• Äntligen18

Med en mogen kvinna som är otrogen!

Hej! Jag är en 19årig kille och jag är dessutom väldigt mogen och respektfull!

Jag har i de närmsta dagarna chattat med en vacker mogen kvinna och vi både tänder enormy på varandra.

Vi har absolut inga problem hittils, men hon är gift samt har två barn, och en av de är två år äldre än mig.

Vi tänkte lite på saken men ändå vill fortsätta träffas snart, men jag är rädd att förstöra hennes liv med sin make.

Jag är inte den första hon har varit otrogen med, men jag är rädd att mannen kommer få veta att hon varit otrogen och sen skiljs med henne.

Hon är en underbar människa, men det här är hennes ända problem.

Jag vet att det är omoraliskt av mig, men jag vill faktiskt träffa henne, lära känna henne och ha sex.

Hon är charmig, smart och vacker trotts sin ålder.

Jag ville bara veta vad ni tycker om det.

Jag är relativt ung så jag kanske inte ser ifrån mer än två perspektiv, men ni kan väl hjälpa till där.

Snälla, håll inte tillbaka och försök inte skriva snällt. Jag vet att det jag gör är fel, men jag vill höra det ifrån er :(

• Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!
  • Äntligen18
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 15:23:46 följande:

Låter som du blivit bedragen någon gång av din fru och får väl beklaga över det.

Nej självklart vill jag ha en trogen fru, men det är inte jag som är otrogen, det är hon. Jag tänker väl lite såhär att vi har pratat mycket, hon säger att han håller på mycket i garaget, sitter framför tvn och hon har fått tagit det mesta ansvaret över barnen genom åren. Sex var inte på tal om på flera år. Hade jag haft henne som fru hade jag velat ha sex varje dag, hon är en jättefin kvinna, både utseendemässigt och som person.

Om han är ovetandes över våra möten och hon mår bra och får det hon vill av mig så får han en gladare fru. Hon säger det själv att hon mår bättre och är gladare efter hon träffade mig. Jag skickar lite komplimanger till henne via sms, har färdiglagad mat när hon kommer och ibland har jag köpt blommor till henne som hon inte tagit med sig men som uppskattat att få! Hon är värd att bli ompysslad!

Jag kanske borde få några råd av dig ;)
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 15:19:56 följande:
    Har du aldrig gjort något fel med flit?

Vi är fortfarande unga och vi kommer alltid vara nyfikna om vi inte testar något.

Du verkar vara en mogen person, dvs att du redan har gjort dina misstag. Vår misstag är framför oss :)
    Inte när det gäller att bedra andra människor. Jag föredrar att iaf försöka göra rätt. Det du håller på med kan inte ens kallas att försöka göra rätt.

Nyfikna på vad? Delta i att bedra någon? Är det något att vara nyfiken på? Du kan ju välja att knulla någon som är singel istället, men du verkar ju medvetet vilja välja någon som har partner.

Misstag gör man oftast inte med flit. Att bete sig som en idiot mot andra människor kan inte skyllas på "ungdom" när det är medvetet. Sorry grabben, men den ursäkten håller inte.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 15:17:37 följande:
    Ja! Jag utgår ifrån vad hon har berättat för mig och jag vet inte varför man ska ljuga om något sådant.

Jag kommer inte träffa henne idag eller under veckan, utan när jag känner att det är dax. Alltså jag är inte så sugen att jag skiter i små detaljerna.

Jag tycker synd om mannen, men hon har varit otrogen förr och kommer fortfarande vara det, så varför skulle jag inte kunna delta ett tag tänker jag.
    Och du ser inget fel alls i att blint lita på en kvinna som utan problem bedrar sin man? Hon ljuger utan problem för mannen hon levt med länge och har barn med med dig skulle hon aaaaaaldrig ljuga för, eller hur?

Ja hon har varit otrogen förr med andra idioter utan samvete eller moral, vad är det som säger att du måste vara en lika stor idiot som dem eller henne? Beter du dig alltid lika korkat som andra gör?
  • Anonym (man)
    Låter som du blivit bedragen någon gång av din fru och får väl beklaga över det.
    Nej självklart vill jag ha en trogen fru, men det är inte jag som är otrogen, det är hon. Jag tänker väl lite såhär att vi har pratat mycket, hon säger att han håller på mycket i garaget, sitter framför tvn och hon har fått tagit det mesta ansvaret över barnen genom åren. Sex var inte på tal om på flera år. Hade jag haft henne som fru hade jag velat ha sex varje dag, hon är en jättefin kvinna, både utseendemässigt och som person.
    Om han är ovetandes över våra möten och hon mår bra och får det hon vill av mig så får han en gladare fru. Hon säger det själv att hon mår bättre och är gladare efter hon träffade mig. Jag skickar lite komplimanger till henne via sms, har färdiglagad mat när hon kommer och ibland har jag köpt blommor till henne som hon inte tagit med sig men som uppskattat att få! Hon är värd att bli ompysslad!
    Japp, det är inte du som är otrogen men du deltar i det, det kan du inte snacka dig ur hur du än försöker.

Ja hon säger, och allt en kvinna som bedrar sin man säger är givetvis alltid dagens sanning?

Om han är ovetandes eller inte spelar ingen som helst roll, svek och lögner blir inte ursäktade av att personen inte vet. DU vet och HON vet, det borde räcka gott och väl.

En kvinna som bedrar sin partner och sina barn (för de kommer också få ta del av skiten hon skapat om det kommer fram) vet jag fan om jag skulle kalla för "en jättefin kvinna som är värd att bli ompysslad". Jag tycker bättre om ärliga människor som står för vem de är och vad de gör.
  • Anonym (oc)
    Håller karl på mycket i garaget? Ja men då så, då är det fritt fram att göka frun!
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 15:30:58 följande:

Och du ser inget fel alls i att blint lita på en kvinna som utan problem bedrar sin man? Hon ljuger utan problem för mannen hon levt med länge och har barn med med dig skulle hon aaaaaaldrig ljuga för, eller hur?

Ja hon har varit otrogen förr med andra idioter utan samvete eller moral, vad är det som säger att du måste vara en lika stor idiot som dem eller henne? Beter du dig alltid lika korkat som andra gör?

Det är inte så att hon inte ljuger för mig, utan att hon inte har någon anledning för att ljuga.

Ska hon ljuga om hennes sexliv eller hennes kåthet?
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 15:37:04 följande:

Japp, det är inte du som är otrogen men du deltar i det, det kan du inte snacka dig ur hur du än försöker.

Ja hon säger, och allt en kvinna som bedrar sin man säger är givetvis alltid dagens sanning?

Om han är ovetandes eller inte spelar ingen som helst roll, svek och lögner blir inte ursäktade av att personen inte vet. DU vet och HON vet, det borde räcka gott och väl.

En kvinna som bedrar sin partner och sina barn (för de kommer också få ta del av skiten hon skapat om det kommer fram) vet jag fan om jag skulle kalla för "en jättefin kvinna som är värd att bli ompysslad". Jag tycker bättre om ärliga människor som står för vem de är och vad de gör.

Man kan isåfall låta mannen träffa andra kvinnor också och inte blanda i barnen i detta ;)
  • Anonym (Calle)
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 15:37:04 följande:

Ja jag litar på det hon säger. Hon har ingen anledning att ljuga för mig. Varför skulle hon? Jag är ung och inte lika erfaren och enligt dig omogen i mitt tankesätt och handlande men jag lyssnar på vad hon säger och varför skulle hon komma till mig om hon har ett fint förhållande med en bra man som ger henne massor kärlek.

Hon får aldrig komplimanger, när hon kommer hem från jobbet får hon ställa sig och laga mat och hjälpa minsta med läxor, hon skjutsar barnen till träningar och kompisar. Hon får nästan ingen hjälp eller får höra något fint om sig så han förstår inte vilken underbar kvinna han har. Därför blir hon förvånad över bara en sådan sak att komma hem till mig med dukat bord och ett glas vin med en tulpan bredvid talriken. För mig är en sådan sak självklart men när man lever över många år i ett förhållande som den ena får dra det stora lasset så är man inte van att bli ompysslad.
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 15:46:48 följande:
    Det är inte så att hon inte ljuger för mig, utan att hon inte har någon anledning för att ljuga.

Ska hon ljuga om hennes sexliv eller hennes kåthet?
    Hon har all anledning och ljuga både för dig och främst för sig själv. Hur tror du alla som gör omoraliska gör för att leva med  sig själva? De rättfärdiga allt för sig själva med diverse självlögner såklart. Att folk som är otrogna mot sin partner rättfärdigar det med alla möjliga ursäkter är ju ingen nyhet. ALLA säger ju att de har problem hemma eller att deras partner inte behandlar dem väl, bla bla bla.

Du missar dessutom huvudpoängen, det spelar liksom ingen roll om det är sant eller inte, det är inte OK att knulla runt bakom ryggen på sin partner eller delta i andras bedrägeri oavsett vilken ursäkt man anser sig ha. Så du kommer inte få det till rätt hur du än försöker vrida och vända på det. Väljer du att göra det så deltar du i en grisig handling och beter dig som ett lika stort svin som henne. Det kommer du inte från med några ursäkter som att han inte sätter på henne tillräckligt.

Kom igen, du är inte ett barn längre. Vill du knulla tanten så gör det, men stå för vad du gör och ursäkta inte bort det med samma patetiska ursäkter hon använder för att rättfärdiga sitt svineri. 
  • Anonym (man)
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 15:52:24 följande:
    Ja jag litar på det hon säger. Hon har ingen anledning att ljuga för mig. Varför skulle hon? Jag är ung och inte lika erfaren och enligt dig omogen i mitt tankesätt och handlande men jag lyssnar på vad hon säger och varför skulle hon komma till mig om hon har ett fint förhållande med en bra man som ger henne massor kärlek.

Hon får aldrig komplimanger, när hon kommer hem från jobbet får hon ställa sig och laga mat och hjälpa minsta med läxor, hon skjutsar barnen till träningar och kompisar. Hon får nästan ingen hjälp eller får höra något fint om sig så han förstår inte vilken underbar kvinna han har. Därför blir hon förvånad över bara en sådan sak att komma hem till mig med dukat bord och ett glas vin med en tulpan bredvid talriken. För mig är en sådan sak självklart men när man lever över många år i ett förhållande som den ena får dra det stora lasset så är man inte van att bli ompysslad.
    Klart du gör, för ni har ju båda lika mycket att tjäna på att tro på hennes version. Ni använder båda det som en ursäkt för att bedra och delta i att bedra hennes man. Att tänka på honom som schysst och trevlig person som behandlar henne bra gör det ju svårare att leva med sitt samvete, då är det ju lättare att tänka att han får skylla sig själv och att det ni gör egentligen är hans fel.

Reste är fortfarande bara en repetition av saker som hon säger, det är inte dina ord det är hennes, som en inspelning. Du har ingen aning om det är sant eller inte, du väljer bara att TRO på det hon säger.
Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!