• Maramba

Bim 24-26 mars 2018

Tycker de flesta bim-trådarna blir så stora så tänkte se om nån ville göra mig sällskap i en ?smalare? tråd? Har bim 25 mars, är på typ försök 28 för att få första barnet. Blivit beviljad utredning men väntar på kallelsen och ska försöka som vanligt till dess enligt läkaren.

En vecka kvar till BIM och tog första gravtestet idag, mest av tristess och för att jag har så många stickor hemma. Inte helt oväntat visade det negativt.

• Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018
  • Fialotta8

Hej alla! Jag har BIM (spm jag nyss lärt mig vad det betyder...) 31 mars enligt en app. Jag har bara använt den i en månad men hoppas den hjälper lite iaf. Detta första månaden vi försöker aktivt. Jag har trappat ner med mediciner och varit utan p-piller i drygt 1,5månad nu. Hoppas det tagit sig. Haft sex flera gånger på ?hög chans? och även medel och kan ändå känna att jag har lite typ kramp i min livmoder av något slag. Möjligt att det är mycket inbillning också såklart. ;) hade ägglossning för ett par dagar sedan bara så man känner väl efter extra mycket. Vi har velat ha barn länge med timingen vart fel, så nu äntligen! Ska bli spännande att följa alla :D

Kram
  • Anonym (Smulan)

Va

Vad tror ni? Jag ser ingenting men detta är eftermiddagsurin och hade bara hållit mig 1-2 h :)

• Zandylina
    Anonym (Smulan) skrev 2018-03-19 17:16:29 följande:

Va

Vad tror ni? Jag ser ingenting men detta är eftermiddagsurin och hade bara hållit mig 1-2 h :)

Ser tyvärr inget jag heller... :(  jag la ut ett test igår som jag tog men vet ej vad man ska tro... dock i egen "nyöppnad" tråd jag gjorde..
  • Anonym (Smulan)
    Zandylina skrev 2018-03-19 17:43:27 följande:

Ser tyvärr inget jag heller... :(  jag la ut ett test igår som jag tog men vet ej vad man ska tro... dock i egen "nyöppnad" tråd jag gjorde..

Okej :) det är tidigt ännu då jag är på bim-6 och förväntade inte mig att se något :) har du skrivit den tråden under ditt namn så kan jag gå in och kika. När har du bim? :)
  • Anonym (Smulan)
    Anonym (Smulan) skrev 2018-03-19 18:10:41 följande:

Okej :) det är tidigt ännu då jag är på bim-6 och förväntade inte mig att se något :) har du skrivit den tråden under ditt namn så kan jag gå in och kika. När har du bim? :)

Såg ditt test nu och jag tycker faktiskt att jag anade något på den vilden :) var det med morgonurin? Borde ju bli starkare om typ 2 dagar eller något :)
  • Prematurrisk

Hej! Jag har BIM den 27e Mars. Vi plussade i juni förra året med vårt första barn. Han beslutade sig för att titta ut redan 22+4 alltså i nov. Riktigt liten livskämpe var han. Men sen svek den omogna kroppen honom. Så 10,5vecka bodde vi med honom på Neo i Uppsala. Nu är väl min och min sambos enda önskan att få ett lillasyskon. Har bara haft två ägglossningar sen förlossningen så känns som det inte kommer hända men hoppas!

• citrongräs
    Prematurrisk skrev 2018-03-19 18:50:09 följande:

Hej! Jag har BIM den 27e Mars. Vi plussade i juni förra året med vårt första barn. Han beslutade sig för att titta ut redan 22+4 alltså i nov. Riktigt liten livskämpe var han. Men sen svek den omogna kroppen honom. Så 10,5vecka bodde vi med honom på Neo i Uppsala. Nu är väl min och min sambos enda önskan att få ett lillasyskon. Har bara haft två ägglossningar sen förlossningen så känns som det inte kommer hända men hoppas!

Nej vad fruktansvärt, beklagar! Hoppas er son får ett lillasyskon snart.

Jag är på ÄL+9 idag, såååå trött. Igår kväll började jag snegla på klockan 20:45 om det inte var dags att gå och sova haha! Och har JÄTTEont i brösten (en pina att gå ner för trappan hemma bara..) och molvärk. I morgon ska jag ta ett test fast det kan vara tidigt men kan nog inte hålla mig längre
  • T90

Svinont i ländryggen och molvärk i magen idag :( en vecka kvar till bim. Känns inte rimligt med symtom nu men varför ont så långt innan mens!? Någon annan?

• Zandylina
    Anonym (Smulan) skrev 2018-03-19 18:10:41 följande:
    Ja tråden e under mitt namn.. och titel är "Vad tror ni" haha... jag har BIM nån gång till helgen lite osäkert exakt när. Vi får hålla tummarna åt oss alla då :D
  • Zandylina
    Anonym (Smulan) skrev 2018-03-19 18:13:09 följande:
    Såg ditt test nu och jag tycker faktiskt att jag anade något på den vilden :) var det med morgonurin? Borde ju bli starkare om typ 2 dagar eller något :)
    Jaha haha se där såhär går det när man kollar poster för lite utan läsa alla... men jo det var svagt som sagt.och jo var morgonurin... å det var ändå inget Early test utan vanligt test... men får se har haft 2 streck på ägglossningtester dock ej "positivt" för ägglossningdå ej lika starka...  så får se har tänkt ska försöka vänta med att testa till onsdag med early test som jag skickat efter...
Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018