• Anonym (Elma 77)

Elak kk

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Det var som ett slag i ansiktet.

• Svar på tråden Elak kk
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 06:20:19 följande:
    Båda två var det
    Men vänta nu. Har ni båda två andra partners, och var otrogna med varandra? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Rationell) skrev 2018-05-23 08:38:55 följande:
    Men vänta nu. Har ni båda två andra partners, och var otrogna med varandra? 
    Och här ramlade polletten ner hos EN som svarat... 
  • punktslash
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:30:42 följande:

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Ni är elaka båda två. Se dig inte som, offer, du är lika skyldig. Det är din man och din älskares fru som det är synd om, de som blivit svikna på allra värsta sätt.
  • Anonym (.)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:30:42 följande:

Men sluta ligg med honom Då? Varför ska han få sin vilja igenom när han är elak...
  • uffe 2
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:48:24 följande:

Vet inte hur jag ska klara av detta och gå vidare. Han blockade mig på kik och wordfeud direkt när det var slut. Bara det talar om hur elak han är

Här du som barn blivit bortstött?
  • uffe 2
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 06:24:02 följande:

Får intala mig Det. I mina ögon är han en riktig skitstövel.

Jag förstår att han förmodligen inte skötte saker på ett bra sätt men något skumt ligger gömt i dej känner jag. Vad har han gjort för elaka saker ?
  • Anonym (Elma 77)
    Mella-Bella skrev 2018-05-23 08:02:43 följande:

Ja det är ju svårt för mig att få en uppfattning om, jag känner ju bara till det du skriver här. Du skrev att enbart blocka gör någon till en elak person.

Det fattar du väl att det inte bara är att han blockade mig. Efter två års kontakt o kk förhållande
  • Anonym (Elma 77)
    uffe 2 skrev 2018-05-23 09:40:17 följande:

Jag förstår att han förmodligen inte skötte saker på ett bra sätt men något skumt ligger gömt i dej känner jag. Vad har han gjort för elaka saker ?

Går inte in djupt på vad han har gjort. Men det är mycket. Tex inte respekterat mig som kvinna
  • Anonym (Elma 77)
    uffe 2 skrev 2018-05-23 09:37:08 följande:

Här du som barn blivit bortstött?

Vad skulle det ha att göra med det kk har gjort mot mig?
  • Anonym (.)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-23 09:58:43 följande:

Vad skulle det ha att göra med det kk har gjort mot mig?

För man ofta sätter sig i såna situationer och accepterar att bli förnedrad av partners om man blivit utstött som liten
Svar på tråden Elak kk