• Maramba

Bim 24-26 mars 2018

Tycker de flesta bim-trådarna blir så stora så tänkte se om nån ville göra mig sällskap i en ?smalare? tråd? Har bim 25 mars, är på typ försök 28 för att få första barnet. Blivit beviljad utredning men väntar på kallelsen och ska försöka som vanligt till dess enligt läkaren.

En vecka kvar till BIM och tog första gravtestet idag, mest av tristess och för att jag har så många stickor hemma. Inte helt oväntat visade det negativt.

• Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018
  • Anonym (Snurrig)

negativt imorse med har bim imorgon. var däremot på vc idag och hade tydligen urinvägsinfektion, inte undra på man mått dåligt då haha. får väl se om det dyker upp nån mens imorn

• filuren87
    Maramba skrev 2018-03-23 14:32:41 följande:
    Bim-2

Några minuter efter att testtiden gått ut.

Åkt på förkylning med feber och ont i kroppen så kan inte avgöra om/vad som är eventuella gravidsymptom/pms/sjukdom.

Hur går det för er andra?
    Syns ju iaf ett streck där, får hoppas att det blir starkare!

Själv har man lite bruna flytningar idag( ca BIM -4) så mensen är säkert på ingång närsomhelst..
  • Maramba
    filuren87 skrev 2018-03-23 16:01:55 följande:

Syns ju iaf ett streck där, får hoppas att det blir starkare!

Själv har man lite bruna flytningar idag( ca BIM -4) så mensen är säkert på ingång närsomhelst..

Ja, jag hoppas verkligen att det blir starkare.

Ge inte upp hoppet. Min blödning på bim-5 (för ett år sedan) visade sig vara en nidblödning. :)
  • Anonym (Ellinor)

Hej!!

Hoppar in här jag med.

Hade BIM 21/3 så är alltså BIM + 2 nu men har ändå inte vågat ta ett test.. så rädd för att jag inte får ett pluss :(

Jag och min sambo har försökt i snart 1 år och vi blir lika besvikna varje månad vi inte får något pluss..

• Anonym (Snurrig)

hjälp mig är det plus eller spök?
  • Zandylina
    Anonym (Snurrig) skrev 2018-03-24 06:12:10 följande:

hjälp mig är det plus eller spök?

Skulle kunna tro det positivt, men testa om 1-2 dagar igen för att vara på säkra sidan se om blir starkare.

Håller tummarna.
  • Anonym (Snurrig)

tog ett till var två streck ????

• Anonym (Snurrig)

ska ju va en glad gubbe inte massa frågetecken haha

• Maramba
    T90 skrev 2018-03-24 12:14:34 följande:

Bim - 2 idag, negativt test. Känns kört :(

Negativt för mig med på bim-1. Tappat förhoppningarna helt denna för denna månad.
Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018