• Äntligen18

Med en mogen kvinna som är otrogen!

Hej! Jag är en 19årig kille och jag är dessutom väldigt mogen och respektfull!

Jag har i de närmsta dagarna chattat med en vacker mogen kvinna och vi både tänder enormy på varandra.

Vi har absolut inga problem hittils, men hon är gift samt har två barn, och en av de är två år äldre än mig.

Vi tänkte lite på saken men ändå vill fortsätta träffas snart, men jag är rädd att förstöra hennes liv med sin make.

Jag är inte den första hon har varit otrogen med, men jag är rädd att mannen kommer få veta att hon varit otrogen och sen skiljs med henne.

Hon är en underbar människa, men det här är hennes ända problem.

Jag vet att det är omoraliskt av mig, men jag vill faktiskt träffa henne, lära känna henne och ha sex.

Hon är charmig, smart och vacker trotts sin ålder.

Jag ville bara veta vad ni tycker om det.

Jag är relativt ung så jag kanske inte ser ifrån mer än två perspektiv, men ni kan väl hjälpa till där.

Snälla, håll inte tillbaka och försök inte skriva snällt. Jag vet att det jag gör är fel, men jag vill höra det ifrån er :(

• Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 14:49:17 följande:
    Det är inte som om han kommer veta vem jag är, och Vi kommer inte träffas i sitt hus.
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 14:41:43 följande:

haha, det med. Speciellt om det visar sig att allt hon sagt om gubben varit helt jävla falsk och att gubben råkar vara medlem i hells angels .

Kan ju bli lite svårt att snacka sig ur det genom att säga .. men hon sa ju att....

Han är ingen Hells angel medlem. Han jobbar 8 timmar om dagen, fem dagar i veckan och tittar på sport med en kall öl.
    Och återigen, hur vet du det? Känner du honom? Eller kommer allt du tror dig veta från henne?
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 14:49:17 följande:
    Det är inte som om han kommer veta vem jag är, och Vi kommer inte träffas i sitt hus.
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 14:41:43 följande:

haha, det med. Speciellt om det visar sig att allt hon sagt om gubben varit helt jävla falsk och att gubben råkar vara medlem i hells angels .

Kan ju bli lite svårt att snacka sig ur det genom att säga .. men hon sa ju att....

Han är ingen Hells angel medlem. Han jobbar 8 timmar om dagen, fem dagar i veckan och tittar på sport med en kall öl.
    Du verkar ha bestämt dig för att träffa tanten, stämmer det?
    Varför startade du den här tråden i så fall?
  • Äntligen18
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 14:50:54 följande:

Tycker du ska träffa henne :) Hur gammal är hon?

Är några år äldre än dig och träffar en het kvinna som är 41 några gånger i månaden. Hennes sexliv var dött med hennes man och hon får det hon vill ha av mig så får hennes man en glad fru när hon kommer hem. :)

Hon är 44år gammal och vi skulle träffas typ fler gånger i veckan :)
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 14:53:56 följande:

Du verkar ha bestämt dig för att träffa tanten, stämmer det?

Varför startade du den här tråden i så fall?

Jag kände mig skyldig och så ville jag höra vad ni tycker :)
  • Anonym (Calle)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 14:59:02 följande:
    Hon är 44år gammal och vi skulle träffas typ fler gånger i veckan :)
    Nice kör på, är själv där så det är drömmen för oss unga killar ;)
  • Anonym (man)
    Äntligen18 skrev 2018-04-09 14:59:51 följande:
    Jag kände mig skyldig och så ville jag höra vad ni tycker :)
    Ok, och att du deltar i att bedra hennes gubbe är inte incitament nog eller?
    Dessutom har du fortfarande inte svarat på frågan om du känner honom eller bara utgår ifrån att allt hon säger är sant?

Kan det vara så enkelt som att du vet att det är fel och du har ingen aning om det hon säger är sant men eftersom du är så sugen på att doppa i tant så skiter du i alla små "detaljer" och väljer att utgå ifrån att allt hon säger är sant för det blir så mycket lättare att kringgå ditt samvete om du kan intala dig själv att gubben förtjänar det? Typ det stora huvudet slåss med det lilla huvudet längre ner om vem som ska få bestämma?
  • Anonym (man)
    Anonym (Calle) skrev 2018-04-09 15:07:00 följande:
    Nice kör på, är själv där så det är drömmen för oss unga killar ;)
    För desperata unga killar med trasig moralkompass, obefintligt samvete och en fet dubbelmoral kan väl tilläggas. För jag antar att du inte gärna vill att din fru ska springa omkring och knulla unga gossar när du är 40+ och har 3 ungar, eller vad säger du Calle?
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 15:10:09 följande:

Ok, och att du deltar i att bedra hennes gubbe är inte incitament nog eller?

Dessutom har du fortfarande inte svarat på frågan om du känner honom eller bara utgår ifrån att allt hon säger är sant?

Kan det vara så enkelt som att du vet att det är fel och du har ingen aning om det hon säger är sant men eftersom du är så sugen på att doppa i tant så skiter du i alla små "detaljer" och väljer att utgå ifrån att allt hon säger är sant för det blir så mycket lättare att kringgå ditt samvete om du kan intala dig själv att gubben förtjänar det? Typ det stora huvudet slåss med det lilla huvudet längre ner om vem som ska få bestämma?

Ja! Jag utgår ifrån vad hon har berättat för mig och jag vet inte varför man ska ljuga om något sådant.

Jag kommer inte träffa henne idag eller under veckan, utan när jag känner att det är dax. Alltså jag är inte så sugen att jag skiter i små detaljerna.

Jag tycker synd om mannen, men hon har varit otrogen förr och kommer fortfarande vara det, så varför skulle jag inte kunna delta ett tag tänker jag.
  • Äntligen18
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 15:12:54 följande:

För desperata unga killar med trasig moralkompass, obefintligt samvete och en fet dubbelmoral kan väl tilläggas. För jag antar att du inte gärna vill att din fru ska springa omkring och knulla unga gossar när du är 40+ och har 3 ungar, eller vad säger du Calle?

Har du aldrig gjort något fel med flit?

Vi är fortfarande unga och vi kommer alltid vara nyfikna om vi inte testar något.

Du verkar vara en mogen person, dvs att du redan har gjort dina misstag. Vår misstag är framför oss :)
  • Anonym (Calle)
    Anonym (man) skrev 2018-04-09 15:12:54 följande:
    Låter som du blivit bedragen någon gång av din fru och får väl beklaga över det.
    Nej självklart vill jag ha en trogen fru, men det är inte jag som är otrogen, det är hon. Jag tänker väl lite såhär att vi har pratat mycket, hon säger att han håller på mycket i garaget, sitter framför tvn och hon har fått tagit det mesta ansvaret över barnen genom åren. Sex var inte på tal om på flera år. Hade jag haft henne som fru hade jag velat ha sex varje dag, hon är en jättefin kvinna, både utseendemässigt och som person.
    Om han är ovetandes över våra möten och hon mår bra och får det hon vill av mig så får han en gladare fru. Hon säger det själv att hon mår bättre och är gladare efter hon träffade mig. Jag skickar lite komplimanger till henne via sms, har färdiglagad mat när hon kommer och ibland har jag köpt blommor till henne som hon inte tagit med sig men som uppskattat att få! Hon är värd att bli ompysslad!

Svar på tråden Med en mogen kvinna som är otrogen!