• Anonym (Elma 77)

Elak kk

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Det var som ett slag i ansiktet.

• Svar på tråden Elak kk
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 12:17:54 följande:

Lägg ner era predikningar

Jag frågade inte om dom

Förstår att du hellre velat haft medhåll och klappar på ryggen. Men riktigt så enkelt är det inte serru. 
  • Anonym (Swingar)
    Anonym (Typiskt) skrev 2018-05-23 12:29:11 följande:

Förstår att du hellre velat haft medhåll och klappar på ryggen. Men riktigt så enkelt är det inte serru. 

Nej så enkelt är inte livet. Ibland får man faktiskt stå för sina val. Fattar ingenting av vad TS pysslat med. En KK handlar om sex och är en KK taskig och resktlös är det väl bara att bryta upp. Har viss förståelse för att man stannar och står ut i relationer med gemensamma barn, hus och liknade men med KK är det bara att tacka för kaffet och dra vidare om inte skon passar. Känns snarare som att TS haft sin KK för att känna sig bekräftad och inte som en sexuell relation och när man inte får den bekräftelsen väljer man att lipa på ett forum i stället för att ta tag i situationen och sitt liv.
  • Richard1986

Nu har jag inte läst hela tråden men du skriver KK(=knullkompis). Det brukar betyda att man träffas för att ha sex och inget mera. Det låter som att du börjat utveckla personliga känslor för honom och vill vara "mer" än bara kk ? Får du inget bra gensvar på det så glöm honom och gå vidare. Annars utsätter du ju dig för självplågeri.

• Anonym (Elma 77)

[quote=78736031][quote-nick]Richard1986 skrev 2018-05-23 13:09:34 följande:[/quote-nick]Nu har jag inte läst hela tråden men du skriver KK(=knullkompis). Det brukar betyda att man träffas för att ha sex och inget mera. Det låter som att du börjat utveckla personliga känslor för honom och vill vara "mer" än bara kk ? Får du inget bra gensvar på det så glöm honom och gå vidare. Annars utsätter du ju dig för ja med facit i hand är han inget att hänga i julgranen. Är glad att jag slipper honom

• Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 09:56:21 följande:

Det fattar du väl att det inte bara är att han blockade mig. Efter två års kontakt o kk förhållande

Ne faktiskt så fattar jag inte vilka olika sätt han har varit elak på innan du berättar det i tråden. Du skrev att enbart blocka dig gjorde honom till en elak person, det var det jag svarade på.
  • Anonym (Rationell)

Varför fortsätter ni svara som att TS bara haft en KK? Det var en otrohetsaffär det rörde sig om. 

Knappast konstigt att mannen i fråga blockar TS, han vill väl inte att hans fru ska få reda på nåt. 

• Anonym (Rosett)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:30:42 följande:

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Det var som ett slag i ansiktet.

Är inte själva grejen med kk att det inte ska finnas övriga känslor/intresse?
  • punktslash
    Anonym (Rationell) skrev 2018-05-24 02:20:36 följande:

Varför fortsätter ni svara som att TS bara haft en KK? Det var en otrohetsaffär det rörde sig om. 

Knappast konstigt att mannen i fråga blockar TS, han vill väl inte att hans fru ska få reda på nåt. 

TS verkar tycka det är värre att hennes kk är ointresserad av henne, än att hon själv är otrogen. Pack!
  • Anonym (Typiskt)
    Anonym (Rationell) skrev 2018-05-24 02:20:36 följande:

punktslash skrev 2018-05-24 09:03:16 följande:
    TS verkar tycka det är värre att hennes kk är ointresserad av henne, än att hon själv är otrogen. Pack!
    Undrar ja med. Och som vanligt vill ju TS inte höra talas om det för då är man jätte jätte taskig och kränkande.

• Anonym (Typiskt)
    Mella-Bella skrev 2018-05-23 22:21:28 följande:
    Ne faktiskt så fattar jag inte vilka olika sätt han har varit elak på innan du berättar det i tråden. Du skrev att enbart blocka dig gjorde honom till en elak person, det var det jag svarade på.
    Sen kan man fråga sig hur elak TS är mot sin partner som hon bedrar och hur elak hennes kk är mot frun som han bedrar. Men det kanske inte räknas i deras lilla värld.
Svar på tråden Elak kk