Brukar jag aldrig göra. Är påskledig och orkar ingenting.

Sen har jag känt lite stickningar i magen, dock inte idag...

Haha skönt det varit påsk då! Jag hejar på dig!
  • Jagvetdåinte
    Systeryster33 skrev 2018-04-02 18:17:44 följande:

Ok ! Nej men det där är ju så olika för alla:) men spännandets höra hur det är för andra! Jag är bara på äl+5 men jag har ont i brösten och hugger långt ner i magen emellanåt.. men har inte haft mens på 12 år i princip så kanske känner av att jag haft äl bara! Har ingen känsla alls att jag skulle vara gravid nu iaf! Tänkt testa på äl+7 och sen äl+10 nästa gång innan jag ger upp denna månaden! Vet att man kan plussa senare än så, men ser jag inget på äl+10 (bim-1) så tror jag inte det är något! Berätta gärna hur det går för dig när/om du testar igen!

Testa även på bim å några dagar efter om du inte får mens. Min syrra fick inte ens ett svagt plus förrän en vecka efter bim. Ett svagt streck :p alla hennes fyra graviditeter. Håller tummarna för oss :) Jag hör av mig om framtida test :)
  • Maya 889
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 19:02:52 följande:

Testa även på bim å några dagar efter om du inte får mens. Min syrra fick inte ens ett svagt plus förrän en vecka efter bim. Ett svagt streck :p alla hennes fyra graviditeter. Håller tummarna för oss :) Jag hör av mig om framtida test :)

Jag kan säga att första gången jag blev gravid (5år sedan, slöt med en abort) då plussade inte jag förens jag va i v.5. Men då va kroppen i väldigt mycket obalans också, hade precis slutat med p-piller osv. Jag räknar dock med att när jag väl plussar kommer det va nån vecka in redan. Jobbigt för en otålig fröken som jag haha ;)
  • Jagvetdåinte
    Maya 889 skrev 2018-04-02 19:08:02 följande:

Jag kan säga att första gången jag blev gravid (5år sedan, slöt med en abort) då plussade inte jag förens jag va i v.5. Men då va kroppen i väldigt mycket obalans också, hade precis slutat med p-piller osv. Jag räknar dock med att när jag väl plussar kommer det va nån vecka in redan. Jobbigt för en otålig fröken som jag haha ;)

Haha åh ja, helt hopplöst!! Hade du symptom då iaf så att du förstod ändå?
  • Maya 889
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 20:01:34 följande:

Haha åh ja, helt hopplöst!! Hade du symptom då iaf så att du förstod ändå?

Ja mina bröst såg ut som sillisar hahah! :D
Svar på tråden BIM april 2018