• Maramba

Bim 24-26 mars 2018

Tycker de flesta bim-trådarna blir så stora så tänkte se om nån ville göra mig sällskap i en ?smalare? tråd? Har bim 25 mars, är på typ försök 28 för att få första barnet. Blivit beviljad utredning men väntar på kallelsen och ska försöka som vanligt till dess enligt läkaren.

En vecka kvar till BIM och tog första gravtestet idag, mest av tristess och för att jag har så många stickor hemma. Inte helt oväntat visade det negativt.

• Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018
  • Maramba
    Jesssb skrev 2018-03-22 06:26:56 följande:

Fick negativt på test i måndags (BIM-5) och valde därför att vänta ett par dagar till. Idag på BIM-2 så blev det positivt direkt! Så här hemma görs det glädjehopp just nu!!

Nu håller jag tummarna för att ni andra också ska plussa!

Grattis!!!
  • Maramba

Kan ni se det supersvaga strecket som jag får på alla tester? Eller håller jag på att bli inbillningssjuk månne? :)

Svårt att fånga på bild men tycker att det syns bäst på den högra bilden här.

Det är troligtvis ett spökstreck eftersom det aldrig blir starkare. Bim-3 nu.
  • Sanssan
    Maramba skrev 2018-03-22 08:49:37 följande:

Kan ni se det supersvaga strecket som jag får på alla tester? Eller håller jag på att bli inbillningssjuk månne? :)

Svårt att fånga på bild men tycker att det syns bäst på den högra bilden här.

Det är troligtvis ett spökstreck eftersom det aldrig blir starkare. Bim-3 nu.

Ja på den högra ser jag :) !!, inte på den vänstra..är de tagna samma dag?
  • Anonym (Morgonkaos)

BIM -5 idag.. nu skaaa jag hålla mig till BIM..

• T90

Bim 26 / 3 och negativt test här imorse. Känns som många andra plussar så tidigt.. Känns som alla andra plussar utom en själv :(

• Jesssb
    Sanssan skrev 2018-03-22 08:36:48 följande:

Ååh vad roligt!! Stort grattis :)

När du testade (-5) var det ett tidigt test eller vanlig?

Tack! :) Det var ett Babyplan tidigt test, men idag med vanligt CB.
  • Sanssan
    Jesssb skrev 2018-03-22 10:53:11 följande:

Tack! :) Det var ett Babyplan tidigt test, men idag med vanligt CB.

Ok! :) tack för infon..Känns inte som de tidiga testerna är något att lita på..fast det står att man kan testa 8 dagar efter befruktning. Du fick negativt -5 men extra känslig men solklart positivt med en vanlig på bim -2. Undra vad den första du testade med hade visat idag ; )

Ska nog vänta ett par dagar till och köra med vanlig :)
  • Maramba
    Sanssan skrev 2018-03-22 09:16:25 följande:

Ja på den högra ser jag :) !!, inte på den vänstra..är de tagna samma dag?

Ja, det är samma test men i olika ljus :)
  • Maramba

Bim-2

Några minuter efter att testtiden gått ut.

Åkt på förkylning med feber och ont i kroppen så kan inte avgöra om/vad som är eventuella gravidsymptom/pms/sjukdom.

Hur går det för er andra?
  • T90
    Maramba skrev 2018-03-23 14:32:41 följande:

Bim-2

Några minuter efter att testtiden gått ut.

Åkt på förkylning med feber och ont i kroppen så kan inte avgöra om/vad som är eventuella gravidsymptom/pms/sjukdom.

Hur går det för er andra?

Krya på dig. Lurigt när man inte vet vad som är vad. Ska testa imorgonbitti, bim på måndag. Massa symtom, som alltid...
Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018