• ALY538

Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!

Hej,

jag håller på att explodera!

Ikväll så fick jag äntligen tömma tarmarna efter 4 dagar och det blev väldigt mycket bajs i toaletten. Ja, så mycket så att min toalett inte kunde hantera detta! Har spolat 7-8 ggr men det verkar nästan bli värre! Den 8: e gången som när jag spolar så hör jag hur det börjar att mullra nere i avloppet och toalettvattnet väller ut över kanten och ut på golvet.

Har städat och spolat igen men det går fortfarande inte ned. Det är verkligen helt STOPP i klosetten!!

Har använt propplösare...men det har inte fungerat bra alls...

Vad tusan skall jag göra!?!!?!??!

Tacksam för svar!! Behöver verkligen hjälp med detta!!

• Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!
  • ALY538
    Anonym (Kristen) skrev 2018-06-06 20:24:59 följande:

Sugpropp

Hur ska man använda en sugpropp vid bajsstoppet i toaletten som jag har drabbats utav just nu?
  • ALY538

Sugpropp

Hur ska man använda en sugpropp vid bajsstoppet i toaletten som jag har drabbats utav just nu?
  • ALY538

Sugpropp

• ALY538
    Anonym (KJ) skrev 2018-06-06 20:26:43 följande:

Den i dusch, eller badkar

Har aldrig sett toalett med golvbrunn i förut, men jag får inte ned ett dugg i toaletten!!!!
  • ALY538
    Anonym (Dela) skrev 2018-06-06 20:24:15 följande:

Dela skiten i mindre bitar och ta upp några och spola sen.

Har gjort detta, hjälper ej ett dugg!! Bajset sitter fortfarande kvar som berget.
  • Anonym (Hm)

Hände mig en jätte pinsam sak hos mitt ex en gång, skulle bajsa hemma hos honom för första gången och hans grannar höll på att spola ner bindor i toaletten så allt kom upp igen förr eller senare som man hade spolat ner. Blev så på alla toaletter i hela lägenhetshuset. När han skulle gå på toan så hade allt mitt bajs som jag spolat ner kommit upp igen. Höllpå att skämmas ihjäl!

• Anonym (KJ)
    ALY538 skrev 2018-06-06 20:28:13 följande:

Har aldrig sett toalett med golvbrunn i förut, men jag får inte ned ett dugg i toaletten!!!!

Nu säger jag toalett åt badrum, så om du har en golvbrunn i badrummet. Lyft bort så mycket du kan, så det kommer in luft i avloppssystemet.
  • Anonym (Hm)

Kan säga att sugpropp är att rekommendera, det har hjälp mig många gånger

• Anonym (hj)

Om du ej har någon avloppsrensare (stålfjäder) hemma, så prova att dela och trycka ner bajset med en pinne av något slag, t.ex. blomsterpinne.

• Anonym (Dela)
    ALY538 skrev 2018-06-06 20:29:20 följande:
    Har gjort detta, hjälper ej ett dugg!! Bajset sitter fortfarande kvar som berget.
    Ös upp alltihopa då. Häll sen en full hink vatten från hög höjd ner i toan.
Svar på tråden Bajsade för mycket! Vad göra vid stopp i toaletten?!!?!??!