• Anonym (Elma 77)

Elak kk

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Det var som ett slag i ansiktet.

• Svar på tråden Elak kk
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (Hallå) skrev 2018-05-26 12:03:39 följande:

BARA SEX OCH NI SOM INTE FATTAR DET ÄR JU BAKOM FLÖTET

HAN SA JU TILL OM DET TYDLIGT

JA EFTERÅT JA . Inte under dom två åren innan.
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-26 12:18:02 följande:

JA EFTERÅT JA . Inte under dom två åren innan.

Om man träffar en Karl i två år som aldrig brytt sig om att ta relationen ett steg längre då är man ju bara ursäkta blåst
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (Hallå) skrev 2018-05-26 12:21:33 följande:

Om man träffar en Karl i två år som aldrig brytt sig om att ta relationen ett steg längre då är man ju bara ursäkta blåst

Du ska låta bli att klandra
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-26 12:29:01 följande:

Du ska låta bli att klandra

Blåst!
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (Hallå) skrev 2018-05-26 12:30:38 följande:

Blåst!

Vet du att du kan bli anmäld och avstängd här ?
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Kinky_vi) skrev 2018-05-26 06:11:00 följande:
    Det var då ett j-vla tjat om att TS är otrogen. Ingen har nog missat det. Tråden handlar om TS och hennes relation till sin KK och inget annat. Finns många förklaringar till varför man väljer att vara otrogen och det finns uppsjö av trådar i det ämnet här på FL det helt unika med denna tråd är TS och hennes förväntningar och hennes naiva sätt att hantera sin KK på.
    Ja det är ett jävla tjat eftersom det är förjävla naivt att tro att det inte har någonting med TS dilemma att göra och behandla det som två  helt skilda saker.

På vilket sätt menar du att TS inställning skulle vara unikt? Varenda jäkla älskarinna i världen tror att hon är unikast och viktigast i hela världen för snubben hon ligger med.
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-26 11:59:14 följande:
    Precis! Huvudet på spiken.
    Ja det är väl klart att du inte vill prata om det och tycker att allt som pekar bort ifrån din otrohet är "huvudet på spiken".
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (Hallå) skrev 2018-05-26 12:30:38 följande:

Blåst!

Blåst kan du vara själv
  • Anonym (Elma 77)

Jag anser att man gör slut på ett schysst sätt även om man bara varit kk . Två år är länge. Jag fick det slängt rakt i ansiktet helt utan förvarning. Han hotade med att berätta för min man. Ett smidigt sätt bli av med mig. Det tycker jag var ett uselt sätt .

• Nomanisanisland
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-06-26 22:28:54 följande:

Jag anser att man gör slut på ett schysst sätt även om man bara varit kk . Två år är länge. Jag fick det slängt rakt i ansiktet helt utan förvarning. Han hotade med att berätta för min man. Ett smidigt sätt bli av med mig. Det tycker jag var ett uselt sätt .

Medan ditt beteende mot din man är helt lysande?
Svar på tråden Elak kk