Han älskar mig inte längre.....
Anonym (lök) skrev 2018-09-08 15:30:27 följande:
JA! Som många redan har skrivit. Fyra månader är ingenting!Jag var, precis som sextiotalist, singel i fyra år innan jag träffade min sambo. Det var heller inget "dejtande" involverat, utan det kom mer "naturligt" eller vad jag ska säga. Var 29 år när uppbrottet från mitt tidigare ex skedde, och det var det vidrigaste jag varit med om (grät i stort sett dagligen i ett år), men hade som tur var då inga tankar om att träffa någon ny. Fokuserade på mig och att bygga upp det som var jag, vilket jag i efterhand är mycket tacksam för.
Jag är inte ledsen längre. Jag känner ro i kroppen. Lite förvirrad över vad livet ska ge och vad som kommer ske med mig.
Men jag försöker tänka här och nu.
Jag kommer nog tänka på mitt ex ett bra tag till. Han kommer nog finnas i mina tankar några månader till. Det vet jag. Man glömmer inte sin första kärlek så snabbt.
Jag ska försöka bygga upp mig själv och fokusera på mig själv precis som du gjorde. För det är vad som är viktigast just nu. Jag.
Jag glömde bort mig själv under dessa 4 månader. Som jag nämnt tidigare. Jag tog inte alls hand om mig själv.
Gick ner i vikt och blev psykiskt utmattad. Men nu är det slut med det. Nu ska jag börja ta hand om mig själv!