Han älskar mig inte längre.....
Sen är saken ur världen och du kan gå vidare.
Men du har ju inget annat val än att påminna honom!
Eller ska du sitta där med trippelångest, dels att han gjorde slut på ett konstigt sätt, dels att du saknar honom så du inte fungerar, och nu nycklarna också som du vet att hyresvärden förr eller senare kommer fråga efter.
Men du väljer ändå att inte kontakta honom utan hoppas att han skickar nycklarna någon gång i framtiden?
Varför plågar du dig själv så???
Skulle ha gjort det ganska omgående ja, bara för att få det klart.
Hatar att sväva i ovisshet, för mig blir det bara stress.
Men du, tänk att det gått tre månader sedan du skrev din TS. Och att du överlevde!
Det kommer bli lättare och lättare nu.
Jo det är tufft...
Klart du saknar det ni hade. Det gör man.
Och det är naturligt att vara ledsen, att livet dippar ibland, det gör det för alla.
Jag tror de allra flesta har varit med om olika svek... att bli lämnad, dumpad, haft hjärtesorg.
Det är livet på nåt sätt.
Och man kommer vidare. Man måste bara våga lita på att tiden slipar ner kanterna, och det kommer nya människor i ens väg som kommer att intressera en.
Försök jobba med din självkänsla, det är den bästa investering du kan göra för dig själv och allt du kommer möta i livet.
Lär känna dig själv och vad som är viktigt i livet!
Hoppas du hade det bra på hundrescuet!
Undrar också om nycklarna men undrar också hur du mår?
Låter som att han tappat bort nycklarna...
Låter lite väl konstigt att ett rek brev skulle komma bort.
Och inget kvitto kvar heller...
Nä, maximalt oflyt för dig TS, beklagar verkligen. Hoppas det ordnar sig!!!
Hade han inte bara kunnat gå hem till dig och lägga nycklarna i din brevlåda?
Om han lyckas slarva bort kvittensen på brevet så är det riktigt klantigt gjort.
Om ett rekommenderat brev kommer bort så är det ju även klantigt gjort av posten.