• Dr Börje

    Det här med att bli "rejält utfylld"

    Man läser ibland här bland trådarna om kvinnor som vill bli rejält utfyllda. Hur viktigt är det för dig och vad innebär det egentligen? Är grovleken på kuken viktig för dig då eller räcker det med en normal kuk? Räcker det med ett finger? Kan du också beskriva vad som är grejen med att bli rejält utfylld. Om du har sex utan just den känslan...är det bortkastat då?

    Samt till dig som inte suktar efter att bli utfylld...hur tanker du? Om du blir rejält utfylld...är det negativt?

  • Svar på tråden Det här med att bli "rejält utfylld"
  • Anonym (Kvinna24)

    Jag kopplar det till smärta, att slippa knipa med musklerna och kunna bli övervåt men ändå känna MYCKET kuk. Jag antar att det betyder ?utfylld?.

    Jag har haft sex med majoriteten normalkukade och min nuvarande som har storlek grövre. Alla kukstorlekar har sina fördelar och nackdelar.

  • Anonym (Ad)

    Mitt ex hade en rejäl kuk och jag hade så jävla ont efter varje gång vi hade sex.. Ärligt talat ingenting jag ser tillbaka till med glädje. Rynkar snarare på näsan åt det! Har sen dess legat med både mindre, medel och större.. Självklart vill man känna att man har något i sig när man ha sex, så väldigt små kukar går bort för mig.

    Mannen jag lever med idag har under medel skulle jag tro, men inte allt för liten, ändå känner jag sjukt mycket när han är i mig! Han är den enda jag varit med som är jävligt nära på att ge mig en vaginal orgasm!

    Han har en fantastisk teknik och vet exakt vilka ställningar som fungerar för oss! Skulle inte byta bort honom för allt i världen!

  • New  Dawn

    För mig handlar det mest om min egen "erektion". Är jag kåt, svullen och känslig njuter jag lättare. Känner mer.

    Påverkar också hur länge sedan jag fick orgasm. Har vi redan haft sex samma dag är jag lite mindre känslig. Är inte heller bra att vänta för länge.

    Jag tycker för övrigt att kvaliteten på ståndet gör mer skillnad än storleken.

    Innan min nuvarande, har jag haft sex med med lite större och lite mindre. Det som gör skillnad handlar inte om storleken, utan om allt det andra. Känslorna bakom. Dock kan jag tänka mig att det inte känns så mycket om kuken är väldigt liten. Dessutom tycker jag väldigt mycket om smeksex och att bli fingrad och slickad, så det skulle inte påverka så mycket ändå.

    Överlag tycker jag att sex är så mycket mer en den penetrerande delen.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Halvt)

    Min ex hade liten. Det jag kunde sakna ibland var att han inte kom så långt in och kunde stimulera g-punkten (?), så kändes som ganska ytlig njutning. Snäppet bättre njutning än vad jag kunde onanera till. Några gånger hade vi mycket bra sex, då allt bara stämde och hela kroppen vrålade av njutning. Men oftast var det liksom småmysigt, och även om jag fick orgasm kunde jag vara sugen på mer. (Använde ibland dildo för att bli "nöjd", det gjorde jag förstås när han inte var hemma).

    Men får oxå ont av stora. Så lagom är bäst för mig :)

  • Anonym (Fjgjg)

    Den ska helst vara grov, men längden spelar inte så stor roll. Är den för lång slår den ofta i min livmodertapp, så kort och tjock känns bäst i flest ställningar!

  • Anonym (?)
    Anonym (Fjgjg) skrev 2018-03-02 11:18:19 följande:

    Den ska helst vara grov, men längden spelar inte så stor roll. Är den för lång slår den ofta i min livmodertapp, så kort och tjock känns bäst i flest ställningar!


    Och om man har en kuk åt det smalare hållet = meningslöst? 
  • Anonym (Fjgjg)
    Anonym (?) skrev 2018-03-02 11:20:18 följande:

    Och om man har en kuk åt det smalare hållet = meningslöst? 


    Meningslöst skulle jag inte säga. Känslan är skönare med grövre, men vet killen vad han gör kan han göra det skönt ändå. Alltså, en grov kuk är skön i sig, en smalare måste ha rätt teknik för att funka.
  • Anonym (?)
    Anonym (Fjgjg) skrev 2018-03-02 11:53:21 följande:
    Meningslöst skulle jag inte säga. Känslan är skönare med grövre, men vet killen vad han gör kan han göra det skönt ändå. Alltså, en grov kuk är skön i sig, en smalare måste ha rätt teknik för att funka.
    Vad är rätt teknik då?
  • Anonym (vad?)
    Anonym (Fjgjg) skrev 2018-03-02 11:53:21 följande:
    Meningslöst skulle jag inte säga. Känslan är skönare med grövre, men vet killen vad han gör kan han göra det skönt ändå. Alltså, en grov kuk är skön i sig, en smalare måste ha rätt teknik för att funka.
    Tycker det är lite konstiga svar här. En kvinna säger att det gör ont om det är för grovt och tycker det räcker med ett finger medans en kvinna vill fistas! Ingen kuk är lika grov som en hand!  Kvinnan som vill fistas kan ju knappast tycka att någon kuk har tillräckligt med massa! När kan en kille börja kalla sig grov? 13cm? 14cm? 15??!!!
  • Anders 386
    Anonym (vad?) skrev 2018-03-02 15:27:59 följande:
    Tycker det är lite konstiga svar här. En kvinna säger att det gör ont om det är för grovt och tycker det räcker med ett finger medans en kvinna vill fistas! Ingen kuk är lika grov som en hand!  Kvinnan som vill fistas kan ju knappast tycka att någon kuk har tillräckligt med massa! När kan en kille börja kalla sig grov? 13cm? 14cm? 15??!!!
    Jag tycker det är väldigt normala svar här. Dvs väldigt olika. Det finns många olika åsikter om vad kvinnor tycker är bäst när det gäller storlek på kuk. Det finns inget generellt svar som gäller för alla kvinnor. Framgår ju ganska tydligt i alla "storlekstrådar". Var gränsen går för att kallas "grov" är ju självklart en helt subjektiv bedömning beroende på vad kvinnan träffat på tidigare. Ganska ointressant att diskutera eftersom det inte finns något rätt eller fel utan allt är bara tyckande.
  • Anonym (Naj)

    Är man trång så funkar ju inte ens en grov kuk.

    Jag ligger ibland med en man som har ganska grov, men knappast jätte, och det är skithärligt om man är så kåt att det dryper, men andra dagar går den knappt in.

    Är man trång och lite känslig blir man utfylld av en normalkuk. En hand skulle fan aldrig gå in i mig.

  • Anonym (Greta)

    Jag, som får ut mer av sex om jag stimulerar klitoris med vibrasor samtidigt, kan faktiskt tycka det är skönare med bara ett finger samtidigt som klitorisstimulansen. En kuk är givetvis skön också, men kan "ta över" lite för mkt.

  • New  Dawn
    Anonym (Naj) skrev 2018-03-02 16:58:41 följande:

    Är man trång så funkar ju inte ens en grov kuk.

    Jag ligger ibland med en man som har ganska grov, men knappast jätte, och det är skithärligt om man är så kåt att det dryper, men andra dagar går den knappt in.

    Är man trång och lite känslig blir man utfylld av en normalkuk. En hand skulle fan aldrig gå in i mig.


    Fast är man inte kåt går ju sällan ens en normalkuk in. (utan smärta). Slidan är ganska liten på de flesta kvinnor när de inte är kåta.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Kinky_vi)
    Anders 386 skrev 2018-03-02 15:53:36 följande:

    Jag tycker det är väldigt normala svar här. Dvs väldigt olika. Det finns många olika åsikter om vad kvinnor tycker är bäst när det gäller storlek på kuk. Det finns inget generellt svar som gäller för alla kvinnor. Framgår ju ganska tydligt i alla "storlekstrådar". Var gränsen går för att kallas "grov" är ju självklart en helt subjektiv bedömning beroende på vad kvinnan träffat på tidigare. Ganska ointressant att diskutera eftersom det inte finns något rätt eller fel utan allt är bara tyckande.


    Ett ovanligt klokt inlägg för att vara i en storlekstråd på FL. Självklart är det högst individuellt vad man njuter av och vad man tänder på och det finns inget som är rätt eller fel när det gäller sex mellan vuxna människor som har frivillig sex med en eller flera partners. Är själv UG och jag är rätt säker på att det är en avgörande faktor för hur jag ser på sex och vad jag njuter av. För min del är vissa typer av smärta samtidigt kopplade till lust och njutning. Älskar helt enkelt den lite smärtsamma njutningen att bli tagen hårt av en maskulin man med en grov och hård kuk. Om vi talar om att känna sig ordentligt utfylld så finns det nog inget som slår känslan av att ha en grov i fittan och samtidigt en annan grov i stjärten. Är helt enkelt underbart att börja med att rida min man och sedan böja sig fram och under smek och djupa kyssar känna hur en grov kuk tränger in i det andra hålet. Där med inte sagt att jag inte kan njuta av ett långt förspel med kyssar och smek som gärna får innehålla oljemassage lek med fingrar i fittan och annat njutbart.
  • lindamedkatten123

    Det är väl individuellt som det mesta när det gäller sex. Jag gillar att bli utfylld. Det är otroligt tillfredställande och gör det lättare för mig att komma. Känns mer närvarande och stimulerande.

  • lindamedkatten123

    Det är väl individuellt som det mesta när det gäller sex. Jag gillar att bli utfylld. Det är otroligt tillfredställande och gör det lättare för mig att komma. Känns mer närvarande och stimulerande.

  • riboflavin

    Alla är ju olika, jag behöver kunna komma åt att knipa ordentligt för att kunna få vaginala orgasmer, det går bättre med en kul smalare än medel. Lite grövre är också skönt men på ett annat sätt. Riktigt grova gör bara ont tyvärr.

    För mig som gillar analt och att ge oralsex är en medelkuk eller mindre en fördel.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Mella-Bella

    AtAtt bli rejlät utfylld kan vara negativt ja. Jag blir rejält utfylld av en nomalstor men har inte tänkt i de termerna förut mer att det trycker mer på vissa punkter. En större töjer mer och kan göra rejält ont men de brukar vara fina att se på som regel.

  • Dr Börje
    New Dawn skrev 2018-03-02 05:40:59 följande:

    .........................

    Överlag tycker jag att sex är så mycket mer en den penetrerande delen.


    Jag håller helt med dig här
Svar på tråden Det här med att bli "rejält utfylld"