• Anonym (Elma 77)

Elak kk

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Det var som ett slag i ansiktet.

• Svar på tråden Elak kk
  • Anonym (My)

Jag ska försöka att inte moralisera över otroheten. Men jag fattar inte riktigt. Varför är du otrogen med en elak kille i två år? Jag menar om du nu ska vara otrogen så ska det väl åtminstone vara kul och bra för dej? Jag kan förstå att det kan vara komplicerat att dumpa en sambo som är elak eller ignorant ibland men en kk?

• Anonym (Irriterad)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:30:42 följande:

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Alltså jag häpnar över att ens läsa det du skrivit, både här och följande inlägg i tråden. Allt du skriver visar ju tydligt att han varit rättfram med att han inte har något intresse av något mer än att ligga, som sig bör med en KK. Varför ska man chatta eller spela wordfued med en KK?! Snälla nån, en KK är ju självklart att han inte har intresse för dig, annars skulle ni ju dejta! 

Lägg på karamellen att ni bda är otrogna? Det borde ha gett dig tydliga jävla insikten i att han inte vill vara med dig mer än ligga! Låter snarare som att han har varit väldigt tydlig men att du velat mer och tolkat in saker som inte finns där, därför är han den som är elak. Men patetiskt försök.

• Anonym (asta)

Fast när du har så lågt ställda krav så torde det finnas HUNDRATALS med killar som kan få dig att glömma din KK. Kanske rentav ngn som åtminstone då och då kan behandla dig med en smula respekt? Vem vet......
  • Nomanisanisland

Så du hade en knullkompis som såg dig som ett knull, kan väl inte vara så oväntat?
  • Mella-Bella
    Anonym (Typiskt) skrev 2018-05-24 10:19:54 följande:

Sen kan man fråga sig hur elak TS är mot sin partner som hon bedrar och hur elak hennes kk är mot frun som han bedrar. Men det kanske inte räknas i deras lilla värld.

Ja det är frågan, vi vet ju inte så mycket om hela situationen och vilka av de olika 4 Pers. Som gjort vad och hur de betett sig och hela historien bakom. TS har ju inte berättat så mycket. Så jag tycker det är väldigt svårt att säga något överhuvudtaget om vem/vilka som varit elaka.
  • Anonym (Arc)
    Vad förväntar man sig i dessa relationer?
    Många gånger verkar någon av parterna bli sårad.
    För att helt undvika denna risk krävs det väl att man reducerar sin KK till en tillfällig njutning? (Det din kk verkar ha gjort?)
    Dvs, trots att sex är en djup upplevelse ska man kunna förminska personen till en tillfällig händelse. 
    Varför skulle inte denna inställning till en annan människa sippra in i övriga livet och göra dig "psykopatisk"?
  • Mullbär

Men... Att bara vara intresserad av sex med personen och inget utöver detta är väl hela definitionen på att vara kk !?
  • Fredrica

Men om du ingick i ett KK förhållande så visste du väl att det var detta som gällde?

• Anonym (Lycklig singel)

Jag skulle aldrig acceptera en elak kk. Jag gillar sex och chattar med många killar som vill ha sex. Men jag måste tycka om dom som personer också för att kunna älska med dom. Humor och framförallt måste dom vara snälla. De flesta är väldigt goa. I början förvånade det mig att det finns så många trevliga män, men det är ju vanliga justa män som bara är lite mer intresserade av sex. Så mitt råd är glöm eländet och ägna dig åt de trevliga istället. Det vimlar av dom, jag lovar. :)

• Fredrica

Att han inte är intresserad av dig annat än för sex är ju vad som ingår i ett KK förhållande.

Vad är det som du tkr är taskigt? Är han dum mot dig på annat vis?

Det är ju inte taskigt att han inte är intresserad av annat än sex om det bara var detta ni bestämde att ni skulle ha men om du förväntar dig något mer så tkr du ju givetvis att han är taskig.. har ni satt upp regler för er relation?

Svar på tråden Elak kk