• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Systeryster33
    Anonym1891 skrev 2018-04-11 18:12:42 följande:

Det finns en annan grupp. Mejla till susjoh05@gmail.com och be om att bli inbjuden.

Är den anonym? För såg någon öppen på Facebook och det vill jag absolut inte vara med i!
  • S79

Har ni ringt mvc än? Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det med första barnet... gör man det redan?

• hejsanwp
    S79 skrev 2018-04-12 19:26:44 följande:

Har ni ringt mvc än? Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det med första barnet... gör man det redan?

Jag ringde redan samma dag som jag plussade. Barnmorskan tyckte det var jätte bra att jag ringde direkt, och fick en tid 3 veckor framåt för inskrivning.
  • Anonym1891
    Systeryster33 skrev 2018-04-12 19:07:36 följande:

Är den anonym? För såg någon öppen på Facebook och det vill jag absolut inte vara med i!

Ja den är hemlig. :)
  • S79
    hejsanwp skrev 2018-04-12 19:44:52 följande:

Jag ringde redan samma dag som jag plussade. Barnmorskan tyckte det var jätte bra att jag ringde direkt, och fick en tid 3 veckor framåt för inskrivning.

Toppen! Då ringer jag nog imorgon!
  • norrland91
    Systeryster33 skrev 2018-04-12 19:06:35 följande:

Bra dag det där :) hur är det med dig? Och när ska du på första besök?

Vi ska på samtal 23/4, längtar! Jag fattar inte att det är något där inne, längtar ihjäl mig efter att få göra ett vul/ul, vill se ett tickande hjärta <3 har inte så mycket symtom, jobbigast är att inte berätta till någon! Har berättat till närmsta vännerna hittills iaf :D hur mår du?
  • SamiraBudva
    S79 skrev 2018-04-12 19:26:44 följande:

Tid den 24 april, kommer vara i vecka 7
  • Elinmedlängtanombarn

Jag har blött i natt så med största sannolikhet är det missfall. Jag tackar för mig i denna tråd och önskar er alla lycka till med era graviditeter!

• Tumvante
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-13 05:46:51 följande:

Jag har blött i natt så med största sannolikhet är det missfall. Jag tackar för mig i denna tråd och önskar er alla lycka till med era graviditeter!

Beklagar verkligen! Hoppas det tar sig snart igen och att du går hela vägen <3
  • S79
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-13 05:46:51 följande:

Vad tråkigt att höra. Lycka till i fortsättningen
Svar på tråden BF December 2018