• Maramba

Bim 24-26 mars 2018

Tycker de flesta bim-trådarna blir så stora så tänkte se om nån ville göra mig sällskap i en ?smalare? tråd? Har bim 25 mars, är på typ försök 28 för att få första barnet. Blivit beviljad utredning men väntar på kallelsen och ska försöka som vanligt till dess enligt läkaren.

En vecka kvar till BIM och tog första gravtestet idag, mest av tristess och för att jag har så många stickor hemma. Inte helt oväntat visade det negativt.

• Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018
  • Anonym (Smulan)

Varför kan man inte bara hålla sig ifrån och testa?! Är ändå 4 dagar kvar till bim, men när man ser hur tidigt alla andra plussar så får man ett litet hopp bara. Men men bara att vänta :)
  • filuren87

Jag hoppar in här också!Glad Har Bim runt 27:e och är på ÄL + 8 nu...Hatar de här veckorna efter äl, man blir ju galen! Det enda jag gör är att googla symptom..Det enda som är annorlunda för mig denna cykel är att jag inte haft mina mellanblödningar som jag typ alltid får 6 dagar efter Äl, så hoppas på att det kan vara ett gott tecken.

• Zandylina

För mig händer det ingen större skillnad heller faktiskt.. inget starkare streck på testerna utan bara en svag svag antydan eller helblankt.
    Börjar tro det mera spökstreck, å kanske att min ägglossning var senare än jag trodde... usch detta börjar bli hemskt.. 
    Mina nya symtom skulle vara att senaste 2 nätterna har jag fått vakna 1-2ggr på nätterna för måste kissa..å går å kissar lite oftare än innan, plus e konstant törstig. Samt den där molvärken å diffusa smärtan i ryggslutet..plus att igår när kände på brösten kom det liten droppe vätska från ena bröstet vitaktig.. :/  så antingen e mens på g eller så haft ägglossning..eller så e min kropp bara knäpp. Fick hem sånna där "testa supertidigt" test idag en 2pack som ska prova ett i morgon tänkte jag.
    Pratade även med Gyn idag om mina symtom å mina problem etc. dem sa att jag skulle avvakta 1-2veckor till å se vad som händer för kan vara att jag e gravid fast i jättetidigt skede eftersom hade svagt plus i helgen, tydligen enligt henne så kan testen "svaja" en del om det e jättetidigt än. Så bara att testa på. OM jag ej blir sämre i hälsan då ska jag höra av mig inom 2 veckor.

• Fialotta8

Jag har ej varit gravid tidigare och har 10 dagar lvar till bim. Jag har haft en del värk i magen och idag såg jag att på ena bröstet hade det blivit lite röda prickar ungefär i vårtgården och jag är väldigt kissenödig hela tiden, dricker även mer såklart. Kan det vara supersjukt tidiga tecken tro? Har beställt hem tidiga test och hoppas att våga testa i början av nästa vecka!

• Anonym (Snurrig)

Hej hoppar in här om det är ok. :) Bim 24-26 mars å har testet MANISKT halva månaden typ haha. negativt senast idag på röda rfsu. har dock hela boken med grav symptom typ. hoppas på en 4de bebis!

• Jesssb

Fick negativt på test i måndags (BIM-5) och valde därför att vänta ett par dagar till. Idag på BIM-2 så blev det positivt direkt! Så här hemma görs det glädjehopp just nu!!

Nu håller jag tummarna för att ni andra också ska plussa!Hjärta

• Zandylina
    Jesssb skrev 2018-03-22 06:26:56 följande:

Fick negativt på test i måndags (BIM-5) och valde därför att vänta ett par dagar till. Idag på BIM-2 så blev det positivt direkt! Så här hemma görs det glädjehopp just nu!!

Nu håller jag tummarna för att ni andra också ska plussa!

Stort grattis å lycka till!!!

Själv börjar jag misstänka att min ägglossning var senare än trodde för dem senaste dagarna har jag fått tempohöjning som håller sig hög å kraftig dip ner den 16e som kan mistänkas vara implantationsdip å det i sin tur skulle ju förklara varför min tester negativa. Trots alla symtom så tror ska ha mensen runt 25-26e mars istället för 23-24. Men blir att avvakta testning nu tills minst söndag blir så onödigt dyrt annars. Om ej mens kommit såklart.
  • Anonym (Snurrig)

Grattis till plus! testade med rfsu testa tidigt imorse men det visade inget. :( känner så otroligt mycket symptom men så hånskrattar testen en rakt upp i Fejjan typ.

• Sanssan

God Morgon tjejer!

Har bim 26/3 och testade imorse (bim -4) med abblo pharmas tidiga test. Den ska vara extra känslig, men var helt negativt.

Vi har inte försökt bli gravida denna månad (vi vill vänta till sommaren) men jag har sedan en vecka tillbaka haft extremt ömma bröst och känsliga bröstvårtor (har annars lite känsel i brösten pga bröstförstoring) men nu är de "styva" hela tiden.

Massa vita doftfria flytningar och varit yr.

Så jag är lite konfunderad.. har någon testat dessa tester? Har ni liknande symtom? Eller kan pmsen orsaka detta trots att jag aldrig har känsliga bröst och brukar ha torka där nere innan mens?

Lycka till alla och kul att kunna följas åt :)

• Sanssan
    Jesssb skrev 2018-03-22 06:26:56 följande:

Nu håller jag tummarna för att ni andra också ska plussa!

Ååh vad roligt!! Stort grattis :)

När du testade (-5) var det ett tidigt test eller vanlig?
Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018