• Äntligen18

Med en mogen kvinna som är otrogen!

Hej! Jag är en 19årig kille och jag är dessutom väldigt mogen och respektfull!

Jag har i de närmsta dagarna chattat med en vacker mogen kvinna och vi både tänder enormy på varandra.

Vi har absolut inga problem hittils, men hon är gift samt har två barn, och en av de är två år äldre än mig.

Vi tänkte lite på saken men ändå vill fortsätta träffas snart, men jag är rädd att förstöra hennes liv med sin make.

Jag är inte den första hon har varit otrogen med, men jag är rädd att mannen kommer få veta att hon varit otrogen och sen skiljs med henne.

Hon är en underbar människa, men det här är hennes ända problem.

Jag vet att det är omoraliskt av mig, men jag vill faktiskt träffa henne, lära känna henne och ha sex.

Hon är charmig, smart och vacker trotts sin ålder.

Jag ville bara veta vad ni tycker om det.

Jag är relativt ung så jag kanske inte ser ifrån mer än två perspektiv, men ni kan väl hjälpa till där.

Snälla, håll inte tillbaka och försök inte skriva snällt. Jag vet att det jag gör är fel, men jag vill höra det ifrån er :(

• Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!
  • Anonym (oc)

För den som blir bedragen är det en katastrof och kan utlösa en stor livskris.
    Det finns väldigt många kvinnor som inte är gifta, så varför inte välja någon av dom?
    Det kan verka lockande just nu, men tyvärr kommer det sluta i misär för alla inblandade.

• Äntligen18
    Anonym (oc) skrev 2018-04-09 01:48:29 följande:

För den som blir bedragen är det en katastrof och kan utlösa en stor livskris.

Det finns väldigt många kvinnor som inte är gifta, så varför inte välja någon av dom?

Det kan verka lockande just nu, men tyvärr kommer det sluta i misär för alla inblandade.

Jag har tänkt på det från den perspektivet, men hon kommer förr eller senare hitta en annan kille som kommer göra samma sak med henne. Och om det skulle kunna hända, så kan jag lika gärna göra det.

Jag tänker lite själviskt nu, men jag skulle aldrig vara otrogen om jag hade en tjej, men nu är singel livet här och jag kunde inte be om en mer fantasi matchande kvinna än henne.
  • MrC
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 01:54:28 följande:
    Jag har tänkt på det från den perspektivet, men hon kommer förr eller senare hitta en annan kille som kommer göra samma sak med henne. Och om det skulle kunna hända, så kan jag lika gärna göra det.

Jag tänker lite själviskt nu, men jag skulle aldrig vara otrogen om jag hade en tjej, men nu är singel livet här och jag kunde inte be om en mer fantasi matchande kvinna än henne.
    Klart du ska vara självisk. Hon är vuxen och kan fatta sina egna beslut. Vet vi ens om det är så att hon har ett öppet förhållande? Det kanske är ok för hennes man att strula runt? Dom kanske tror att detta kan boosta deras egna sexliv?
    Jag säger "KÖÖÖÖR PÅ!" 
  • Anonym (Jane Doe)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 01:54:28 följande:

"Förr eller senare kommer någon att råna banken så jag kan lika gärna göra det."  Låter det riktigt?
  • MrC
    Anonym (Jane Doe) skrev 2018-04-09 03:17:40 följande:
    "Förr eller senare kommer någon att råna banken så jag kan lika gärna göra det."  Låter det riktigt?
    Vilken dålig jämförelse.
    Att råna en bank är olagligt. Att vara otrogen är inte olagligt. Och dessutom är det inte han som är otrogen.
    Moraliskt fel kanske. Men inte olagligt.
  • Anonym (Jane Doe)
    MrC skrev 2018-04-09 03:32:56 följande:
    Vilken dålig jämförelse.
    Att råna en bank är olagligt. Att vara otrogen är inte olagligt. Och dessutom är det inte han som är otrogen.
    Moraliskt fel kanske. Men inte olagligt.
    Du missade poängen. Det handlar inte om det är lagligt eller inte, saker kan vara fel trots att det är lagligt, poängen var att man har ett eget ansvar för sina handlingar och att det är en dålig ursäkt att försöka med att andra gör fel.

(Psst, jag tror de flesta vet att det inte är olagligt att vara otrogen i Sverige.Flört)
  • Anonym (Jan)

Hon är vuxen och får stå för sina handlingar. Har själv haft en affär med en gift kvinna som har kunnat varit min mor. Det var det mest fantastiska sexet jag har upplevt.

• Äntligen18
    MrC skrev 2018-04-09 02:34:19 följande:

Klart du ska vara självisk. Hon är vuxen och kan fatta sina egna beslut. Vet vi ens om det är så att hon har ett öppet förhållande? Det kanske är ok för hennes man att strula runt? Dom kanske tror att detta kan boosta deras egna sexliv?

Jag säger "KÖÖÖÖR PÅ!" 

Hennes man vet tyvärr inte om hennes lilla affär.
    Anonym (Jane Doe) skrev 2018-04-09 04:26:06 följande:

Du missade poängen. Det handlar inte om det är lagligt eller inte, saker kan vara fel trots att det är lagligt, poängen var att man har ett eget ansvar för sina handlingar och att det är en dålig ursäkt att försöka med att andra gör fel.

(Psst, jag tror de flesta vet att det inte är olagligt att vara otrogen i Sverige.)

Jag vet att det är moraliskt fel, men när jag ser det från hennes perspektiv så är det lite enklare, eftersom hon har en vännina som också är otrogen mot sin make.

Jag vet inte varför men det har nästan blivit en tränd med att vara otrogen känns det som. Även om det är omoraliskt fel, bara det där lilla spännande äventyret kan varaväldigt erotiskt :)
  • Anonym (oc)

(Psst, jag tror de flesta vet att det inte är olagligt att vara otrogen i Sverige.Flört)
    Jag håller med.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 07:39:22 följande:
    Hennes man vet tyvärr inte om hennes lilla affär.

(Psst, jag tror de flesta vet att det inte är olagligt att vara otrogen i Sverige.)

Jag vet att det är moraliskt fel, men när jag ser det från hennes perspektiv så är det lite enklare, eftersom hon har en vännina som också är otrogen mot sin make.
    Så om andra beter sig som idioter så är det ok att bete sig som en idiot själv?
    Typ hon ser någon stå och stampa en annan i skallen på gatan, då måste hon också hoppa på någons skalle för hon har ingen egen identitet, moral och empati utan måste göra som andra gör?
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 07:39:22 följande:
    Jag vet inte varför men det har nästan blivit en tränd med att vara otrogen känns det som. Även om det är omoraliskt fel, bara det där lilla spännande äventyret kan varaväldigt erotiskt :)
    En trend för vissa, men inte för andra. Statistiskt sett så är fler fortfarande trogna. Dessutom är det i så fall en jävligt patetisk trend, för samma personer som tycker det är jättespännande att göra omoraliska saker mot andra skiter nästan på sig av kränkthet när de själva utsätts för samma behandling. Vad säger det om personen? Jag tycker det säger att de är patetiska  små människor som gärna utsätter andra för saker de själva aldrig skulle tolerera.
Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!