• Äntligen18

Med en mogen kvinna som är otrogen!

Hej! Jag är en 19årig kille och jag är dessutom väldigt mogen och respektfull!

Jag har i de närmsta dagarna chattat med en vacker mogen kvinna och vi både tänder enormy på varandra.

Vi har absolut inga problem hittils, men hon är gift samt har två barn, och en av de är två år äldre än mig.

Vi tänkte lite på saken men ändå vill fortsätta träffas snart, men jag är rädd att förstöra hennes liv med sin make.

Jag är inte den första hon har varit otrogen med, men jag är rädd att mannen kommer få veta att hon varit otrogen och sen skiljs med henne.

Hon är en underbar människa, men det här är hennes ända problem.

Jag vet att det är omoraliskt av mig, men jag vill faktiskt träffa henne, lära känna henne och ha sex.

Hon är charmig, smart och vacker trotts sin ålder.

Jag ville bara veta vad ni tycker om det.

Jag är relativt ung så jag kanske inte ser ifrån mer än två perspektiv, men ni kan väl hjälpa till där.

Snälla, håll inte tillbaka och försök inte skriva snällt. Jag vet att det jag gör är fel, men jag vill höra det ifrån er :(

• Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 16:54:56 följande:

Hur vet du att just gifta kvinnor är kåtare, förstående och hårt arbetande än singlar? Vad baserar du det på? Otrogna kvinnor som söker kuk på nätet? Hur många trogna kvinnor har du snackat om kåthet och förståelse med? Eller singelkvinnor? Om du baserar din uppfattning om gifta kvinnor på enbart såna som söker någon att vara otrogen med blir inte det en ganska ensidig bild du får?

Förstående? På vilket sätt är man förstående när man bedrar sin man och riskerar sin familj?

Hårt arbetande? Jag tror faktiskt en ensamstående mamma arbetar minst lika hårt som en gift kvinna, den gifta har ju sin gubbe som kan hålla ställningarna hemma medan hon roar sig med andra män, den som är ensamstående måste göra det själv.

Jag visste inte hon var gift innan vi började chatt.

När det hände så berätta hon allt om sin giftermål, barn osv.

Det finns kvinnor som är kåta, förstånde och hårt arbetande, men att de som är det och singel finns det inte många av.

Gifta kvinnor med barn tar ju hand om barnen, går till jobbet, städar huset, tvättar kläder, tar barnen till och från olika ställen, t.ex skolan eller fotbolls match/träning osv.

Det är skönt när hon slappnar av och jag får all dessa stress bort från henne :)

Ensamstående mammor är min favorit, men de skulle aldrig tända på en yngre kille som mig. Jag har försökt och har tyvärr inte hittat någon.
  • Anonym (Lol)

Jag ser INGET fel av det du gör. Det är alltid den som är otrogen som gör fel. Du är singel, du gör vad du vill. Kvinnan är ju med på det, därför är det hennes fel.

Det är ALDRIG älskarens fel, bara lågintelligenta människor som tycker det.

Mitt tips är att du inte skall känna ångest, för du gör inte fel alls. Allt är hennes fel, inte ditt.

• Anonym (man)
    Anonym (Lol) skrev 2018-04-09 17:19:26 följande:

Jag ser INGET fel av det du gör. Det är alltid den som är otrogen som gör fel. Du är singel, du gör vad du vill. Kvinnan är ju med på det, därför är det hennes fel.

Det är ALDRIG älskarens fel, bara lågintelligenta människor som tycker det.

Mitt tips är att du inte skall känna ångest, för du gör inte fel alls. Allt är hennes fel, inte ditt.

Så om du deltar i någon annans skit så gör du ingen fel menar du? Du vet att den andra gör fel och väljer medvetet att delta men är ändå helt oskyldig. Hur får du det att gå ihop?

Det är ju helt revolutionerande eftersom då måste vi ju frige alla som någonsin blivit dömda för medhjälp till något och du skulle kunna få nobelpris för dina revolutionerande tankar :)
  • Anonym (Lol)
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 17:29:06 följande:

Så om du deltar i någon annans skit så gör du ingen fel menar du? Du vet att den andra gör fel och väljer medvetet att delta men är ändå helt oskyldig. Hur får du det att gå ihop?

Det är ju helt revolutionerande eftersom då måste vi ju frige alla som någonsin blivit dömda för medhjälp till något och du skulle kunna få nobelpris för dina revolutionerande tankar :)

Någon tog visst illa vid sig. Du har kassa argument, och du vet att jag har rätt. Det är skillnad ifall båda har en partner och är otrogna, men killen här har ryggen fri.
  • Äntligen18
    Anonym (Lol) skrev 2018-04-09 17:55:59 följande:

Någon tog visst illa vid sig. Du har kassa argument, och du vet att jag har rätt. Det är skillnad ifall båda har en partner och är otrogna, men killen här har ryggen fri.

Mm precis :)
  • Anonym (Calle)

Har ni pratat något mer? Ska ni ses? :)

• Äntligen18
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 22:53:45 följande:

Har ni pratat något mer? Ska ni ses? :)

Vi pratar ännu, men folk här får mig att tveka. Alltså om det är någon bra idé att träffa en otrogen kvinna.

Men jag vill verkligen träffa henne och hon är väldigt på.
  • Anonym (Calle)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 22:59:02 följande:
    Vi pratar ännu, men folk här får mig att tveka. Alltså om det är någon bra idé att träffa en otrogen kvinna.

Men jag vill verkligen träffa henne och hon är väldigt på.
    Men om du startade tråden så måste du förstått att du skulle få mycket negativa kommentarer. :) Jag tycker du ska köra, är själv i din situation och du kommer inte ångra dig :) Du ska göra det som känns bäst för dig, vill inte du så kommer hon hitta någon annan eftersom du skrev att hon varit otrogen tidigare.
  • Äntligen18
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 23:04:30 följande:

Men om du startade tråden så måste du förstått att du skulle få mycket negativa kommentarer. :) Jag tycker du ska köra, är själv i din situation och du kommer inte ångra dig :) Du ska göra det som känns bäst för dig, vill inte du så kommer hon hitta någon annan eftersom du skrev att hon varit otrogen tidigare.

Jag ville att folk skulle övertyga mig om att inte träffa henne, men jag fick mer folk som hämtade vettiga poäng till att varför jag ska träffa henne.

Precis! Hon kommer ändå vara otrogen om jag inte vill träffa henne. Men det går imot min moral. Men kanske kan jag göra ett undantag i denna gång :)

Hur går det för er då?
  • Anonym (Calle)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 23:25:17 följande:
    Jag ville att folk skulle övertyga mig om att inte träffa henne, men jag fick mer folk som hämtade vettiga poäng till att varför jag ska träffa henne.

Precis! Hon kommer ändå vara otrogen om jag inte vill träffa henne. Men det går imot min moral. Men kanske kan jag göra ett undantag i denna gång :)

Hur går det för er då?
    Ja jag förstår dig, men för mig är det en pirrande känsla att hon är så mycket äldre och gift. Men jag är som hennes leksak, är alltid på hennes villkor men det är hon som har familj och jag har ingen annan än mig själv att tänka på.
    Hon har aldrig sovit över och sagt att jag skulle tycka det var mysigt att få vakna upp med henne men kanske kommer framöver :)
Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!