• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • StinaM

Jag är i v 5 (4+5) just nu och har inga symptom alls. Eventuellt lite restless legs på kvällen när jag ska sova, men annars ingenting.
    Hur är det med er? Några symptom såhär tidigt?

• Småbarnsåren
    Pasgetti skrev 2018-04-16 12:10:37 följande:

Jag är gärna med här också :D Plussade för första gången någonsin igår, på BIM -4. Har bf 28 december enligt appen :) Är 27 år och bor i Skåne.

jag är gärna med här jag med :) plussade precis som Pasgetti här ovanför BIm - 4 och har även jag bf 28 december om allt går som det ska :)
  • Lilo91

Hej igen. Jag och Metaphor (här på familjeliv) är admins för en hemlig grupp som heter ?Decemberbebisar 2018? och vi gjorde ett inlägg för någon vecka sedan om att vi stänger gruppen pga att vi önskade hålla antalet medlemmar lågt för att bland annat ha en aktiv grupp. Nu har vi efter önskemål från de andra medlemmarna öppnat upp igen så om någon är intresserad av att gå med så skicka isåfall ett meddelande här på FL till mig eller Metaphor med er mailadress som är kopplad till Facebook så lägger vi till er.

• SamiraBudva
    michimichi skrev 2018-04-16 11:46:41 följande:

Hej! Plussade idag, bim på onsdag. Andra barnet, försökt i 6 månader så blev väldigt chockad när strecket dök upp denna omgången! Och starkt med för att vara 2 dagar innan tyckte jag!

Grattis! Kanske tvillingar hehe
  • Emiliass
    frestelsen skrev 2018-04-15 08:20:17 följande:

Min man är lite äldre än mig med:) (9år)

Jag är enl sista mens 4+2.

Tänkte ringa bm på måndag och kolla med VUL i v.7-8 annars får jag kub i v.12 typ:)

Vi har även så att man kan betala för ett tidigt VUL för ca 550kr så får se om jag får ett eller väntar på kub

Ja just det kub har man ju innan rul om inte annat. Men känns långt dit med. Vill bara se ett tickande hjärta. Får se vad dem säger annars kanske man kan kollaa nån privat och betala som du nämnde.

Får se hur länge man orkar vänta. Man har ju lite koll med tempen också ????.
  • Tumvante
    lillagumman85 skrev 2018-04-16 10:15:23 följande:

Försöker maila till adressen

susjoh05@gmail.com om medlemskap i fb-gruppen.. men min telefon verkar inte vilja skicka iväg det. Blir bara "sändning misslyckad" Någon mer som har problem med detta eller är det fel på min telefon tro..

Det går bra att PMa mig mailadress här också, så kan jag bjuda in :)
  • Tumvante
    Lilo91 skrev 2018-04-16 15:43:03 följande:

Hej igen. Jag och Metaphor (här på familjeliv) är admins för en hemlig grupp som heter ?Decemberbebisar 2018? och vi gjorde ett inlägg för någon vecka sedan om att vi stänger gruppen pga att vi önskade hålla antalet medlemmar lågt för att bland annat ha en aktiv grupp. Nu har vi efter önskemål från de andra medlemmarna öppnat upp igen så om någon är intresserad av att gå med så skicka isåfall ett meddelande här på FL till mig eller Metaphor med er mailadress som är kopplad till Facebook så lägger vi till er.

Vi har redan startat en till grupp nu ju...
  • Tumvante
    Wiwi87 skrev 2018-04-16 08:05:56 följande:

Hej,

Har precis gått in i vecka 6 nu. Vi har försökt bli gravida i nästan 4 år. Vi har nyligen gjort en IVF och detta var vår första insättning med färskt embryo. Vi gjorde en IVF förra året också med tre insättningsförsök. Då lyckades vi vid andra försöket men fick missfall i vecka 7:( Allting känns annorlunda denna gången och vi hoppas att allting äntligen ska gå vägen denna gång.

Är gärna med i den hemliga FB gruppen så jag skickar min mejladress.

Du kan PMa Mail till mig så bjuder jag in med länk :)
  • Tumvante
    ronjaba skrev 2018-04-15 23:45:34 följande:

Hej! Igår lördag fick jag ett plus, är beräknad runt den 19/12.

Blir mitt andra barn, lite kul att det är bf i december då dottern är född 31/12-16 ????

Skickar iväg ett mejl, då jag gärna hänger med i Facebook-gruppen ????

Om du inte fått svar ännu, kan du skicka PM till mig så skickar jag länk med inbjudan :)
  • SamiraBudva
    Tumvante skrev 2018-04-16 22:58:50 följande:

Om du inte fått svar ännu, kan du skicka PM till mig så skickar jag länk med inbjudan :)

Hejsan , går ej att skicka mail! Hade ni kunnat kontakta mig så kanske man kan skriva
Svar på tråden BF December 2018