• Lilo91

BF December 2018

Hej på er!

Jag har precis plussat och enligt senaste mens ska BF vara 5/12. Jag är 27 år och bor strax utanför Göteborg. Det är mitt andra barn och jag har en dotter som är 13 månader. Vi hade planerat ett syskon men tanken var att plusset skulle komma lite senare i vår så det skulle bli en 2019-bebis men vilken överraskning vi fick och vi är överlyckliga.

Någon som vill följas åt? Jag startar gärna en hemlig facebookgrupp om någon vill ansluta sig där också.

• Svar på tråden BF December 2018
  • Zarina
    Zarina skrev 2018-04-24 09:33:49 följande:

Om här är någon med bf i december, som fått missfall innan är ni hjärtligt välkomna med i vår stödgrupp!! <3

Verkar som om bilden inte syns, men gruppen på Facebook heter alltså ?Vi med bf i december 2018 - tidigare missfall?, och den är sluten, inte hemlig!
  • ellsonelly

Hej allihopa! Jag är helt ny här, plussade igår med två starka sträck och idag med ett digitalt. Är troligtvis i v6 enligt min menskalender som jag ställde om till gravidläge. Jag och sambon har så många frågor nu, imorgon ska vi ringa mödravårdcentralen. Jag fyller 20 och han 25.

Mår lite illa men kräks inte, känner därimot en KONSTANT hunger..

• Systeryster33
    S79 skrev 2018-04-23 17:38:57 följande:

Vad tråkigt! :( hoppas att det tar sig snabbt igen om ni försöker vidare! Kram

Tack fina du <3 vissa dagar känns det tufft, men bara att kämpa vidare! Önskar dig med stort lycka till!!!!
  • Bom90

Vill också gärna få med i den hemliga gruppen och skickat meddelande men ingen inbjudan än!

• Bom90

Jag går och tänker på missfall hela tiden... svårt att vara glad över det lilla pyret som finns där inne.. någon mer som har en konstant oro?

• Mini87

Plussa i lördags. Det är vårat första barn och vi båda är 30år.

Jag har hela tiden missfalls oro.

Mina symptom än så länge är trötthet och hungrig hela tideb

• Bom90
    Mini87 skrev 2018-04-24 19:55:32 följande:

Jag plussa också i lördags och är orolig hela tiden då det tagit 2 år för att få detta plus..

Jag är trött, blir lätt andfådd och behöver kissa mycket.
  • Mini87
    Bom90 skrev 2018-04-24 20:27:29 följande:

Jag plussa också i lördags och är orolig hela tiden då det tagit 2 år för att få detta plus..

Jag är trött, blir lätt andfådd och behöver kissa mycket.

Jo kissa mycket gör jag med. Önskar att veckorna går fort så att man kan få slappna av lite och njuta av graviditeten
  • filuren87
    Mini87 skrev 2018-04-24 19:55:32 följande:

Också nyss plussat med det första barnet och kan inte heller sluta oroa mig för missfall! Svårt att vara helt glad, men håller tummarna för oss alla! 
  • Ullis90
    Bom90 skrev 2018-04-24 17:35:34 följande:

Jag går och tänker på missfall hela tiden... svårt att vara glad över det lilla pyret som finns där inne.. någon mer som har en konstant oro?

Jag är också orolig för missfall, hade MA förra hösten. Så jobbigt, går omkring och överanalyserar minsta lilla förändring i kroppen.
Svar på tråden BF December 2018