Han älskar mig inte längre.....
Det skulle nog bli lättare för dig om du vågade få svar på dina frågor och sluta undvika allt som är jobbigt.
Nu vill du inte veta svaren för du är rädd att han ska säga sånt du inte vill höra. Så du kan behålla hoppet om honom och er två.
Tycker du att du kommer vidare på det här sättet?
Genom att fortsätta hoppas?
Vad spelar det för roll om han frågar hur du mår eller inte. Varför är det så viktigt, och vad händer när han frågat och du fått berätta?
Du kommer bara hitta nya grejer vad du vill att han ska fråga dig eller göra. Du vill att han ska sakna dig och att han ångrar sig.
Du vill aldrig ha ett slut, du kommer aldrig bli nöjd med någonting han gör så länge han inte vill bli ihop igen.
Du gör det väldigt svårt för dig själv tycker jag, som inte accepterar att han valde bort dig.
Du ältar och gråter och längtar efter en person som faktiskt frivilligt avslutade er relation, som inte ville vara med dig mer, som valde att hellre vara ensam eller träffa nya tjejer.
Så ser verkligheten ut just nu.
Du lever kvar i det som var, och så länge du gör det kommer du må såhär dåligt.
För det spelar ingen roll längre om han svarar eller vad han svarar. Jag skriver av mig här. Jag ventilerar mig.
Nej. Jag vet att han inte vill ha mig. Och faktum med så vill inte jag ha honom, för han vill ju inte ha mig.
Men jag kan ju inte låta bli att sakna honom. Sakna alla minnen. Jag kan inte stänga av mina känslor hur mycket jag än vill och hur mycket jag än försöker.
För tro mig jag försöker. Kanske inte märks med tanke på vad jag skriver här. Men det är faktiskt mitt sätt att försöka komma över genom att skriva av mig alla mina tankar och känslor jag har inom mig.
Det lättar faktiskt på mitt hjärta. Och det känns faktiskt bättre när jag får respons från er. Det hjälper att ni ger mig snäll respons och tro mig det hjälper när ni ger mig hård respons som du nyss gjorde Anonym (99).
Även fast det inte kanske märks tar jag till mig vad ni skriver. Det får mig att försöka glömma honom. Men åter igen det är svårt att glömma någon man fortfarande har känslor för och faktiskt saknar...