• Äntligen18

Med en mogen kvinna som är otrogen!

Hej! Jag är en 19årig kille och jag är dessutom väldigt mogen och respektfull!

Jag har i de närmsta dagarna chattat med en vacker mogen kvinna och vi både tänder enormy på varandra.

Vi har absolut inga problem hittils, men hon är gift samt har två barn, och en av de är två år äldre än mig.

Vi tänkte lite på saken men ändå vill fortsätta träffas snart, men jag är rädd att förstöra hennes liv med sin make.

Jag är inte den första hon har varit otrogen med, men jag är rädd att mannen kommer få veta att hon varit otrogen och sen skiljs med henne.

Hon är en underbar människa, men det här är hennes ända problem.

Jag vet att det är omoraliskt av mig, men jag vill faktiskt träffa henne, lära känna henne och ha sex.

Hon är charmig, smart och vacker trotts sin ålder.

Jag ville bara veta vad ni tycker om det.

Jag är relativt ung så jag kanske inte ser ifrån mer än två perspektiv, men ni kan väl hjälpa till där.

Snälla, håll inte tillbaka och försök inte skriva snällt. Jag vet att det jag gör är fel, men jag vill höra det ifrån er :(

• Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!
  • Anonym (Calle)
    Anonym (bara några tankar) skrev 2018-04-10 19:55:37 följande:
    Finns det ingen risk att du kommer få känslor för henne?

Och vad händer om du träffar en tjej? Kommer du fortfarande att vilja ligga med din äldre kvinna?
    Jag har känslor för henne men är inte så dum att jag tror att hon skulle lämna sin familj för mig. Är glad så länge det varar!
  • Anonym (bara några tankar)
    Anonym (man) skrev 2018-04-10 22:23:43 följande:
    Att ogilla människor som sviker och ljuger för människor som litar på dem är inte bitterhet, det är en självklarhet. Vem fan gillar falska lögnare? Inte ens lögnare gillar andra lögnare.

Det heter inte skadeglädje det heter rättvisa.Karma handlar inte om skadeglädje den handlar om rättvisa.
    Nej att råka ut för falska lögnare är ingen hit, men att fastna i bitterhet pga det blir ju bara dubbel skit som inte direkt lyfter en vidare i livet. Det sänker en bara ännu mer.

Alla får ta ansvar för sin egen lycka.

Anonym (Calle) skrev 2018-04-10 22:51:36 följande:
    Jag har känslor för henne men är inte så dum att jag tror att hon skulle lämna sin familj för mig. Är glad så länge det varar!
    Nej, det förstår jag.
    Jobbigt att ha känslor ändå när det är kört tänker jag...
    Får man fråga hur stor åldersskillnad det är mellan er?
  • Anonym (Calle)
    Anonym (bara några tankar) skrev 2018-04-10 23:01:29 följande:
    Nej, det förstår jag.
    Jobbigt att ha känslor ändå när det är kört tänker jag...
    Får man fråga hur stor åldersskillnad det är mellan er?
    Ja fast jag visste ju det när jag inledde det här med henne. Är enbart på hennes villkor och det förstår jag. Ibland kommer hon ifrån några timmar och ibland hör hon av sig efter hon skjutsat sin yngsta till träningen och så kommer hon till mig någon timme innan hon ska plocka upp honom igen. 
    Jag är 20 och hon 41
  • Anonym (man)
    Anonym (bara några tankar) skrev 2018-04-10 22:53:39 följande:
    Nej att råka ut för falska lögnare är ingen hit, men att fastna i bitterhet pga det blir ju bara dubbel skit som inte direkt lyfter en vidare i livet. Det sänker en bara ännu mer.

Alla får ta ansvar för sin egen lycka.

Vadå fastna i bitterhet? Fattar du inte själv hur motsägelsefull du låter?
    Först bekräftar du att lögnare inte är någon hit, dvs du tycker själv att lögnare inte är något bra, men se menar du på att tycka så enbart beror på bitterhet. I så fall är du ju själv bitter eftersom du verkar tycka likadant?

Vad det i själva verket handlar om är vad olika människor tycker om andra människors beteende och det har liksom inte ett skit med bitterhet att göra. Beter man sig som en idiot mot andra så kommer man anses vara en idiot eftersom man har bekräftat det genom hur man beter sig.

Alla får ta ansvar för sin egen lycka låter ju så fint, men är en totalt intetsägande klyscha. Det kan ju vara lite svårt att ta ansvar för sin egen lycka när det finns andra människor som aktivt jobbar för att fucka upp din lycka, eller hur? Jag menar dessa gifta kvinnors män lär ju inte bli jättelyckliga över att deras fruar springer om kring och knullar samvetslösa grabbar som inte tänker längre än sina "behov". Så den där klyschan borde kanske utökas med "Alla får ta ansvar för sin egen lycka....OCH ge fan i att sabba andra lycka"
  • Canadasvensk
    Anonym (man) skrev 2018-04-11 11:35:39 följande:
    Först bekräftar du att lögnare inte är någon hit, dvs du tycker själv att lögnare inte är något bra, men se menar du på att tycka så enbart beror på bitterhet. I så fall är du ju själv bitter eftersom du verkar tycka likadant?

Vad det i själva verket handlar om är vad olika människor tycker om andra människors beteende och det har liksom inte ett skit med bitterhet att göra. Beter man sig som en idiot mot andra så kommer man anses vara en idiot eftersom man har bekräftat det genom hur man beter sig.

Alla får ta ansvar för sin egen lycka låter ju så fint, men är en totalt intetsägande klyscha. Det kan ju vara lite svårt att ta ansvar för sin egen lycka när det finns andra människor som aktivt jobbar för att fucka upp din lycka, eller hur? Jag menar dessa gifta kvinnors män lär ju inte bli jättelyckliga över att deras fruar springer om kring och knullar samvetslösa grabbar som inte tänker längre än sina "behov". Så den där klyschan borde kanske utökas med "Alla får ta ansvar för sin egen lycka....OCH ge fan i att sabba andra lycka"
    Klockrent!!!!  SkålGlad
  • Anonym (Bocken)

Gör det du känner för, bry dig inte om vad andra tycker! Lycka till!

Anonym (man) skrev 2018-04-11 11:35:39 följande:

Jag tänker som så, att har min partner varit otrogen mot mig så kan jag faktiskt välja hur jag ska hantera det. Att bli bitter är ett sätt, sitta och hata och spy galla över partnern och andra otrogna som gör fel fel fel. Önska folk elände och riktigt gotta sig när det går åt helvete. Tror det är svårt att komma vidare då, man är helt fast i det negativa.

Personligen vill jag inte vara beroende av att någon annan ska fixa min lycka, och alltså vara kapabla att förstöra den också. Det jag menar är alltså att man måste försöka hitta sin egen lycka inom sig själv, det är mycket begärt att någon annan ska göra en lycklig.
  • Anonym (Sammetslen)
    Anonym (bara några tankar) skrev 2018-04-11 21:16:17 följande:
    Jag tänker som så, att har min partner varit otrogen mot mig så kan jag faktiskt välja hur jag ska hantera det. Att bli bitter är ett sätt, sitta och hata och spy galla över partnern och andra otrogna som gör fel fel fel. Önska folk elände och riktigt gotta sig när det går åt helvete. Tror det är svårt att komma vidare då, man är helt fast i det negativa.

Personligen vill jag inte vara beroende av att någon annan ska fixa min lycka, och alltså vara kapabla att förstöra den också. Det jag menar är alltså att man måste försöka hitta sin egen lycka inom sig själv, det är mycket begärt att någon annan ska göra en lycklig.
    Hahaha så brukar min tankegång också se ut efter att jag rökt en joint.... Tomte

Anonym (Sammetslen) skrev 2018-04-11 22:18:10 följande:
    Hahaha så brukar min tankegång också se ut efter att jag rökt en joint.... Tomte
    Kul för dig!
    Visste inte att pundare kunde ha så smarta tankar :D
Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!