Otit skrev 2018-04-07 11:46:39 följande:
Ja det är ju skönt att må bra! Men innan man känner bebisen känner man sig ju bara tjock och ogravid när man inte märker av graviditeten på något annat sätt. Jag är för övrigt jättestor. Ser ut som jag gjorde i vecka 25 med första barnet.... ja vi har fått tid för rul den 3/5. Förra gången tog vi reda på kön. Sen bestämde vi att om vi skulle få ett syskon så skulle vi inte ta reda på det. Men både sambon och jag känner stt vi inte kommer kunna hålla oss. Är så nyfikna på om det är en lillebror eller lillasyster i magen <3. Har ni fått tid till rul än? Och är ni överens om att ni vill ta reda på det? :)
Ja precis! Jag vill bara känna mini nu så att det blir lite lättare att ta in!!
Jag har lite fluff redan så jag känner mig inte jättemycket större än innan hehe..
Kan säga att det var sjuuukt jobbigt sista tiden att inte veta kön. När hon väl kom ut så glömde vi kolla vad det var. Det var så totalt oviktigt just då. Därför väljer vi att ta reda på det innan denna gången och vi är överens! Men hade gubben propsat för att inte ta reda på det så hade jag nog kunnat hålla mig. Har velat en del men nu har vi (nog) bestämt oss
Har inte fått någon tid för rul än, sjukt störande! Känns som att det är jättelångt bort i tiden.
Haft en genomrutten dag idag. Fick migrän igårkväll och vaknade med det i morse. Det har hållit i sig hela dagen och jag har spytt tre gånger.
Jag har kronisk migrän och det är extra jobbigt nu. Vid förra graviditeten så försvann migränen ca halvvägs. Har aldrig mått så bra i hela mitt liv som vid sista halvan av graviditeten. Hoppas på samma denna gången.
Är det någon mer som har migrän här?