• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Nossreep

Hejsan har nyss plussat med barn nr 2, lite osäker på bf men typ mitten/slutet på dec. Jag är gärna med i fbgruppen, hur gör jag för att ansluta?

• frestelsen
    Emiliass skrev 2018-04-16 22:27:36 följande:

Ja just det kub har man ju innan rul om inte annat. Men känns långt dit med. Vill bara se ett tickande hjärta. Får se vad dem säger annars kanske man kan kollaa nån privat och betala som du nämnde.

Får se hur länge man orkar vänta. Man har ju lite koll med tempen också ????.

Jag tempade förr men eftersom den här inte är planerad så här jag inte haft nån koll.. Däremot är jag lite av testmissbrukare.. så tagit ett test varje dag och idag va det svagare än igår:(

Då går ju tankarna åt mf :(
  • ronjaba
    Tumvante skrev 2018-04-16 22:58:50 följande:

Om du inte fått svar ännu, kan du skicka PM till mig så skickar jag länk med inbjudan :)

Kan inte skicka PM för du står som privat.
  • Lilo91
    Nossreep skrev 2018-04-17 07:46:56 följande:

Hejsan har nyss plussat med barn nr 2, lite osäker på bf men typ mitten/slutet på dec. Jag är gärna med i fbgruppen, hur gör jag för att ansluta?

Skicka ett meddelade till mig här på FL med din mailadress som du har kopplad till Facebook så lägger jag till dig :)
  • sussjohansson
    lillagumman85 skrev 2018-04-16 10:15:23 följande:

Försöker maila till adressen

[email protected] om medlemskap i fb-gruppen.. men min telefon verkar inte vilja skicka iväg det. Blir bara "sändning misslyckad" Någon mer som har problem med detta eller är det fel på min telefon tro..

Vad har du för mailadress på facebook så kan jag lägga till dig direkt :)
  • Silverfisken

Hej! Nu hoppar jag också in! Glad
    Fick som lite brunfärgade flytningar i söndags när jag skulle fått mens, men sen blev det inte mer, så därför testade jag igår och fick svagt positivt på ett billigt test, men var tvungen att dubbelkolla med ett ClearBlue-test idag, och det blev superpositivt på en gång! :D BIM + 3 idag, och gick in i v 5 (4+0). BF 27/12 Hjärta

Jag har PCOS och vi har försökt i flera omgångar utan att det hänt något. Detta är första gången vi fått ett positivt test. Så vi är lite försiktigt överlyckliga! Jag är 31 år och bor i Stockholm.

Symtom såhär långt är sporadiska "attacker" av lite konstig mensvärk, är varmare än normalt, ömma bröst, blir mätt väldigt snabbt när jag äter och eventuellt lite illamående då och då (men så svagt så det skulle kunna vara inbillning).

• Morsan91

Hoppar oxå in här å vill gärna oxå vara med i fb gruppen, har skickat mail med min mail adress! 4+6 idag med tredje barnen

• Lliinnaa

Hej,
    Jag hoppar in här efter att ha läst i lite mer än en vecka.
    Det är dock lite låg aktivitet här så jag tänkte att det kanske händer mer i FB gruppen?
    Jag vill gärna bli inbjuden i en av dem som finns.
    Jag har bf 15/12 efter en ofostrig graviditet i feb som jag fick abortera bort, försiktigt hoppfull denna gång.

Min mejl
    [email protected]

• Lilo91
    Lliinnaa skrev 2018-04-18 13:13:00 följande:

Hej,

Jag hoppar in här efter att ha läst i lite mer än en vecka.

Det är dock lite låg aktivitet här så jag tänkte att det kanske händer mer i FB gruppen?

Jag vill gärna bli inbjuden i en av dem som finns.

Jag har bf 15/12 efter en ofostrig graviditet i feb som jag fick abortera bort, försiktigt hoppfull denna gång.

Min mejl

jag_lina@hotmail.com

Jag bjuder in dig. Följ anvisningarna i länken :)
Svar på tråden BF December 2018