• Äntligen18

Med en mogen kvinna som är otrogen!

Hej! Jag är en 19årig kille och jag är dessutom väldigt mogen och respektfull!

Jag har i de närmsta dagarna chattat med en vacker mogen kvinna och vi både tänder enormy på varandra.

Vi har absolut inga problem hittils, men hon är gift samt har två barn, och en av de är två år äldre än mig.

Vi tänkte lite på saken men ändå vill fortsätta träffas snart, men jag är rädd att förstöra hennes liv med sin make.

Jag är inte den första hon har varit otrogen med, men jag är rädd att mannen kommer få veta att hon varit otrogen och sen skiljs med henne.

Hon är en underbar människa, men det här är hennes ända problem.

Jag vet att det är omoraliskt av mig, men jag vill faktiskt träffa henne, lära känna henne och ha sex.

Hon är charmig, smart och vacker trotts sin ålder.

Jag ville bara veta vad ni tycker om det.

Jag är relativt ung så jag kanske inte ser ifrån mer än två perspektiv, men ni kan väl hjälpa till där.

Snälla, håll inte tillbaka och försök inte skriva snällt. Jag vet att det jag gör är fel, men jag vill höra det ifrån er :(

• Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 16:07:38 följande:

Hon har all anledning och ljuga både för dig och främst för sig själv. Hur tror du alla som gör omoraliska gör för att leva med  sig själva? De rättfärdiga allt för sig själva med diverse självlögner såklart. Att folk som är otrogna mot sin partner rättfärdigar det med alla möjliga ursäkter är ju ingen nyhet. ALLA säger ju att de har problem hemma eller att deras partner inte behandlar dem väl, bla bla bla.

Du missar dessutom huvudpoängen, det spelar liksom ingen roll om det är sant eller inte, det är inte OK att knulla runt bakom ryggen på sin partner eller delta i andras bedrägeri oavsett vilken ursäkt man anser sig ha. Så du kommer inte få det till rätt hur du än försöker vrida och vända på det. Väljer du att göra det så deltar du i en grisig handling och beter dig som ett lika stort svin som henne. Det kommer du inte från med några ursäkter som att han inte sätter på henne tillräckligt.

Kom igen, du är inte ett barn längre. Vill du knulla tanten så gör det, men stå för vad du gör och ursäkta inte bort det med samma patetiska ursäkter hon använder för att rättfärdiga sitt svineri. 

Mm det hardu rätt i. Alla här har fel, dvs jag, kvinnan och mannen. Otrohet är inte något jag uppmuntrar och jag vet att det är fel. Jag ska inte försöka ursäkta bort det. Jag ska snacka med henne igen och be henne att snacka med maken igen och se hur det går :)
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 16:14:26 följande:
    Mm det hardu rätt i. Alla här har fel, dvs jag, kvinnan och mannen. Otrohet är inte något jag uppmuntrar och jag vet att det är fel. Jag ska inte försöka ursäkta bort det. Jag ska snacka med henne igen och be henne att snacka med maken igen och se hur det går :)
    Ehm, hon har varit otrogen mot honom förut, du vet liksom inte hur många ggr, förmodligen betydligt fler ggr än vad hon säger. Så jag tror faktiskt inte hon kommer prata med sin man om det Flört

Det blir nog snarare så att hon antingen matar dig med någon lögn, eller gör sig av med dig och satsar på någon annan ung kille som inte "komplicerar" saker så mycket med jobbiga smådetaljer som moral....

Varför satsar du inte på någon som är singel istället? 
  • Anonym (Calle)
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 16:13:59 följande:
    Klart du gör, för ni har ju båda lika mycket att tjäna på att tro på hennes version. Ni använder båda det som en ursäkt för att bedra och delta i att bedra hennes man. Att tänka på honom som schysst och trevlig person som behandlar henne bra gör det ju svårare att leva med sitt samvete, då är det ju lättare att tänka att han får skylla sig själv och att det ni gör egentligen är hans fel.

Reste är fortfarande bara en repetition av saker som hon säger, det är inte dina ord det är hennes, som en inspelning. Du har ingen aning om det är sant eller inte, du väljer bara att TRO på det hon säger.
    Tror inte vi kommer så mycket längre. Jag har förklarat och det enda du upprepar är att hon ljuger för mig, att hennes man är egentligen en strålande make som gör allt för henne. Varför hon kommer till mig och har fint sex och mår bättre och är en gladare mamma/fru hade du inget svar på.
  • Anonym (man)
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 16:29:30 följande:
    Tror inte vi kommer så mycket längre. Jag har förklarat och det enda du upprepar är att hon ljuger för mig, att hennes man är egentligen en strålande make som gör allt för henne. Varför hon kommer till mig och har fint sex och mår bättre och är en gladare mamma/fru hade du inget svar på.
    Jag har inte sagt att hon ljuger för dig, jag har sagt att du inte VET om hon ljuger eller talar sanning eftersom allt du har att gå på är hennes ord. det är DU som ser svartvitt på det och litar blint på att hon talar sanning utan att ha något att verifiera det med.

Hon  kommer till dig för att hon är kåt, kär eller whatever hon vill få ut av dig och hon verkar inte bry sig speciellt mycket om vilka som drabbas bara hon får sitt. Du verkar tro att otrohet enbart beror på problem i förhållandet. I så fall tror du fel, otrohet förekommer lika ofta i bra som dåliga förhållanden och den vanligaste anledningen är ombyte och spänning INTE problem.
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 16:22:07 följande:

Ehm, hon har varit otrogen mot honom förut, du vet liksom inte hur många ggr, förmodligen betydligt fler ggr än vad hon säger. Så jag tror faktiskt inte hon kommer prata med sin man om det 

Det blir nog snarare så att hon antingen matar dig med någon lögn, eller gör sig av med dig och satsar på någon annan ung kille som inte "komplicerar" saker så mycket med jobbiga smådetaljer som moral....

Varför satsar du inte på någon som är singel istället? 

Jag tänder på mogna kvinnor och de som är singel skulle knappt titta på mig. Men gifta kvinnor är mer förstånde, hård arbetande och mer kåta än singlar.
  • Anonym (Calle)
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 16:36:04 följande:
    Jag har inte sagt att hon ljuger för dig, jag har sagt att du inte VET om hon ljuger eller talar sanning eftersom allt du har att gå på är hennes ord. det är DU som ser svartvitt på det och litar blint på att hon talar sanning utan att ha något att verifiera det med.

Hon  kommer till dig för att hon är kåt, kär eller whatever hon vill få ut av dig och hon verkar inte bry sig speciellt mycket om vilka som drabbas bara hon får sitt. Du verkar tro att otrohet enbart beror på problem i förhållandet. I så fall tror du fel, otrohet förekommer lika ofta i bra som dåliga förhållanden och den vanligaste anledningen är ombyte och spänning INTE problem.
    Ja spänning håller jag med dig om. Jag tycker det är spännande med åldersskillnaden och att hon är gift, är en liten kittlande känsla i kroppen :)
    Jag tycker hon är en helt fantastisk kvinna, både hon och jag mår bra av träffarna så länge hon vill så träffar jag gärna henne.
  • MrC
    Anonym (Jane Doe) skrev 2018-04-09 04:26:06 följande:
    Du missade poängen. Det handlar inte om det är lagligt eller inte, saker kan vara fel trots att det är lagligt, poängen var att man har ett eget ansvar för sina handlingar och att det är en dålig ursäkt att försöka med att andra gör fel.

(Psst, jag tror de flesta vet att det inte är olagligt att vara otrogen i Sverige.Flört)
    Ja, det är klart han har ett ansvar för sina handlingar. Men hur stort är hans ansvar mot hennes man? Det är faktiskt hennes jävla ansvarsområde. Hon är 44 och TS 19. Vem kommer hennes man att bli arg på om dom blir påkomna? Inte pojken iaf. Mannen kommer möjligen att bli arg på kvinnan, kanske inte ens det. Pojken skulle jag se som en hjälte! Haha.

Jag är man, i samma ålder som kvinnan (och förmodligen mannen), om min kvinna hade varit otrogen med en yngling på 19 år hade jag sett upp till 19-åringen lite. Arg på kvinnan? Ja, lite. Rasande arg på henne? Nej.

Kööör säger jag. Man ångrar saker man inte gjort. Han kommer inte att ångra om han kör på.

Ni är ibland sånna mesar och moraltanter på det här forumet. Lev livet. Kom ut från era rosaskimrande fantasivärldar om den perfekta familjen. Jag vet inte vilka barnprogram som har hjärntvättat er när ni var barn.

Psst, jag sa aldrig att det flesta inte vet att det inte är olagligt att vara otrogen i Sverige. Flört
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 07:39:22 följande:
    Hennes man vet tyvärr inte om hennes lilla affär.
    Anonym (Jane Doe) skrev 2018-04-09 04:26:06 följande:

Du missade poängen. Det handlar inte om det är lagligt eller inte, saker kan vara fel trots att det är lagligt, poängen var att man har ett eget ansvar för sina handlingar och att det är en dålig ursäkt att försöka med att andra gör fel.

(Psst, jag tror de flesta vet att det inte är olagligt att vara otrogen i Sverige.)

Det är bra, då har ni en hemlighet tillsammans.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 16:44:23 följande:
    Jag tänder på mogna kvinnor och de som är singel skulle knappt titta på mig. Men gifta kvinnor är mer förstånde, hård arbetande och mer kåta än singlar.
    Hur vet du att just gifta kvinnor är kåtare, förstående och hårt arbetande än singlar? Vad baserar du det på? Otrogna kvinnor som söker kuk på nätet? Hur många trogna kvinnor har du snackat om kåthet och förståelse med? Eller singelkvinnor? Om du baserar din uppfattning om gifta kvinnor på enbart såna som söker någon att vara otrogen med blir inte det en ganska ensidig bild du får?

Förstående? På vilket sätt är man förstående när man bedrar sin man och riskerar sin familj?

Hårt arbetande? Jag tror faktiskt en ensamstående mamma arbetar minst lika hårt som en gift kvinna, den gifta har ju sin gubbe som kan hålla ställningarna hemma medan hon roar sig med andra män, den som är ensamstående måste göra det själv.
  • Anonym (oc)
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 15:52:24 följande:
    Ja jag litar på det hon säger. Hon har ingen anledning att ljuga för mig. Varför skulle hon? Jag är ung och inte lika erfaren och enligt dig omogen i mitt tankesätt och handlande men jag lyssnar på vad hon säger och varför skulle hon komma till mig om hon har ett fint förhållande med en bra man som ger henne massor kärlek.

Hon får aldrig komplimanger, när hon kommer hem från jobbet får hon ställa sig och laga mat och hjälpa minsta med läxor, hon skjutsar barnen till träningar och kompisar. Hon får nästan ingen hjälp eller får höra något fint om sig så han förstår inte vilken underbar kvinna han har. Därför blir hon förvånad över bara en sådan sak att komma hem till mig med dukat bord och ett glas vin med en tulpan bredvid talriken. För mig är en sådan sak självklart men när man lever över många år i ett förhållande som den ena får dra det stora lasset så är man inte van att bli ompysslad.
    Om nu detta stämemr att han är jordens sämsta make, varför är hon fortfarande gift med honom? 
    Hur bortförklarar du det?
  • Anonym (Calle)
    Anonym (oc) skrev 2018-04-09 16:57:39 följande:
    Om nu detta stämemr att han är jordens sämsta make, varför är hon fortfarande gift med honom? 
    Hur bortförklarar du det?
    Ja och den tanken har slagit mig också. Jag har inte ställt henne den frågan.
    Finns säkert flera anledningar. Bekvämligheten, för barnens skull, rädd för att bli ensam? Sedan älskar hon väl honom innerst inne säkert eftersom de varit gifta 12 år. Sedan tycker hon väl det är smickrande med mig att jag är så mycket yngre.
Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!