• Maramba

Bim 24-26 mars 2018

Tycker de flesta bim-trådarna blir så stora så tänkte se om nån ville göra mig sällskap i en ?smalare? tråd? Har bim 25 mars, är på typ försök 28 för att få första barnet. Blivit beviljad utredning men väntar på kallelsen och ska försöka som vanligt till dess enligt läkaren.

En vecka kvar till BIM och tog första gravtestet idag, mest av tristess och för att jag har så många stickor hemma. Inte helt oväntat visade det negativt.

• Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018
  • Anonym (Morgonkaos)
    borde verkligen inte testa nu.. BIM -7. Lurar min hjärna mig eller är det något supersvagt?
  • Anonym (Smulan)
    Zandylina skrev 2018-03-19 23:49:52 följande:

Jaha haha se där såhär går det när man kollar poster för lite utan läsa alla... men jo det var svagt som sagt.och jo var morgonurin... å det var ändå inget Early test utan vanligt test... men får se har haft 2 streck på ägglossningtester dock ej "positivt" för ägglossningdå ej lika starka...  så får se har tänkt ska försöka vänta med att testa till onsdag med early test som jag skickat efter...

Spännande! :) jag har bom på söndag men väntar med spänning hem tester med posten som borde komma idag eller imorgon :) har testat med RFSU testa tidigt men ser att det inte pratas så gott om dom så kommer inte att köpa sådana igen :) tror du kommer få ett fint plus vilken dag som helst! :)
  • Anonym (Smulan)
    Anonym (Morgonkaos) skrev 2018-03-20 06:28:03 följande:

borde verkligen inte testa nu.. BIM -7. Lurar min hjärna mig eller är det något supersvagt?

Svårt att säga, tycker ju att jag ser något där. Men skulle köpa ett digitalt och ta det om 3 dagar om jag var du :)
  • Anonym (Smulan)
    Prematurrisk skrev 2018-03-19 18:50:09 följande:

Hej! Jag har BIM den 27e Mars. Vi plussade i juni förra året med vårt första barn. Han beslutade sig för att titta ut redan 22+4 alltså i nov. Riktigt liten livskämpe var han. Men sen svek den omogna kroppen honom. Så 10,5vecka bodde vi med honom på Neo i Uppsala. Nu är väl min och min sambos enda önskan att få ett lillasyskon. Har bara haft två ägglossningar sen förlossningen så känns som det inte kommer hända men hoppas!

Oj vilken tuff resa ni gjort! :( hoppas verkligen ni får plussa och att allt går bra för er! <3
  • Zandylina
    citrongräs skrev 2018-03-20 06:54:00 följande:

Oj! Trodde jag inte! ÄL+10, förvånansvärt starkt ju! *chockad*

Wow det e starkt vågar mig nog på ett grattis!! Önskar jag hade samma tur fortfarande inget starkare på mina tester.
  • Anonym (Smulan)

Grattis!! :) lite avis nu faktiskt ;)

• Anonym (Smulan)
    Anonym (Smulan) skrev 2018-03-20 08:18:24 följande:
    Oj nu blev det konstigt med citeringen där :p
  • Maramba

Wow! Grattis!!
  • Maramba

Bim-4 eller ÄL+10 idag. Nytt test imorse. Fortfarande en supersvag antydan till ett streck. Kan inte påstå att den blivit starkare sen i söndags eller måndags eller vad det nu var. Men kan ju inte helt avfärda heller då jag verkligen tycker att strecket är där. Men säkert bara önsketänkande. Min sambo säger att han inte ser sträcket.

Enda symptomen är ?mensvärk? som största tiden inte finns där men så kommer några intensiva sekunder av kramper ca 4 ggr om dagen. Brösten ömmar väldigt lite emot för en vecka sedan.

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018